فیزیک یازدهم ریاضی تست نشر الگو

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۵۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۲۶۲٬۵۰۰

قطع
تعداد صفحات
504
نوع جلد
وزن
760
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
97860014

 فیزیک یازدهم ریاضی تست نشر الگو

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست نشر الگو تألیف رضا خانلو شامل: ویراست دوم

فیزیک یازدهم ریاضی تست الگو

فیزیک یازدهم ریاضی تست الگو قابل استفاده برای دانش‌آموزان پایه یازدهم ریاضی است که چیدمان فصل‌ها منطبق با کتاب درسی می‌باشد. در فهرست هر بخش شماره صفحات مربوط درج شده که لحن آنها کاملا رسمی است.  فیزیک یازدهم رشته ریاضی تست الگو بیش از ۱۳۰۰ تست منطبق با کتاب درسی دارد و با سوالات کنکورهای اخیر مرتبط است. ۱۱ آزمون برای مرور مطالب و سنجش مهارت پاسخ‌های تشریحی وجود دارد که بر روی یادگیری و میزان تست زنی تاثیر می‌گذارد. 

ویژگی‌های فیزیک یازدهم ریاضی تست انتشارات الگو

کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست الگو مختص رشته ریاضی برای دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم است. این کتاب هیچ‌گونه مطلب اضافه و حاشیه در خود جای نداده و تمام مباحث آن مهم و کاربردی است. مفاهیم ریاضی قابل فهم را به دانش آموزان آموزش می‌دهد برای قبولی صد درصد در کنکور می‌توانید بر روی کتاب یازدهم ریاضی تست الگو حساب باز کنید. 

  •     ویژه دانش‌آموزان رشته ریاضی در مقطع یازدهم 

  •    مطابق با کتب درسی جدید فیزیک یازدهم ریاضی

  •    منطبق با سوالات کنکور در سال‌های اخیر 

  •     ارائه درسنامه کامل درس به درس 

  •     ارائه ۱۵۰۵ تست تالیفی و کنکوری استاندارد 

  •     ارائه پرسش‌های چهارگزینه‌ای سطح پیشرفته برای دانش آموزان برتر 

  •     ارائه ۱۱ آزمون برای مرور مطالب و سنجش توانایی و مهارت 

  •     ارائه پاسخنامه تشریحی سوالات با روش‌های خلاقانه

دانش آموزان مقطع یازدهم ریاضی می‌توانند از کتاب فیزیک الگو به عنوان منبع اصلی یادگیری استفاده کنند. این کتاب کمک درسی الگو نشر شامل درسنامه درس به درس با همراه تست استاندارد و پاسخ‌نامه تشریحی است. در پایان هر بخش پاسخنامه به درجه‌بندی هر تست از نظر دشواری می‌پردازند. با استفاده از امکان QR Code می‌توانید با اسکن قسمت‌های مختلف پاسخ‌نامه هر سوال را دریافت کنید. در پاسخ‌نامه تشریحی علاوه بر شرح کامل مسیر حل سوال به دانش آموزان توضیح داده می‌شود. 

درسنامه 

کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست الگو در هر فصل دارای چند بخش است که برای هر بخش یک درسنامه و تست ارائه می‌شود. در پایان فصل به پرسش‌های چهار گزینه‌ای پاسخ داده می‌شود که به فهم بیشتر دانش‌آموزان کمک خوبی می‌کند، لحن مولف در آموزش این مطالب رسمی و سنگین است به همین دلیل نمی‌توان از این کتاب به عنوان درسنامه خودآموز استفاده کرد بهتر است دانش‌آموزان متوسط و قوی به عنوان منع دوم از آن استفاده نمایند. 

درسنامه جامع و کامل است که تمام قسمت‌های مختلف کتاب درسی را به صورت مفهومی و دقیق در کتاب فیزیک یازدهم ریاضی سه بعدی نشر الگو می‌دهد. در نگارش درسنامه از سوالات کنکورهای سراسری استفاده می‌شود که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در تست‌های موجود در درسنامه گنجانده شده است. کتاب فیزیک یازدهم تست نشر الگو از مسیر کنکور خارج نشده و تمام رویکرد کتاب درسی را در نظر گرفته است.

تست  

در هر فصل از کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست نشر الگو اختصاص به تست دارد که شامل سوالات تالیفی و کنکورهای سراسری است. تعداد تست‌های در نظر گرفته شده در هر قسمت تمامی تیپ‌ها را پوشش می‌دهد و دانش‌آموزان می‌توانند با حل تست‌های مربوط در هر بخش به تسلط کامل برسند. در برخی از تست به رویکرد کتاب درسی اشاره شده که دانش‌آموزان با اطلاعاتی که از سال‌های قبل دارند و به بررسی تست‌ها، انسجام و کامل تر شدن سوالات می پردازد. در پایان هر فصل یک آزمون ۲۰ سواله وجود دارد که سوالات پاسخ‌های تشریحی داده می‌شود. 

تست فیزیک 11 ریاضی الگو

پاسخ تشریحی

پاسخ تشریحی تست‌ها جامع و قابل فهم است که دانش‌آموزان با مطالعه پاسخ هر تست بهترین راه‌حل سوال را پیدا می‌کند. به سوالات مفهومی و حفظی پاسخ کامل خواهد داد و دانش‌آموزان با مطالعه پاسخ به غلط بودن سایر گزینه‌ها پی خواهد برد. در پاسخنامه تشریحی کتاب از بیان نکات کنکوری خودداری شده است. کتاب تست فیزیک یازدهم ریاضی الگو از سه فصل تشکیل شده که می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  •    فصل اول: الکتریسیته ساکن 

  •    فصل دوم: مبحث جریان‌های الکتریکی و مدار جریان مستقیم 

  •    فصل سوم القای الکترومغناطیسی

 

فصل

تعداد تست

فصل اول: الکتریسیته ساکن 

20+377

فصل دوم: جریان‌های الکتریکی و مدار جریان مستقیم 

20+422

فصل سوم: مغناطیس

15+187

سوالات کنکور 99 و 1400 و 1401

قیمت فیزیک یازدهم ریاضی تست الگو

قیمت فیزیک یازدهم ریاضی تست الگو مانند سایر محصولات مشابه ثابت نیست عوامل مختلفی از جمله نوع چاپ و کاغذ تولید شده آن بر روی قیمت گذاری آن تاثیرگذار است. کیفیت بالای محتوا در کنار کیفیت کاغذ بالک و استفاده از نوع چاپ رنگی و سیاه‌سفید بر روی قیمت گذاری آن تاثیر مثبتی می‌گذارد. با خرید از این مجموعه می‌توانید این نوع کتاب را با بهترین قیمت و بالاترین تخفیف به صورت اینترنتی خریداری کنید و با ارسال رایگان درب منزل آن را تحویل بگیرید. 

خرید کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست الگو 

برای خرید کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست الگو روش‌های مختلفی وجود دارد. این مجموعه نماینده مستقیم و رسمی فروش اینترنتی کتاب‌های کمک آموزشی در ایران است که شما می‌توانید این محصول را با کمترین قیمت وبالاترین کیفیت تهیه کنید. در هنگام خرید این کتاب باید اطلاعاتی در این خصوص داشته باشید، درسنامه کتاب فیزیک ریاضی تست الگو از جملات تکراری ساده و بدیهی آغاز می‌شود و کم کم تخصصی‌تر می‌شود. این کتاب از چند بخش تشکیل شده که تست‌های هر بخش بلافاصله بعد از آن نوشته می‌شود. داخل درسنامه کتاب فیزیک به دقت به پرسش‌ها پاسخ تشریحی داده شده است. در این درسنامه با دو نوع فرمول مواجه خواهید شد که نوع اول فرمول تشریحی و گسترده است که در امتحانات مدرسه پایان ترم استفاده می‌شود. نوع دوم آن شامل فرمول‌های خلاصه‌ای است که به سرعت بالا تست‌ها را پاسخ می‌دهد. 

مطالب و درسنامه‌های کتاب به طور گسترده به دیگر متصل هستند اگر برای اولین بار بدون مطالعه فصل‌های قبل سراغ فصل چهارم بروید برای شما قابل فهم نیست. بهتر است از فصل اول شروع کنید و تا برای شما قابل فهم و روان‌تر باشد. درسنامه کتاب فیزیک برای افراد صفر کیلومتر مناسب نیست و شما نمی‌توانید به صورت خلاصه جمع بندی آن را مطالعه کنید. این کتاب توضیحات سخت و پیشرفته خارج از کتاب ندارد و برای دانش‌آموزان المپیادی کتاب مناسبی نیست. 

توجه داشته باشید کتاب تست فیزیک یازدهم ریاضی نشر الگو هر ساله در ابتدای سال تحصیلی توسط نشر الگو بر اساس تغییرات کتاب درسی تالیف و منتشر می‌شود. قیمت گذاری آن در طی سال تحصیلی تغییر می‌کند و همواره در حال نوسان است. 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML