رفتن به محتوای اصلی

چگونگی ثبت سفارش

بانک کتاب تلکتاب با ارسال رایگان کتاب و ارتباط مستقیم با بزرگترین ناشران کشور در تمامی زمینه ها، کتاب های مورد علاقه شما را در سریعترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد. با انتخاب کتاب های خود از وبگاه اینترنتی تلکتاب و یا تماس تلفنی و بهره گیری از طرح ارسال رایگان کتاب ، سفارش مورد نظر شما توسط گروه مجرب تلکتاب تهیه و از طریق گزینه های متنوع ارسال کتاب به صورت پیک در کمترین زمان ممکن در شهر تهران و شبکه مرسولات پستی اعم از تیپاکس، پست پیشتاز، پست سفارشی یا باربری و ... به سراسر کشور ارسال می شود.

به دلیل حجم بسیار بالای عنوان کتاب ها، ممکن است بعضی از کتاب ها فعلاً در سایت بارگذاری نشده باشد، در این صورت نگران نباشید. کافیست با شماره 66470470 تماس بگیرید تا کتاب مورد نظرتان تهیه و ارسال شود.

یکی دیگر روش های خرید کتاب، خرید تلفنی کتاب و پرداخت هزینه هنگام تحویل می باشد به این معنی که افراد با یک تماس ساده به مراکز فروش کتاب، کتاب مورد نظر خود را به مشاوران فروش معرفی می کنند و یا حتی بدون اینکه نام کتاب خاصی را بگویند، کافی است بگویند در چه زمینه ای و چه نوع کتابی مد نظرشان است. مشاوران فروش کتاب که به جرات بهترین در ایران هستند با دادن اطلاعات کافی درمورد کتاب ها و معرفی مناسب ترین کتاب به آن ها کمک می کند و در صورت پذیرش مشتری و سفارش دادن آن کتاب ها، به آدرس پستی مشتری ارسال می شوند.

نکته : البته در بیشتر موارد، هزینه کتاب به هنگام تحویل به مشتری دریافت می شود.

نکته مهم : برای بهره مندی از ارسال رایگان سفارشات کتاب در شهر تهران و همچنین دریافت 20 درصد تخفیف روی محصولات کمک درسی فقط و فقط از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش کنید ، سفارش تلفنی شامل ارسال رایگان کتاب های دانشگاهی نمی شود و طبق تعرفه از مشتری هزینه ارسال دریافت خواهد شد مگر زمانی که از سایت ثبت شود.