رفتن به محتوای اصلی

چگونگی ارسال کالا

مشتریان عزیز برای خرید کتاب از بانک کتاب از تهران و یا شهرستان ها دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن مشتریان نیز از خرید اینترنتی کتاب از سایت تلکتاب همراه با تخفیفات ویژه لذت ببرند . پس از خرید اینترنتی کتاب از سایت تلکتاب همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را به مرحله ارسال رسانده تا بتوانیم مدت زمان خرید کتاب را از طریق سایت بسیار کوتاه کنیم ( به جرات میتوانیم ادعا کنیم هیچ موسسه ای زودتر از ما کتاب را به دستتان نمیرساند) تمام تلاش همکاران ما در سایت بانک کتاب تلکتاب ارسال کتاب و ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن برای شما مشتریان عزیز میباشد .

توجه داشته باشید که دریافت سفارش برای کاربران شهر تهران در بازه زمانی 18 الی 22 همان روز ( البته به شرطی که تا قبل از ساعت 16 خرید کرده باشین) و برای کاربران شهرستان 3 الی 5 روز کاری می باشد.

در این مرحله نوع ارسال را انتخاب نمایید.

ارسال به شهر تهران ( توسط پیک ) : ارسال سفارش برای کاربران شهر تهران در بازه زمانی 18 الی 22 همان روز ( البته به شرطی که تا قبل از ساعت 16 خرید کرده باشین)

ارسال به شهرستان ( توسط پست پیشتاز) : مدت زمان تحویل کالا بعد از پرداخت سفارش، 3 الی 5 روز کاری می باشد و هزینه ارسال فقط 40 هزار تومان میباشد.

ارسال به خارج از کشور ( توسط پست سفارشی ) : هزینه ارسال، با توجه به وزن و مقصد مشخص می گردد. مدت زمان تحویل کالا بعد از پرداخت سفارش، وابسته به زمانبندی پست هوایی می باشد.

در صورتی که محدودیت زمانی برای دریافت سفارش خود دارید، حتما در بخش توضیحات سفارش درج نمایید. کارشناسان تلکتاب ، تمام تلاش خود را برای ارسال سفارش در محدوده زمانی مورد نظر شما انجام خواهند داد.