زیستاگرام تصویر نامه زیست شناسی جامع کنکور مهروماه

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۹۸٬۰۰۰
- 15%
‎تومان۳۳۸٬۳۰۰

قطع
نوع جلد

زیستاگرام تصویر نامه زیست شناسی جامع کنکور مهروماه

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب زیستاگرام تصویر نامه زیست شناسی جامع کنکور مهروماه

کتاب کنکوری زیستاگرام از انتشارات مهروماه یکی از برترین کتاب‌ها برای دانش‌آموزان رشته تجربی است. این کتاب با ارآیه مطالب مفید و مهم سبب موفقیت داوطلبان در کنکور سراسری می‌شود. همچنین این کتاب تمامی مطالب و مباحث زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته تجربی را شامل می‌شود. همچنین این کتاب توسط نویسندگانی همچون حسین رضایی و بهزاد غلامی تالیف و در انتشارات مهروماه به انتشار رسید. این کتاب کنکوری تمامی مطالب کتاب درسی، آنالیز تمامی تصاویر، نمودارهای درختی دهم، یازدهم، دوازدهم را همراه با تست‌های متنوع کنکوری و تالیفی پوشش می‌دهد. نکته مهم دیگر این‌که، برای تمامی مفاهیم پاسخنامه تشریحی وجود دارد. اگر قصد خرید کتاب زیستاگرام تصویر نامه زیست شناسی جامع کنکور مهروماه را دارید در ادامه مطلب همراه ما باشید. 

پایه

فصل

عنوان

تست

 

 

 

دهم

1

دنیای زنده

6

2

گوارش و جذب مواد

12

3

تبادلات گازی

10

4

گردش مواد در بدن

15

5

تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد

10

6

از یاخته تا گیاه

10

7

جذب و انتقال مواد در گیاهان

10

 

 

 

یازدهم

1

تنظیم عصبی

15

2

حواس

15

3

دستگاه حرکتی

15

4

تنظیم شیمیایی

9

5

ایمنی

13

6

تقسیم یاخته

17

7

تولید مثل

16

8

تولید مثل نهان دانگان

12

9

پاسخ گیاهان به محرک ها

10

 

 

 

دوازدهم

1

مولکول های اطلاعاتی

12

2

جریان اطلاعات در یاخته

15

3

انتقال اطلاعات در نسل ها

11

4

تغییر در اطلاعات وراثتی

7

5

از ماده به انرژی

15

6

از انرژی به ماده

15

7

فناوری های نوین زیستی

15

8

رفتارهای جانوران

12

مجموع

297

ویژگی‌های کتاب زیستاگرام  مهروماه

  •    کتابی مناسب برای داوطلبان کنکور رشته تجربی‌

  •    پوشش تمامی مطالب و مفاهیم زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته تجربی.

  •    ارائه نکات مهم مفهومی، استنباطی و ترکیبی مطابق با کتب درسی.

  •    ارائه انواع جدول‌های مقایسه‌ای جهت درک بهتر تصاویر و جمع بندی مطالب‌.

  •    وجود نمودار‌های درختی برای درک بهتر مطالب و به خاطر سپردن آن‌ها.

  •    وجود بانک تست تصویری که انواع سوالات کنکوری، تالیفی و آزمون‌های آزمایشی را شامل می‌شود.

  •    پاسخنامه تشریحی برای تمام سوالات تالیف شده کتاب‌.

  •    تحلیل انواع سوالات کنکور سراسری.

  •    محتوای انیمیشنی و آموزنده علمی و‌ جذاب.

    زیستاگرام مهروماه

زیستاگرام مهروماه در نگاه کلی

برای مطالعه زیست شناسی در کنکور سراسری شما کتابی می‌خواهید که علاوه بر ارائه انواع تصاویر و اشکال‌‌ منطبق با کتب درسی، بتواند مطالب گسترده‌تری را پوشش دهد. به‌طوری‌که تمام نکات ریز و درشت را با استفاده از تصاویر و متن به‌طور ترکیبی و خلاقانه ارائه کند. کتاب زیستاگرام مهروماه دقیقا این هدف را برای شما محقق کرده و نکات ارزشمندی را همراه با تصاویر کاربردی و جذاب ارائه داده است. مطالب تصویری در زیست دهم، یازدهم و دوازدهم به شکل درسنامه و همراه با نکات مفهومی، استنباطی و ترکیبی برای دانش‌آموزان کنکوری ارائه شده و سعی بر این بوده تا مطالب طبقه‌بندی شوند. علاوه‌بر‌این موضوعات کتاب در قالب جداول و نمودارهای درختی و مقایسه‌ای بیان شده‌اند تا به‌طور ساختارمند در ذهن دانش‌آموز شکل بگیرد. همچنین در زیستاگرام تصویرنامه جامع کنکور، حدودا ۲۹۷ پرسش در بانک تست آن به صورت پایه به پایه و مبحث به مبحث ارائه شده است. سوالات طراحی شده شامل انواع سوالات کنکوری، تالیفی و برگزیده‌ای از آزمون‌های آزمایشی است. 

همچنین این سوالات می‌توانند کاملا نیاز شما به مفاهیم تصویری زیست را برطرف کرده و برای روبه رو شدن با کنکور شما را آماده کنند. البته، نکته مهم در رابطه با سوالات طراحی شده این‌که پاسخنامه آن‌ها تشریحی است و علاوه بر محتوای ارزشمندی که به شکل انیمیشن و کیوآرکد در کتاب وجود دارد. محتوای کلی کتاب در ادامه گفته شده استکتاب زیستاگرام تصویرنامه زیست شناسی جامع کنکور مهروماه هر فصل از کتاب درسی را با درسنامه شروع می‌کند. در درسنامه تمام تصاویر به همراه جداول و اشکال مختلف نکات مهم درسی را نشان می‌دهند. همچنین نکات مهم هر درس در قالب نکات مختلف بیان می‌شوند:

1-نکات

در این قسمت از کتاب زیستاگرام تصاویر موجود در آن و همچنین نکات استنباطی و مفهومی از زوایای مختلفی آنالیز و بررسی می‌شوند. چراکه با فرکانس کتب درسی تطابق دارند. 

2-نکته پلاس

در این قسمت از کتاب نکات مهم و قابل تعمیم به‌طور کاملا هوشمندانه ارائه شده‌اند. شما می‌توانید با مطالعه دقیق این بخش از کتاب نکات مهم را استنباط و استخراج کنید.

3-هشدار

در این قسمت از کتاب زیستاگرام نیز سوتی‌ها و رایج‌ترین اشتباهات تستی در آزمون‌های آزمایشی بیان شده است.

4-دید طراحانه

در این قسمت از کتاب سوالات کنکوری از دید طراحان سوالات کنکور سراسری ارائه شده و دانش‌آموز می‌تواند مطالب را به‌روزتر و بهتر مطالعه کند.

5-نکات ترکیبی

در این بخش از کتاب نیز نکات مهم به‌طور ترکیبی از فصول مختلف زیست بیان شده و می‌توان گفت سوالات پتانسیل مطرح شدن در سوالات کنکور را نیز دارد.

جمع بندی

زیستاگرام تصویرنامه جامع کنکور از آن دسته کتاب‌هایی است که به خوبی بخش اعظم و همچنین پررنگ زیست را پوشش می‌دهد. تقریبا هرساله ۲۶ یا ۲۸ تست از هر ۵۰ تست زیست کنکور از تصاویر است.  به همین علت انتشارات مهروماه برای ۵۶ درصد زیست کنکور، کتابی موضوعی نوشته است. علاوه‌بر‌این مهروماه جدا از تصاویر به بررسی سه پایه تحصیلی، نکات استنباطی، مفهومی و ترکیبی پرداخته و مولف آن سعی داشته جدول‌های مقایسه‌ای را برای فهم بهتر مباحث کتاب ارائه دهد. در حالت کلی از کتاب زیستاگرام تصویرنامه زیست شناسی جامع کنکور مهروماه می‌توان به عنوان منبعی عالی برای مرور مطالب درسی نام برد.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML