جغرافیای جامع کنکور مهروماه

میانگین: 5 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۳۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۶۴٬۰۰۰

قطع
نوع جلد

جغرافیای جامع کنکور مهروماه

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب درسنامه و تست جغرافیای جامع کنکور مهروماه  

جغرافیا جامع کنکور انتشارات مهروماه

جغرافیا یکی از مهم ترين و تخصصی ترین دروس‌ رشته انسانی است. جغرافیا نسبت به دروس دیگر رشته‌ انسانی درسی متفاوت است چون ترکیبی از مطالب حفظی و مفهومی بوده و علاوه بر آن دارای مسائل و نمودار است. کتاب جامع جغرافیای مهروماه همه مطالب و مباحث پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم را به خود اختصاص داده و دارای درسنامه‌ای کاملا جامع و کاربردی است. به‌طوری‌که نیاز فراگیران را برطرف می‌کند، این کتاب توسط خانم‌ها مینا معبودی و الناز گنج کار منتشر و به چاپ رسیده است‌. درسنامه این کتاب بر اساس فصول کتاب درسی و مرحله به مرحله آموزش داده شده است.

مقطع

درس

تعداد تست

 

 

 

 

 

 

دهم

جغرافیا علمی برای زندگی بهتر

37

روش مطالعه و پژوهش در جغرافیا

39

موقعیت جغرافیایی ایران

31

ناهمواری های ایران

74

آب و هوای ایران

59

*آزمون 1

15

منابع آب ایران

56

ویژگی های جمعیتی ایران

45

تقسیمات کشوری ایران

29

سکونت گاه های ایران

45

توان های اقتصادی ایران

41

*آزمون 2

15

**آزمون جامع

14

 

معنا و مفهوم ناحیه

37

انسان و ناحیه

47

نواحی آب و هوایی

74

 

 

 

 

 

یازدهم

ناهمواری ها و اشکال زمین

81

نواحی زیستی

52

*آزمون 1

15

نواحی فرهنگی

40

نواحی اقتصادی(کشاورزی و صنعت)

62

نواحی اقتصادی( تجارت و اقتصاد جهانی)

73

معنا و مفهوم ناحیه سیاسی

43

کشور یک ناحیه سیاسی

63

ژئوپلتیک

66

*آزمون 2

15

**آزمون جامع

15

 

 

 

 

 

دوازدهم

شهرها و روستاها

63

مدیریت شهرها و روستاها

71

فنون و مهارت جغرافیایی 1

81

انواع شیوه‌های حمل و نقل و ویژگی‌های آن‌ها

15

*آزمون 1

15

مدیریت حمل و نقل

54

فنون و مهارت جغرافیایی 2

3

ویژگی ها و انواع مخاطرات طبیعی

99

مدیریت مخاطرات طبیعی

38

فنون و مهارت جغرافیایی 3

4

*آزمون2

15

**آزمون جامع

15

 

آزمون جامع شبیه ساز

45

آزمون مفهومی جامع

 

جغرافیا جامع کنکور مهروماه

کتاب جغرافیای جامع کنکور مهروماه در۳۶۴ صفحه حاوی بخش هایی به شکل درسنامه، تست ها و پاسخنامه تشریحی است که کامل و جامع بودن این کتاب را آشکار می‌کند. درسنامه‌های آموزشی آن استاندارد شده هستند و شامل ۱۷۰۰ سوال تستی به صورت تالیفی و کنکوری هستند. علاوه بر آن دارای ۲۰ آزمون شبیه ساز کنکور رشته انسانی است که شما را از داشتن سایر کتاب های کمک آموزشی دیگر بی نیاز می‌کند. این مجموعه کامل که در اختیار فراگیران قرار گرفته است به پیشرفت روز افزون دانش‌آموزان در حل تست‌ها و سوالات پيچيده کنکور کمک می‌کند. زبان این کتاب ساده و رسا است که سبب می‌شود شما از خواندن آن لذت ببرید. 

ویژگی‌های کتاب‌ جغرافیای جامع انتشارات مهروماه 

این کتاب ویژه همه داوطلبان کنکور رشته انسانی است و حاوی درسنامه‌های هر سه پایهٔ دهم، یازدهم و دوازدهم بوده که در آن همه مطالب و مباحث درسی به‌طور کامل گفته شده است. چاپ این کتاب از کیفیت بالایی برخوردار است و نویسندگان از چاپ رنگی برای جذاب‌تر شدن کتاب استفاده‌ کردند که حالت بی روحی و یکرنگی نداشته باشد. 

یکی از ویژگی‌های مهم این کتاب ارائه نکات کلیدی آن به صورت شکل و نمودار بوده که جدول های کتاب به شکل مقایسه‌ای و موضوعی در آن قرار گرفته شده‌اند. جداول موجود بسیار کاربردی و مفید هستند و ذهن دانش‌آموزان را آشفته نمی‌کنند. برای مرور و جمع بندی نهایی یک فلش کارت آموزشی در انتهای کتاب وجود دارد که یادگیری را تقویت می‌‌کند. این کتاب حاوی ۲۰ دوره آزمون جامع و مفید است که توانایی شما را در تست زنی به چالش می‌کشد و با انواع  سوالات کنکوری آشنا خواهید شد. تست‌های آن به صورت تالیفی و مفهومی هستند که در همه دروس مشاهده می‌شوند. پاسخنامه‌های این کتاب کاملا تشریحی و واضح بوده، به‌طوری‌که همه گزینه‌های آن بررسی و مورد تحليل قرار می‌گیرد . کتاب جغرافیای جامع کنکور مهروماه تمامی نیازهای یک داوطلب کنکوری را برای رسیدن به رتبه بهتر در کنکور فراهم می‌کند. چون جامع و کامل بودن آن از گستردگی زیادی برخوردار است.

درسنامه جغرافیا جامع انتشارات مهروماه

در ابتدای هر فصل بخشی به نام درسنامه قراردارد که تمامی مطالب و مباحث آن گام به گام و با توجه به کتاب درسی آموزش داده شده است‌. در این کتاب همه نکات مهم و کلیدی گلچین شده‌اند و برای فهم بهتر مباحث در آن از نمودارها و جدول‌های مقایسه‌ای استفاده شده است. دانش‌آموزان در این صورت با نحوه ارتباط آشنا می‌شود و به خوبی مطالب کتاب را درک می‌کنند. شکل‌های کتاب با توضیحات دقیق و مهمی که احتمال دارد جزئی از سوالات کنکور باشند در آن قرار گرفته‌ شده‌اند. نکات کلیدی که در درسنامه وجود دارد برای یادگیری و یادآوری مطالب خیلی مفید هستند. 

تصویر
جغرافیا جامع مهروماه
نمونه ای از مطالب موجود در کتاب جغرافیای جامع کنکور مهروماه

 

در این کتاب مطالب کاملا روان و رسا ارائه شده‌اند و خبری از پیچیدگی مطالب در آن نیست. دانش آموزان می‌توانند به راحتی موضوع مورد نظر را متوجه شوند و گامی در جهت موفقیت‌شان بردارند. دانش‌آموزان در هر سطحی که باشند از مبتدی، متوسط تا قوی می‌توانند با این کتاب ارتباط برقرار کرده و به راحتی مطالب آن را درک و بازیابی کنند. خواندن این بخش از کتاب خیلی مهم بوده و در حل تست‌ها بسیار کمک کننده و حائز اهمیت است. مثال‌ها و پاسخنامه تشریحی این کتاب به یادگیری سریع تر درسنامه کمک می‌کند. یکنواختی و گستردگی مطالب آموزشی آن داوطلبان را برای یادگیری مشتاق‌تر می‌کند.

تست جغرافیای جامع کنکور

در کتاب جغرافیای جامع کنکور مهروماه ۱۷۰۰ تست قرار دارد که به صورت سطر به سطر و از آسان به دشوار طبقه‌ بندی‌ شده‌اند. تست‌های کتاب با توجه به هر فصل ارائه شده است و دانش آموزان می‌تواند بر اساس کتاب درسی و گام به گام به تست‌ها پاسخ دهند. تست‌ها به صورت تالیفی و ترکیبی هستند که سعی شده طراحی سوالات شباهت زیادی به کنکور سراسری داشته باشد و نگرانی داوطلبان را کاهش دهد. تست ها در رابطه با پایه های دهم، يازدهم و دوازدهم همه باهم بوده که باعث مفهومی بودن سوالات شده است‌. 

همه سوالات موجود در این کتاب استاندارد شده‌ و طبقه‌بندی شده هستند که متناسب با کنکور رشته‌انسانی است. آزمون‌های قرار گرفته شده در آن به صورت ۱۶ آزمون پایه، جامع و مختصر است. ۴ آزمون دیگر به شکل کیوآرکد وجود دارند که مطابق کنکور سال گذشته هستند. بیشتر تست‌ها ترکیبی از هر سه پایه هستند که شما را با نحوه دشواری سوالات آشنا می‌کنند و باعث تسلط کافی شما بر همه مباحث و مطالب کتاب می‌شوند. همچنین در مطالب کتاب پراکندگی وجود ندارد و همین امر موجب شده تا فهم و درک تمامی مطالب کتاب آسان باشد.

جمع بندی

کتاب جغرافیای جامع کنکور مهروماه یک کتاب کاملا مختصر و مفید برای همه دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری است. به‌طوری‌که همه مطالب و مباحث کتاب درسی را تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین کتابی کاملا کاربردی و کم حجم بوده که فراگیران را از داشتن کتاب‌های تستی حجيم و سنگین بی نیاز کرده است. سطح کتاب متوسط و مناسب بوده و شباهت زیادی به کنکور سال‌های گذشته دارد و خیال شما را از داشتن هر منبع دیگری راحت می‌کند. مخاطبان این کتاب باید برای فراگیری بهتر درسنامه آن را با دقت مطالعه کرده و تست‌های آن را چندین بار همراه با پاسخنامه تشریحی بخوانند که هر گونه استرس و اضطراب آن‌ها برای کنکور سراسری را کاهش یابد و در آزمون سراسری کنکور موفق شوند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML