درسنامه زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز

میانگین: 3.5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۵۰٬۰۰۰
- 17%
‎تومان۴۵۶٬۵۰۰

قطع
نوع جلد

درسنامه زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب درسنامه زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز با تخفیف ویژه و ارسال رایگان

درسنامه زیست شناسی جامع کنکور انتشارات خیلی سبز

درسنامه زیست شناسی انتشارات خیلی سبز تالیف موسی بیات و مالک اشتر اسفندیاری منبعی بسیار پیشنهادی برای داوطلبان کنکور می باشد. با ارائه پوشش جامع سه پایه زیست شناسی به دشواری کنکور می پردازد. برخلاف کتاب‌های درسی سنتی، توضیحات واضحی را با لحنی رسمی و در عین حال گاهی صمیمی و طنز ارائه می‌کند و آن را برای دانش‌آموزان جذاب می‌کند.

کتاب علیرغم محتوای گسترده اش به خوبی سازماندهی شده است و فونت و اندازه انتخابی نوشته ها از خستگی چشم جلوگیری می کند. برای دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم طراحی شده است و تمام موضوعات ضروری را بدون جزئیات غیر ضروری پوشش می دهد. طراحی جلد کتاب و عناصر گرافیکی جذاب و کاملاً رنگی هستند و تجربه یادگیری را افزایش می دهند. علاوه بر این، کاغذ استفاده شده از کیفیت خوبی برخوردار است.

در خاتمه، درسنامه زیست شناسی جامع خیلی سبز یک منبع ارزشمند یک جلدی برای دانش آموزانی است که برای آزمون های سراسری آماده می شوند و رویکردی جامع و در عین حال قابل مدیریت برای مطالعه زیست شناسی برای دانش آموزان سطح متوسط ارائه می دهد.

مشخصات درسنامه زیست شناسی انتشارات خیلی سبز

 

وزن

1.140گرم

انتشارات

انتشارات خیلی سبز

دسته بندی

اموزش

مقطع تحصیلی

متوسط دوم

پایه و رشته تحصیلی

 

دوازدهم تجربی, یازدهم تجربی, دهم تجربی

درس های مرتبط

 

زیست شناسی دوازدهم, زیست شناسی یازدهم, زیست شناسی دهم

تالیف

موسی بیات, مالک اشتر اسفندیاری

تعداد صفحه

526

درسنامه

دارد

سال چاپ

1402

تعداد جلد

تک جلدی

شابک

 

 

ویژگی های درسنامه زیست شناسی انتشارات خیلی سبز

درس نامه زیست شناسی جامع خیلی سبز ویژگی های مفید مختلفی را برای دانش آموزان و داوطلبان آماده شدن برای آزمون زیست شناسی ارائه می دهد:

  •    پوشش جامع: 

تصویر
زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز

 

این کتاب تمامی موضوعات از برنامه درسی زیست شناسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد و منبع کاملی برای افزایش دانش زیست شناسی ارائه می دهد.

  •    جداول خلاصه:

 این کتاب شامل جداول خلاصه است که نکات کلیدی هر بخش را فشرده می کند و به دانش آموزان کمک می کند تا مفاهیم را به طور مؤثر سازماندهی کنند.

  •    یادداشت های ترکیبی:

 بخش هایی به نام "نت های ترکیبی" به توضیح مباحث ترکیبی، آماده سازی دانش آموزان برای سوالات ترکیبی در کنکور سراسری می پردازد.

  •    بخش های یک قدم بالاتر: 

این بخش ها عمیق تر به موضوعات خاصی می پردازند و از زبان محاوره ای و طنز برای افزایش درک و ارائه مفاهیم پیشرفته استفاده می کنند.

  •    بخش نامه: 

بخش نامه اطلاعات پراکنده مربوط به یک موضوع خاص را جمع آوری می کند و دسترسی دانش آموزان به توضیحات جامع را راحت می کند.

  •    نکات مهم برای کنکور:

 این کتاب نکات ضروری را از سوالات کنکور قبلی برجسته می کند و به دانش آموزان کمک می کند تا روی موضوعات مهمی که اغلب در امتحانات آزمایش می شوند تمرکز کنند.

  •    استفاده از وسایل کمک بصری:

 این کتاب شامل نمودارها، جداول و سایر وسایل کمک بصری است که هر کدام نکات اضافی برای کمک به دانش آموزان در فرآیند یادگیری دارند.

در پایان درسنامه زیست شناسی انتشارات خیلی سبز به دلیل محتوای گسترده، استفاده از جدول های خلاصه و تمرکز بر کمک به دانش آموزان در امتحانات زیست شناسی از طریق ویژگی های نوآورانه مختلف و مطالب منظم، برجسته است.

این کتاب را بخریم یا نخریم؟

اگر به کتاب درسی با حجم متوسط با نکات ترکیبی، شکل‌ها، خلاصه و جداول مقایسه‌ای نیاز دارید، این کتاب را بخرید. این برای کسانی مناسب است که کتاب درسی بیش از حد مفصل یا انتزاعی نمی خواهند. با این حال، اگر کتاب های درسی بسیار دقیق یا انتزاعی را ترجیح می دهید، از خرید آن خودداری کنید.

کتاب درسنامه زیست شناسی جامع خیلی سبز مناسب چه افرادی است؟

کتاب درسنامه زیست شناسی انتشارات خیلی سبز برای دانش آموزانی که در رشته علوم تجربی مشغول به تحصیل هستند به ویژه کسانی که برای کنکور سراسری آماده می شوند طراحی شده است. برای دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم مناسب است.

این کتاب یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که کتاب درسی با حجم متوسط را ترجیح می دهند. تمام مباحث لازم در زیست شناسی را پوشش می دهد و آن را جامع و کامل می کند. وجود جداول خلاصه، نکاتی در مورد ترکیب ها، شکل ها و جداول مقایسه ای آن را به منبعی ارزشمند برای سازماندهی و درک موثر مفاهیم کلیدی تبدیل می کند.

با این حال، این کتاب ممکن است بهترین گزینه برای کسانی نباشد که به دنبال محتوای بسیار دقیق یا انتزاعی هستند. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که اطلاعات ضروری را به شیوه ای منظم و قابل دسترسی ارائه کند، نه اینکه خوانندگان را با جزئیات بیش از حد یا توضیحات انتزاعی غرق کند.

قیمت درسنامه زیست شناسی انتشارات خیلی سبز

قیمت درسنامه زیست شناسی انتشارات خیلی سبز در سایت تلکتاب با تخفیف 286350 است. این تخفیف به دانشجویان امکان می دهد کتاب را با قیمتی مقرون به صرفه تری نسبت به قیمت اصلی آن خریداری کنند.

دانش آموزان با این تخفیف می توانند از محتوای جامع و ویژگی های ارزشمند ارائه شده توسط کتاب درسی بدون فشار به بودجه خود بهره مند شوند. این یک راه حل مقرون به صرفه برای کسانی است که به دنبال افزایش دانش زیست شناسی و آماده شدن موثر برای کنکور سراسری هستند.

خرید درسنامه زیست شناسی انتشارات خیلی سبز

برای کسانی که به دنبال خرید درسنامه زیست شناسی انتشارات خیلی سبز و سایر وسایل کمک آموزشی هستند، به وب سایت تلکتاب مراجعه نمایید. در اینجا، خریداران می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنند و این مزیت را نیز دریافت می‌کند که تحویل رایگان است.

جمع بندی

درسنامه زیست شناسی جامع خیلی سبز منبعی بسیار توصیه شده برای دانش آموزانی است که برای کنکور آماده می شوند. این کتاب که توسط موسی بیات و مالک اشتر اسفندیاری تألیف شده است، هر سه پایه زیست شناسی را به صورت منظم و جذاب پوشش می دهد. این شامل جداول خلاصه، یادداشت‌های ترکیبی، بخش‌های یک پله بالاتر و بخش‌های نامه است که تجربه یادگیری را افزایش می‌دهد و به حفظ مفاهیم کمک می‌کند. این کتاب نکات مهم کنکورهای قبلی را برجسته می کند و از کمک های بصری به طور موثر استفاده می کند. برای دانش آموزانی که به دنبال کتاب درسی با حجم متوسط هستند مناسب است و با ارسال رایگان تخفیف ویژه ارائه می دهد. به طور کلی، یک کمک مطالعه جامع و قابل اعتماد برای دانشجویان زیست شناسی فراهم می کند.

کلام آخر

انتشارات خیلی سبز همواره پیشتاز در ارائه پرفروشترین و پرمحتوا ترین کتاب ها برای درس بسیار مهم زیست شناسی میباشد که میتوانید در زیر نمونه ای از این کتاب های پرفروش را ببینید:

زیست شناسی پایه کنکور تست خیلی سبز

زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز

زیست شناسی جامع کنکور جلد دوم خیلی سبز

تست زیست شناسی دهم خیلی سبز

تست زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

تست زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML