تاریخ جامع کنکور مهروماه

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۴۵٬۰۰۰
- 15%
‎تومان۲۹۳٬۲۵۰

قطع
نوع جلد

تاریخ جامع کنکور مهروماه

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب تاریخ جامع کنکور مهروماه

تاریخ جامع کنکور مهروماه

از سری کتاب‌های آموزش و تست انتشارات مهروماه می‌توان تاریخ جامع کنکور مهروماه را نام برد که ویژه دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور رشته علوم انسانی تألیف و طراحی شده است. این کتاب تاریخ مناسب پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است و منبع کامل و ارزشمندی برای آماده شدن در کنکور سراسری محسوب می‌شود. این کتاب از درس‌نامه‌ای کامل و دقیق برخوردار بوده و بیش از 2000 تست دارد. همچنین تنوع تست‌ها بالا بوده و تمام مطالب کتاب درسی تاریخ را پوشش می‌دهد.

علاوه‌بر‌این کتاب دارای پاسخ‌نامه تشریحی است که همراه با ذکر نکات به تمام گزینه‌های سؤال پاسخ می‌دهد. در این کتاب تست‌های طراحی شده کاملاً استاندارد و هم سو با کتاب درسی هستند. تست‌های کنکور سراسری اخیر نیز در انتهای کتاب قرار گرفته‌اند. کتاب تاریخ جامع کنکور مهروماه دارای آموزش نوین بوده و با استفاده از تصاویر رنگی، شکل‌های مهم کتاب و جداول تاریخی به تعمیق اطلاعات و یادگیری بهتر دانش‌آموز کمک می‌کند.

ویژگی‌ها و مشخصات تاریخ جامع کنکور انتشارات مهروماه

همان‌طور که گفته شد کتاب تاریخ جامع کنکور مهروماه ویژه پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته علوم انسانی است و مفاهیم و کلیات کتاب درسی را آموزش می‌دهد. این کتاب دارای درس‌نامه درس به درس است که تست‌های تألیفی و کنکوری استاندارد در جای‌جای آن پراکنده شده‌اند. وجود نکات پرتکرار در کتاب تاریخ جامع کنکور مهروماه تسلط دانش‌آموزان و داوطلبان را افزایش می‌دهد. به‌طوری‌که آن‌ها می‌توانند به اکثر تست‌ها پاسخ دهند. از سایر ویژگی‌های مهم کتاب می‌توان موارد زیر را نام برد:

  •    نکات مهم کتاب درسی در قالب جداول مقایسه‌ای و نمودارها بیان شده‌اند.

  •    از تست‌های چهار گزینه‌ای تألیفی و کنکوری برخوردار است.

  •    سؤالات کنکور جدید و سؤالات ترکیبی را ارائه می‌دهد.

  •    دارای 16 آزمون پایه‌ای و جامع است.

  •    دارای فلش کارت آموزشی جهت مرور و جمع‌بندی دروس است.

درس‌نامه تاریخ جامع انتشارات مهروماه

هر یک از دروس کتاب‌های تاریخ مقاطع متوسطه به‌صورت کامل و مفصل توضیح داده شده‌اند. در خلل این آموزش‌ها نکات تستی و کنکوری دیده می‌شود که در راستای کتاب درسی و کنکور سراسری هستند. همچنین ذکر نکته‌ها توجه بیشتر دانش‌آموزان را به مفاهیم کتاب به دنبال خواهد داشت. از ویژگی‌های جالب محتوای کتاب می‌توان به آموزش‌های تمام رنگی آن اشاره کرد. همچنین تمام موارد مهم کتاب به‌صورت موردی و در قالب نمودار تهیه شده‌اند. درس‌نامه گزینه مؤثری برای مرور است به شرطی که کتاب درسی را در ابتدا مطالعه کنید. 

درسنامه تاریخ جامع مهروماه

تارخ از دروس حفظی است و برای تفهیم بهتر مطالب فلش کارت‌هایی در کتاب دیده می‌شوند. در این فلش کارت‌ها حفظیات موردنیاز جمع‌آوری شده‌اند و یکی از بهترین ابزارها جهت مرور مطالب به شمار می‌روند. ناگفته نماند که در ابتدای درس‌نامه مطالب مشاوره‌ای قرار گرفته‌اند. در این بخش شیوه صحیح مطالعه درس تاریخ به همراه بودجه‌بندی سؤالات کنکور بیان شده‌ است. دانش‌آموزان با مطالعه این کتاب نیاز به منبع دیگری نخواهند داشت. چراکه کتاب از هر نظر کامل بوده و مباحث مفیدی را ارائه می‌دهد.

تست تاریخ جامع مهروماه

تست‌های کتاب تاریخ جامع کنکور مهروماه از یک بانک کامل و متنوع تشکیل شده و شامل سؤالات تألیفی و کنکوری استاندارد است. تعداد تست‌ها به بیش از 2000 عدد می‌رسد. به‌طوری‌که تمام مطالب کتاب درسی را به خوبی پوشش می‌دهد. تست‌ها به‌صورت طبقه‌بندی چینش شده‌اند یا به‌صورت پرسش چهار گزینه‌ای هستند. برای هر درس حدود 30 تا 40 درصد تست در نظر گرفته شده که دارای سطح‌بندی ساده تا دشوار هستند. پس از تست‌ها آزمون‌های جامع و پایه‌ای قرار گرفته‌اند که شبیه‌ساز کنکور هستند. 

دو آزمون جمع‌بندی برای هر کدام از مقاطع تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم در نظر گرفته شده که آزمون اول از نیمه اول کتب درسی و آزمون دوم از نیمه دوم کتب درسی طراحی شده‌اند. در ادامه سه آزمون جامع دیگر وجود دارد. پس از مطالعه درس‌نامه و پاسخ به تست‌ها می‌توانید اطلاعات و دانسته‌های خود را از درس تاریخ با شرکت در این آزمون‌ها بسنجید. از مهم‌ترین تست‌های این بخش می‌توان به تست‌های کنکور سراسری 1400 اشاره کرد که داوطلبان را با ذهن طراحان کنکور و شیوه طرح کردن سؤالات توسط آنها آشنا می‌کند.

پایه

فصل

درس

تست

 

 

 

 

 

 

 

 

دهم

1

تاریخ و تاریخ نگاری

29

2

تاریخ، زمان و مکان

33

3

باستان شناسی، در جستجوی میراث فرهنگی

22

4

پیدایش تمدن، بین النهرین و مصر

29

5

هند و چین

30

6

یونان و رم

31

7

کاوش و مطالعه در گذشته

31

8

سپیده دم تمدن ایرانی

28

آزمون جامع

15

9

از ورود آریایی ها تا پایان هخامنشیان

27

10

اشکانیان و ساسانیان

31

11

آیین کشورداری

32

12

جامعه و خانواده

27

13

اقتصاد و معیشت

32

14

دین و اعتقادات

31

15

زبان، علم و آموزش

31

16

هنر و معماری

28

 

آزمون های جامع

15+15

 

 

1

منابع پژوهش در تاریخ اسلام...

34

2

روش پژوهش در تاریخ، بررسی و....

25

 

 

 

 

 

 

یازدهم

 

 

 

 

 

3

اسلام در مکه

28

4

امت و حکومت نبوی( ص) در مدینه

33

5

تثبیت و گسترش اسلام در دوران....

30

6

امویان بر مسند قدرت

26

7

جهان اسلام در عصر خلافت عباسی

35

8

اسلام در ایران، زمینه های ظهور....

22

آزمون جامع

15

9

گسترش تمدن ایرانی و اسلامی

26

10

ایران در دوران غزنوی، سلجوقی و خوارزمشاهی

27

11

حکومت، جامعه و...

25

12

فرهنگ و هنر در عصر مغول، تیموری

22

13

تحولات ساسی و اقتصادی ایران در....

31

14

تمدن در عصر صفوی

20

15

قرون وسطا

23

16

رنسانس و عصر جدید

29

 

 

 

 

دوازدهم

آزمون های جامع

15+15

1

تاریخ نگاری و...

32

2

ایران و جهان در آستانه دوره قاجار

53

3

سیاست و حکومت در عصر قاجار

44

4

اوضاع فرهنگی، اقتصادی عصر قاجار

27

5

نهضت مشروطه ایران

55

6

جنگ جهانی  اول و ایران

38

آزمون جامع

15

7

ایران در دوره حکومت رضا شاه

18

 

8

جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن

34

9

نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران

28

10

انقلاب اسلامی

45

11

استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی

25

12

جنگ تحمیلی و دفاع مقدس

27

آزمون های جامع

75

آزمون های سراسری سال 1400

30

مجموع

1582

       

پاسخ‌نامه تاریخ جامع کنکور مهروماه

تمام سؤالات و تست‌های کتاب تاریخ جامع کنکور مهروماه دارای پاسخ‌نامه تشریحی و کلیدی بوده که در انتهای کتاب قرار می‌گیرد. پس از پاسخ دادن به تست‌ها و آزمون‌ها حتماً پاسخ‌نامه آنها را چک کنید تا با نقاط قوت و نقاط ضعف خود آشنا شوید. تمام گزینه‌ها چه درست چه غلط به‌صورت کامل توضیح داده می‌شوند و می‌توانید علت رد شدن گزینه‌های غلط را متوجه شوید. مراجعه به پاسخ‌نامه کتاب تأثیر بالایی در روند تکمیل آموزش‌ها دارد و برای جمع‌بندی بسیار مناسب است. 

مزایای استفاده از کتاب تاریخ جامع کنکور مهروماه

تاریخ از جذاب‌ترین و مهم‌ترین دروس برای رشته علوم انسانی است که تسلط بر آن منجر به کسب درصد بالایی در کنکور سراسری خواهد شد و در رتبه‌بندی نهایی بسیار مؤثر است. توضیحات کتاب درسی به‌صورت کلی بوده و برای دانش‌آموزان سخت است که بخواهند مکان‌ها، تاریخ‌ها، شخصیت های تاریخی و.. را حفظ کنند. از مزایای کتاب تاریخ جامع کنکور مهروماه می‌توان به اشاره موردی و گزینه‌ای به این عناوین کرد که موجب می‌شود دانش‌آموزان بتوانند به راحتی تمام آنها را در ذهن خود ثبت کنند. 

کتاب تاریخ جامع کنکور مهروماه دارای نمودار و جدول‌هایی است که تمام این عناوین را به‌صورت نکته‌ای ذکر کرده و به راحتی می‌توانید آنها را حفظ کنید. از دیگر مزیت‌های کتاب می‌توان به استفاده آن برای اساتید و معلمان اشاره کرد. درس‌نامه‌های مفصل و نکات قابل توجه کتاب به معلمان کمک می‌کند تا درس تاریخ را بهتر آموزش دهند. این کتاب با کمک مشاوران آموزشی تألیف شده؛ بنابراین احتمال موفقیت داوطلبان در کنکور را بسیار افزایش می‌دهد.

پس از آن که کتاب درسی خود را به‌صورت کامل و دقیق مطالعه کردید می‌توانید کتاب تاریخ جامع کنکور مهروماه را تهیه و چندین بار آن را مطالعه کنید. وجود تست‌های متنوع و پرتکرار از دیگر مزیت‌های این کتاب است و میزان تسلط دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد. کیفیت محتوای کتاب تاریخ جامع کنکور مهروماه بسیار بالا بوده و با مطالعه آن در طول سال تحصیلی می‌توان در تمام آزمون‌های آزمایشی موفق عمل کرد.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML