رفتن به محتوای اصلی
  • کتاب جامع آداب معاشرت اثر پگی پست ترجمه مریم تقدیسی

کتاب جامع آداب معاشرت اثر پگی پست ترجمه مریم تقدیسی

انتشارات: پندار تابان

مشخصات کتاب

نویسنده:
سال چاپ: 1403
تعداد صفحه:
قطع: وزیری
دسته بندی:

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
10%
‏۲۸۳,۹۵۰ تومان
میانگین: 5 (2 رای)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

کتاب جامع آداب معاشرت اثر پگی پست ترجمه مریم تقدیسی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب جامع آداب معاشرت اثر پگی پست ترجمه مریم تقدیسی انتشارات پندار تابان

این کتاب در بخش نخست به‌سراغ آداب روزمره رفته است و سپس دربارهٔ آداب خارج از خانه، ارتباطات و فناوری، زندگی اجتماعی، به دست آوردن کار، بودن در محیط کار، خانه و زندگی خانوادگی و ازدواج نیز حرف زده است

«آداب اجتماعی امیلی پست را چطور تغییر دادیم؟ ما کارمان را باایده ای نو آسان و جذاب و لحنی شبیه گفت‌وگو در نوشته‌هایمان شروع کردیم. از همه جذاب‌تر، آگاهی از تغییراتی بود که از چاپ هفدهم کتاب در ۲۰۰۴ ایجاد شده‌است. خواسته‌ی ما این است که کتاب آداب اجتماعی به همان اندازه که مخاطبانی سنتی دارد مخاطبانی جدید نسبت به زمان امیلی پست داشته‌باشد تا از این طریق ضمن تثبیت مجدد ارزش‌ها و آداب نسل‌های گذشته، بهترین‌ها را در جوامع امروزی خلق کند. می‌دانیم که آداب اجتماعی، یعنی روش‌های خاص نشان دادن احترام و توجه، به مرور زمان تغییر می‌یابند. از ندیمه‌های چاپ اول کتاب و زیرسیگاری‌های روی میز شام و دستکش‌های سفید چاپ دوازدهم زمان زیادی گذشته و موضوعاتی مرتبط با زندگی روزمره‌ی امریکایی‌های امروزی، مانند اداره‌ی تریبون‌های آزاد و ابزار ارتباطی جدید، داشتن اعتماد به نفس در محل کار، و هدایت ساختارها و فعالیت‌های خانواده‌های جدید جای آن‌ها را گرفته است.

ما آداب اجتماعی را به شکل انعکاسی از دنیاهای مختلفی که در آن زندگی می‌کنیم، مانند دنیای خانه، جامعه، محافل اجتماعی و محل کار، تجدید بنا  کردیم. علاوه بر آن، آداب و ملاحظات ضروری برای خلق روابط قدرتمند خانوادگی و دوستانه، و هم‌چنین محیط‌های مثبت خانوادگی، پرورش کودکانی مؤدب که برای دیگران احترام قائل هستند را بررسی کردیم و همه‌ی مراحل زندگی را مورد توجه قرار دادیم ـ از تولد یا پذیرفتن فرزندخوانده، کودکی، و نوجوانی، تا دانشگاه، کار، ازدواج، تشکیل خانواده، بازنشستگی، بیماری و مرگ.»

قطع وزیری
نوع جلد شومیز
وزن 300
نویسنده/نویسندگان
ناشر پندار تابان
نوع چاپ سیاه و سفید
تاریخ چاپ 1403
دسته بندی موضوعی
مناسب برای بزرگسالان
شابک 9786006895055

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.