هندسه یازدهم تست نشر الگو

میانگین: 4.2 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۹۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۱۴۲٬۵۰۰

قطع
تعداد صفحات
260
نوع جلد
وزن
490

هندسه یازدهم تست نشر الگو

ویژگیمحتوا و خرید اینترنتی کتاب هندسه یازدهم تست نشر الگو تألیف حسن محمدبیگی و امیرمحمد هویدی شامل::

معرفی کتاب هندسه یازدهم تست نشر الگو

کتاب هندسه یازدهم تست نشر الگو یکی از کتاب‌های خوب در زمینه آموزشی و تستی است. این کتاب براساس محتوای کتاب سال یازدهم توسط حسن محمد بیگی و امیر محمد هویدی نوشته شده است. 

کتاب هندسه یازدهم شامل 3 فصل است. هر فصل به چند درس تقسیم شده و هر درس نیز شامل دو قسمت است، قسمت اول خلاصه درس را شامل می‌شود و قسمت دوم پرسش‌های چهارگزینه‌ای را شامل می‌شود.  

ابتدا در قسمت خلاصه درست مطالب کتاب درسی مرور می‌شود و سپس در پایان خلاصه درس پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده است.

در فصل چهارم  کتاب پاسخ‌ پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده و فصل پنجم پاسخنامه کلیدی را شامل می‌شود. 

این کتاب منطبق با کتاب درسی تهیه شده و مطالعه آن را به تمام دانش‌آموزان رشته تجربی و ریاضی سال یازدهم توصیه می‌کنیم. با توجه به اینکه درسنامه کتاب مفید و مناسب است می‌تواند در کنار کتاب درسی در طول سال تحصیلی به درک بهتر مطالب کمک کند و شما را برای آزمون سراسری کنکور آماده کند.  

درسنامه کتاب هندسه یازدهم تست نشر الگو

از جمله نقاط مثبت کتاب هندسه یازدهم تست نشر الگو وجود درسنامه خوب و مفید آن است. درسنامه کتاب در بخش خلاصه درس کتاب قرار دارد. 

در این درسنامه اثبات قضیه‌های کتاب نیامده چرا که در کتاب وجود دارد و کار اضافی است ولی نکات مهم و ضروری بیان شده است و مطالب کتاب مرور شده است. الته اگر نیاز به درسنامه کامل دارین حتما هندسه یازدهم سه بعدی الگو را تهیه کنید.

برای درک بهتر مطالب نیز نمونه‌هایی از پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده است و راه حل آن نیز بعد از طرح سوال آورده شده است تا دانش‌آموزان با این سوالات آشنا شوند و با آمادگی به سراغ قسمت دوم کتاب یعنی پرسش‌های چهارگزینه‌ای بروند. 

در تصویر زیر بخشی از درسنامه کتاب را ملاحظه می‌کنید که مطالب را در قالب‌های تعریف، قرارداد، نکته و تست‌ها به همراه راه حل آورده شده است.

تست هندسه یازدهم الگو

 

بخش درسنامه کتاب هندسه یازدهم نسبت به اکثر کتاب‌های سری تست نشر الگو درسنامه خوب و قابل قبولی دارد و به همین دلیل می‌تواند برای اکثر دانش‌آموزان با سطوح مختلف مناسب و مفید باشد. 

بررسی تست‌های کتاب هندسه یازدهم تست نشر الگو

کتاب هندسه یازدهم  تست‌های زیاد و متنوعی را شامل می‌شود. تعداد کم البته مناسبی در بخش خلاصه درس برای جا افتادن مطالب آورده شده است. سپس ادامه تست‌ها با توجه به شماره گذاری در بخش پرسش‌های چهارگزینه‌ای مطرح شده است.

 در ویراست دوم کتاب تست‌ها از انسجام خوبی برخوردارند، در واقع بخش پرسش‌های چهارگزینه‌ای به سه قسمت تقسیم شده است. در قسمت اول سوالات ساده و مفهومی آورده شده تا با حل این سوالات به مطالب درسی مسلط شوید.

در بخش دوم سوالات متوسط مطرح شده است که هم سطح سوالات آزمون‌های آزمایشی و کنکور سراسری است. در بخش سوم نیز سوالات دشوار و سطح بالا مطرح شده است که تعداد سوالات نظیر آن کمتر در کنکور مطرح می‌شود چرا که سطح دشواری آن بالاست و بیشتر مخصوص دانش‌آموزان قوی است که با حل این تست‌ها به دنبال کسب درصدهای بالا در کنکور و آزمون‌ها هستند. 

تست هندسه یازدهم الگو

این کتاب در مجموع 539 تست دارد که سهم هر فصل از این قرار است:

  •    فصل اول 225 تست
  •    فصل دوم 140 تست 
  •     فصل سوم 159 تست  
  •    در نهایت 15 تست نیز مربوط به آزمون سراسری کنکور سال 98 است. 

 

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های کتاب هندسه یازدهم تست نشر الگو

شماره فصل

عنوان فصل

تعداد تست

1

دایره

225

2

تبدیل‌های هندسی و کاربردها 

140

3

روابط طولی در مثلث

159

کنکور سراسری 98

15

مجموع تست ها 

539 

تست‌های موجود در کتاب فراوانی خوبی دارد و تست‌های جدید و ایده‌دار در آن گنجانده شده است و پوشش دهی خوبی برای تیپ‌های مختلف تست‌ها را دارد. 

برای تسلط بهتر روی تست‌ها حتما درسنامه را مطالعه کنید و آن را به خوبی درک کنید چرا که هندسه قابل حفظ شدن نیست و تنها راه تسلط بر آن درک مفاهیم آن است. در این راه از نوشتن و تمرین کردن غافل نشوید تا موفق شوید. 

ویژگی‌های ظاهری کتاب هندسه یازدهم تست نشر الگو

یکی از نقاط مثبت کتاب، طرح روی جلد کتاب است که بسیار زیبا و جذاب است. تصویر کندوی زنبور عسل که نشان‌ دهنده نظم و انسجام آن است و هندسه و زیبایی اشکال هندسی را در طبیعت و قدرت هندسه را نشان می‌دهد. 

فونت و سایز نوشته‌های کتاب خوب و استاندارد است. لحن کتاب رسمی و روان است. صفحه‌آرایی کتاب نیز در عین سادگی زیبا و منظم است. اشکال هندسی موجود در کتاب بسیار دقیق رسم شده و حق درس هندسه را ادا کرده است چرا که کتاب مربوط به هندسه باید نظم و انسجام خوبی داشته باشد و این کتاب این نکته را به خوبی رعایت کرده است. 

خرید کتاب هندسه یازدهم تست نشر الگو

برای خرید کتاب هندسه یازدهم تست الگو می‌توانید آن را به صورت آنلاین از وبسایت تلکتاب خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. برای موفقیت در کنکور سراسری فقط یک گام  فاصله دارید. کافی است هر چه سریعتر کتاب مورد نظرتان را در فروشگاه اینترنتی تلکتاب سفارش دهید و زمان را از دست ندهید. 

قیمت کتاب هندسه یازدهم تست نشر الگو

داوطلبان کنکور رشته ریاضی و تجربی می‌توانند کتاب هندسه یازدهم تست نشر الگو را از وبسایت تلکتاب با 25 درصد تخفیف خریداری کنند. شما عزیزان می‌توانید اکثر کتاب‌های کمک درسی خود را با تخفیف خوبی از وبسایت تلکتاب تهیه کنید. 

جمع‌بندی 

کتاب هندسه یازدهم تست نشر الگو یک منبع مناسب در دسته کتاب‌های آموزشی و تستی است که می‌تواند نیاز اکثر داوطلبان کنکور را به یک منبع دوم در کنار کتاب درسی تامین کند. با مطالعه دقیق مطالب این کتاب می‌توانید گامی موثر برای موفقیت خود بردارید و موفقیت خود در کنکور را تضمین کنید. مطالعه این کتاب را به همه دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML