موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۴۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۷۲٬۰۰۰

موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو 

معرفی کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو

کتاب ریاضی و حسابان جزوه دروس اصلی دانش‌آموزان رشته ریاضی است و درجه سختی آن نسبت به بقیه دروس اختصاصی رشته ریاضی نیز بالاست. لذا کسب درصد بالا یا حتی قابل قبول در کنکور در این درس چالش بزرگی برای دانش‌آموزان این رشته است.

 اصولا تعداد سوالات ریاضی در کنکور نیز بالاست و سهم زیادی در تعیین رتبه کنکور داوطلبان ریاضی دارد. اکثرا شاهد هستیم که دانش‌آموزان زیادی به دلیل سختی این درس‌ها آن‌ها را کنار می‌گذارند ولی این کار اشتباهی است. به جای کنار گذاشتن یک درس بهتر است به دنبال یک منبع خوب و غنی برای آموزش و افزایش مهارت تست‌زنی باشید. 

شاید شما هم با مجموعه سری کتاب‌های موج آزمون آشنا باشید و از آن استفاده کرده باشید. کتاب‌های موج آزمون با هدف جمع‌بندی مطالب و افزایش مهارت تست‌زنی شما عزیزان منتشر شده‌اند و استقبال خوبی از این سری کتاب‌ها شده است. 

یکی از کتاب‌های محبوب این مجموعه کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو است. این کتاب درس ریاضی 1 سال دهم، حسابان 1 سال یازدهم و حسابان 2 سال دوازدهم را پوشش می‌دهد. 

همانطور که اشاره کردیم این کتاب رویکرد آزمونی و تستی دارد به همین دلیل مناسب دانش‌آموزانی است که مطالب درسی خود را به خوبی یادگرفته‌اند و یا با سری کتاب‌هایی که آموزش محور هستند به مطالب درسی تسلط کامل دارند و به دنبال یک کتاب مکمل برای افزایش مهارت تست‌زنی هستند تا خود را برای کنکور و یا آزمون‌های دیگر آماده کنند. 

در این کتاب کلیه مباحث در دوازده فصل پوشش داده شده است و هر فصل شامل تعدادی آزمون است که تقریبا در هر آزمون 10 سوال مربوط به همان مبحث مطرح شده است. در انتهای هر فصل به جز فصل‌های (1) ، (3) و (7) علاوه بر آزمون‌های مبحثی آزمون‌های جامع قرار داده شده که برگزیده سوالات کنکور را شامل می‌شود.

 بعد از اتمام فصل دوازدهم، فصل سیزدهم برای آمادگی دانش‌آموزان برای آزمون‌های آزمایشی در نظر گرفته شده است که شامل آزمون‌هایی است که آزمون‌های آزمایشی و کنکور سراسری را شبیه‌سازی می‌کند. 

در فصل چهاردهم نیز پاسخ‌های تشریحی سوالات آزمون‌ها قرار داده شده است که پاسخ‌ها کاملا تشریحی هستند و برای برخی از سوالات چند راه‌حل ارائه شده است تا دانش‌آموزان با مطالعه دقیق پاسخ‌های تشریحی مطالب را به خوبی فرا بگیرند.   

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو

شماره فصل

عنوان فصل

تعداد آزمون و تست

1

بازه و مجموعه

2 آزمون 10 تایی

2

الگو و دنباله

9 آزمون 10 الی 20 تایی

3

توان، ریشه، اتحاد، تجزیه و تقسیم

7 آزمون 10 تایی

4

معادله، تعیین علامت و نامعادله

14 آزمون 10 الی 20 تایی

5

قدر مطلق و جزء صحیح

8 آزمون 10 الی 20 تایی

6

توابع نمایی و لگاریتمی 

12 آزمون 10 لی 20 تایی

7

هندسه تحلیلی

2 آزمون 10 تایی

8

تابع

21 آزمون 10 الی 20 تایی

9

مثلثات

23 آزمون 10 الی 20 تایی

10

حد و پیوستگی

17 آزمون 10 الی 20 تایی

11

مشتق

20 آزمون 10 الی 20 تایی

12

کاربردهای مشتق

19 آزمون 10 الی 20 تایی

13

شبیه ساز آزمون‌های آزمایشی و کنکور سراسری

21 آزمون 10 تایی و 20 تایی

مجموع تست ها و آزمون‌ها به صورت تقریبی

175 آزمون و2000 تست 

درسنامه کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو 

کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو آموزش محور نیست و می‌توان گفت شامل درسنامه نمی‌باشد. آن دسته از عزیزانی که به دنبال یک کتاب آموزشی برای خود هستند تا مطالب درسی را فرابگیرند و پایه خود را تقویت کنند بهتر است در ابتدا از منابع دیگری جهت تسلط بر مباحث درسی استفاده کند.

 در نهایت بعد از تسلط نسبی و قابل قبول بر تست‌های چهار گزینه‌ای سراغ این کتاب بیاید تا میزان تسلط و مهارت خود را در تست‌زنی ارتقا دهد.    

کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو بیشتر مورد توجه دانش‌آموزانی قرار می‌گیرد که پایه درسی قوی دارند و به دنبال یک منبع دوم و مکمل هستند. 

بررسی تست‌های کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو

در کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو تست‌ها در قالب آزمون‌ها  آورده شده است. آزمون‌ها به صورت مبحثی و یا جامع هستند و در ویراست دوم این کتاب 175 آزمون گنجانده شده که به صورت تقریبی هر آزمون شامل 10 الی 20سوال است یعنی تقریبا 2000 سوال را شامل می‌شود.

 البته این تعداد به صورت تقریبی است و شاید در ویراست‌ها و چاپ‌های مختلف کمی متفاوت باشد. 

در این کتاب سعی شده تا انواع سوالات آورده شود و دانش‌آموزان با تیپ‌های متنوع سوالات آشنا شوند. سوالات کنکور و سوالات متناسب با آزمون آزمایشی قلمچی نیز در آزمون‌ها گنجانده شده تا تسلط و آشنایی دانش‌آموزان با این تیپ سوالات زیاد شود. 

تست موج آزمون ریاضی رشته ریاضی الگو

پاسخنامه این تست‌ها هم به صورت تشریحی و هم به صورت کلیدی در کتاب قرار داده شده است. در پاسخنامه تشریحی  این کتاب سعی شده از چند راه‌حل برای رسیدن به پاسخ استفاده شود. 

ویژگی‌های ظاهری کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو 

ویژگی‌های ظاهری کتاب عامل موثری در ارتباط گیری مخاطب دارد. طرح روی جلد جذاب و زیباست و همزمان سختی درس را نیز با توجه به ظاهر کاریکاتوری دانش‌آموز به مخاطب القا می‌کند. 

فهرست کتاب شامل آزمون‌ها هر فصل است که با شماره و عنوان مشخص شده است. 

فونت و سایز کلمات مناسب است البته شاید بهتر بود کمی درشت‌تر باشد. جنس کاغذ نیز سفید و با کیفیت است. وزن کتاب زیر یک کیلو است و در حدود 856 گرم است که مناسب است. تعداد صفحات آن نیز 388 صفحه است که با توجه به مطالبی که دربرگرفته بسیار مناسب است. 

خرید کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو

شما می‌توانید کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو را به صورت آنلاین از وبسایت تلکتاب خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. پیشنهاد می‌شود با ثبت سفارش خود در فروش اینترنتی تلکتاب هر چه سریعتر خرید خود را انجام دهید و خود را برای شرکت در آزمون سراسری کنکور آماده کنید.

قیمت کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو

داوطلبان کنکور رشته ریاضی می‌توانند کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو را از وبسایت تلکتاب با تخفیف 20 درصدی خریداری کنند. علاوه بر این کتاب، سایر کتاب‌های کمک درسی نیز از تخفیف مناسبی برخوردار هستند. 

جمع‌بندی 

کتاب موج آزمون ریاضی رشته ریاضی نشر الگو یک منبع مناسب و خوب جهت جمع‌بندی مطالب درس ریاضی 1 پایه دهم و حسابان 1 سال یازدهم و حسابان 2 سال دوازدهم می‌باشد. با انجام آزمون‌های این کتاب دانش‌آموزان می‌توانند به تسلط خوبی در تست‌زنی برسند و برای کنکور و آزمون‌های پیش رو آمادگی لازم را پیدا کنند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML