مجموعه قوانین و مقررات حقوقی نویسنده جهانگیر منصور

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۵۰٬۰۰۰

مجموعه قوانین و مقررات حقوقی نویسنده جهانگیر منصور

کتاب مجموعه قوانین و مقررات حقوقی نویسنده جهانگیر منصور انتشارات دوران

مهمترین منبع حقوق "قانون" است. برای مطالعه نظام حقوقی یک کشور یا مطالعه آنچه که حق و حقوق و حدود و ثغور آن شناخته می شود یا شیوه تظلم خواهی در محاکم و مراجع صالح و به ده ها دلیل دیگر ناگزیر از مطالعه "قانون" هستیم. برای تحصیل در رشته حقوق باید دانست قانون و مطالعه آن جزء لاینفک مسیر تحصیل و مطالعه و پژوهش است و چه بسا قوانین خاص و ویژه ای را باید مطالعه کنید، که شاید کمتر به کار افراد عموم جامعه بیاید.

همچنین باید در نظر داشت که حائز اهمیت است که متن دقیق و منقح قانون را به دست آورده و مطالعه کنیم (جدای از اینکه باید فرا بگیریم که قانون را چگونه بخوانیم) تا در فهم و نحوه صحیح خواندن آن به مشکلی برنخوریم و نباید بپنداریم که تمام کتاب های قانون موجود شبیه به هم هستند و تفاوتی ندارند! زیرا اغلاط املایی و صفحه آرایی و حتی قطع نادرست و نوع قلم و اندازه نوشته کتاب می تواند تاثیر بسیار بدی بر فهم و خوانش صحیح متن بگذارد!

در این میان، نمی توان از ارتباط و تناسب بسیار زیاد بعضی از قوانین با همدیگر گذشت و در زمان مطالعه بعضی قوانین یا استفاده از آنها در جایگاه عملی لازم می آید که بعضی قوانین دیگر نیز در کنار آن ها مطالعه و بررسی گردد؛ و یا در بعضی موارد قوانین مربوط به یک ارگان و سازمان یا مراجع اختصاصی باید در کنار هم مطالعه گردند. داوطلبین آزمون های حقوقی و افراد شاغل در مشاغل حقوقی نیک می دانند که ناگزیر از مطالعه و بررسی قوانین و مقررات فرعی و خاص شاخه های مرتبط می باشند و بدین جهت نشر دوران اقدام به چاپ مجموعه های قوانین نموده است، که در این مسیر بسیار راهگشا و مفید است و می تواند نیاز دانشجویان و افراد دارای مشاغل حقوقی اعم از قضات و وکلا و کارشناسان و ... را در مطالعه این قوانین در کنار هم رفع و میسر کند.


نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML