رفتن به محتوای اصلی
  • مقدمه ای بر نظریه های یادگیری هرگنهان ترجمه علی اکبر سیف

مقدمه ای بر نظریه های یادگیری

انتشارات: دوران

مشخصات کتاب

سال چاپ: 1401
تعداد صفحه: 640
قطع: وزیری

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
10%
‏۴۱۴,۰۰۰ تومان
میانگین: 2.6 (7 رای)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

مقدمه ای بر نظریه های یادگیری

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری از متیو اج.السون , جولیو جی.رامیرز و بی.آر.هرگنهان با ترجمه دکتر علی اکبر سیف.

در ابتدا باید از خودتون بپرسین که چرا باید کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری رو به عنوان یک مرجع انتخاب کنیم و این که چرا باید از وبسایت تلکتاب این کتاب رو تهیه کنیم

 

معرفی کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری

کتاب نظریه‌های یادگیری نگاهی با اصول کلیدی نظری، مفاهیم و یافته‌های تحقیق در مورد یادگیری و چگونگی کاربرد این مفاهیم در کلاس‌های درس دانشگاه‌ها دارد. نظریه‌های یادگیری با بحث در مورد رابطه‌ی بین نظریه‌ی یادگیری و آموزش آغاز و سپس به علوم اعصاب در مورد یادگیری می‌پردازد. این کتاب به مباحث رفتارگرایی، نظریه شناختی اجتماعی، نظریه پردازش اطلاعات ، فرایندهای یادگیری شناختی و سازه گرایی، معرفی یادگیری، نظریه های کارکردگرایی، نظریه های تداعی گرایی، نظریه های شناختی، نظریه ی نوروفیزیولوژیکی و نظریه ی تکامل می‌پردازد. خرید  کتاب نظریه‌های یادگیری به معلم‌ها و سایر افراد فعال در موضوع آموزش و دانشجویان این حوزه توصیه می‌شود پس با ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

 

این کتاب شامل ۷ بخش و ۱۶ فصل میباشد که عبارت اند از :

مقدمه ای بر یادگیری

۱

نظریه های عمدتا کارکردگرایی

۲

نظریه های عمدتا تداعی گرایی

۳

نظریه های عمدتا شناختی

۴

یک نظریه عمدتا نوروفیزیولوژی

۵

یک نظریه عمدتا تکاملی

۶

تاملات

۷

ویژگی‌های کتاب نظریه‌های یادگیری

کتاب نظریه‌های یادگیری از لحاظ کاربردی منبعی مفید و قابل فهم است که جنبه‌های کاربردی زیادی دارد. کتاب نظریه یادگیری به چگونگی اصول یادگیری در زمینه‌های مختلف تعلیم و تربیت به کار می‌رود و بخش عمده‌ای از دانش خود را درباره‌ یادگیری و تحقیق بر روی یادگیری انسان به ‌طور بنیادی بیان می‌کند. یادگیری انسان بسیار پیچیده، بسط یافته‌تر، سریع‌تر و بستگی به کاربرد زبان دارد، که قدرت یادگیری در زمینه‌های تعلیم و تربیتی مشهود‌تر است. 

نمونه ای فیزیکی از کتاب :

مقدمه ای بر نظریه های یادگیری

 

نکات تکمیلی : 

بخش ارزیابی پایان هر فصل شامل شرایط و انتقادات است. این کتاب برای مدیران ، مربیان یا هر کسی که به دنبال اطلاعاتی در مورد چگونگی یادگیری افراد است مناسب می باشد.
تعداد صفحات بالای کتاب به خوبی نمایان گر بودن نبود هیچ خلاصه و کم و کاستی است 
 
نمونه ای از مطالب موجود در کتاب :

مقدمه ای بر نظریه های یادگیری

 

خرید کتاب نظریه‌های یادگیری

کتاب نظریه یادگیری یک منبع معتبر و جامع است که در بین اساتید، محققان و دانشجویان روانشناسی تربیتی محبوب و همواره پر فروش بوده است. این کتاب به بررسی و توضیح نظریه‌های یادگیری و پژوهش‌های مرتبط با آن می‌پردازد که الهام‌بخش سناریوهای کلاسی و تعلیم و تربیت است. مهم‌ترین موضوعی که دکتر شانگ بر آن تاکید دارد یادگیری خودتنظیمی است که با طور خلاصه اشاره به توانایی یادآوری، برنامه ریزی و انجام وظایف دارد و یکی از جنبه‌های مهم در کسب موفقیت تحصیلی است. 

دکتر شانگ بر روی توسعه و ارتقای کاربرد نظریه‌های یادگیری در محیط‌های آموزشی واقعی تاکید دارد و به توسعه نظریه‌ها و بینش‌های علمی می‌پردازد. کار علمی و تحقیقاتی دکتر شانگ جوایز و افتخارات زیادی را به دنبال دارد و دریافت کننده جایزه پژوهش برگزیده در روانشناسی تربیتی است. این کتاب توسط ناشران معتبر بین المللی به زبان‌های مختلف ترجمه شده است که در تعلیم و تربیت در جهان نقش مهمی دارد. برای خرید کتاب نظریه‌های یادگیری می‌توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه تلکتاب اقدام کنید. 

 

شما با سفارش این کتاب از وبسایت تلکتاب از تخفیف ویژه و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور برخوردارشید.

کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری

قطع وزیری
نوع جلد گالینگور
وزن 1091
نویسنده/نویسندگان
ناشر دوران
نوع چاپ سیاه و سفید
تاریخ چاپ 1401
دسته بندی موضوعی
مناسب برای بزرگسالان
شابک 978-964-8891-94-2

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.