فیزیک کامل جامع کنکور تجربی میکرو طلایی گاج جلد اول

میانگین: 4.3 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۸۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۴۶۴٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
736
نوع جلد

فیزیک کامل جامع کنکور تجربی میکرو طلایی گاج جلد اول

مشخصات و خرید اینترنتی و آنلاین کتاب بانک تست فیزیک کامل جامع کنکور تجربی میکرو طلایی گاج جلد اول از بانک کتاب تلکتاب . ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط کشور

کتاب فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج از جامع‌ترین منابع آموزشی به شمار می‌رود که دارای دو جلد درس‌نامه و بانک تست است. جلد اول کتاب شامل تست بانک بوده که دربردارنده انواع تست‌های تألیفی، کنکوری و ترکیبی است. این کتاب برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته علوم تجربی طراحی شده است. محتوای آن با آموزش‌های جلد درس‌نامه کاملاً مطابقت دارد. 

بانک تست فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج ( جلد اول)

دانش‌آموزانی که جلد درس‌نامه را مطالعه کنند می‌توانند تمام تست‌های این کتاب را به راحتی پاسخ دهند چرا که هیچ تستی خارج از جلد دوم اضافه نشده است. بانک تست منبع بسیار خوبی برای داوطلبان کنکور است و می‌تواند تمام نیازهای دانش‌آموزان را برطرف کند. تعداد تست‌ها بسیار بالا بوده و در عین حال خسته‌کننده و تکراری نیستند. تمام مباحثی که در درس‌نامه عنوان شده‌اند در قالب 3800 تست در این جلد آورده شده‌اند. 

تست‌ها طبقه‌بندی شده‌اند و به‌صورت گام‌به‌گام از سطح ساده تا دشوار پیش می‌روند. هر دو جلد کتاب را باید به‌صورت هم‌زمان تهیه و مطالعه کنید. شروع سال تحصیلی برای مطالعه کتاب‌های فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج بهترین زمان محسوب می‌شود. برای دریافت آموزش‌ها و نکات تکمیلی می‌توانید به‌صورت هم‌زمان درسنامه های فیزیک کامل جامع کنکور تجربی میکرو طلایی گاج جلد دوم و بانک تست را با کتاب درسی مورد مطالعه قرار دهید و تسلط خود را افزایش دهید. 

ویژگی‌ها و مشخصات بانک تست فیزیک جامع تجربی میکرو طلایی گاج

ظاهر و طراحی کتاب از شرایط بسیار مطلوب بهره‌مند بوده و از کاغذ باکیفیت و ضخیم تهیه شده است. صفحه‌آرایی کتاب با دیگر منابع تفاوت دارد و از رنگ‌های مختلف برای تشخیص بخش‌های گوناگون استفاده شده است. پایه دهم با رنگ صورتی، پایه یازدهم با رنگ سبز و پایه دوازدهم با رنگ آبی طراحی شده‌ و جهت درک بهتر مفاهیم کتاب از انواع نمودار، تصاویر و جداول استفاده شده که بسیار منظم هستند. سایز و فونت محتوا استاندارد است و مطالب به‌صورت صمیمانه نوشته شده‌اند. دیگر ویژگی‌های بانک تست فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج عبارت‌اند از:

  •    تست‌های کتاب به‌صورت درس به درس طراحی و تنظیم شده‌اند.

  •    تست‌ها در سطوح ساده، متوسط و دشوار طبقه‌بندی شده‌اند.

  •    دارای 3800 تست تألیفی و کنکوری است.

  •    تست‌های کنکور سال 1401 را پوشش می‌دهد.

  •    دارای پاسخ‌نامه تشریحی کامل و پاسخ‌نامه کلیدی است.

تمرین‌های بانک تست فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی انتشارات گاج

تست‌ها محتوای اصلی جلد اول کتاب فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج را تشکیل می‌دهند. این بخش دارای چند فصل است که در ابتدای هر فصل چندین مبحث کوتاه قرار دارد. اهداف و قسمت‌های مهم هر فصل در مباحث ابتدایی ذکر شده‌اند که باعث می‌شوند دانش‌آموزان با آگاهی به مطالعه کتاب بپردازند. تغییرات کتاب‌های درسی سال‌های گذشته نیز با کمی تغییر در این کتاب آورده شده‌اند؛ بنابراین می‌توان تست‌هایی که مربوط به کنکور سال‌های گذشته است را در کتاب مشاهده کرد. 

تست فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج

البته تست‌های کنکوری گذشته به قلم مؤلفان تغییر داده شده تا با آموزش‌های نظام نوین تطبیق داشته باشند. تست‌های ترکیبی در کتاب تعداد اندکی دارند و سطح علمی تست‌ها معمولاً متوسط هستند. علاوه بر تست‌های چهار گزینه‌ای، سؤالات، تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی را در بر می‌گیرد. کنار برخی از تست‌ها شاهد دو علامت خواهید بود که عبارت‌اند از:

1-بمب

تست‌هایی که دارای علامت بمب هستند برای دانش‌آموزانی طراحی شده‌اند که به دنبال حل سؤالات دشوار در آزمون‌های سراسری و کنکور هستند. 

2-ستاره

تست‌هایی که دارای علامت ستاره هستند ویژه دانش‌آموزان طراحی شده‌اند که فرصت کافی برای حل تمام تست‌ها را ندارند و قصد دارند در کوتاه‌ترین زمان تست‌ها را پاسخ دهند. با بررسی این تست‌ها می‌توانید به تسلط کافی از موضوعات هر فصل دست پیدا کنید. 

 

پایه

فصل

عنوان

تست

 

دهم

1

اندازه گیری و فیزیک

185

2

توان، کار و انرژی

258

3

ویژگی فیزیکی مواد

219

4

گرما و دما

267

 

یازدهم

5

الکتریسته ساکن

375

6

جریان الکتریکی

309

7

مغناطیس

383

 

 

دوازدهم

8

حرکت برخط راست فیزیک

461

9

مبحث دینامیک

354

10

امواج و نوسانات

666

11

شناخت فیزیک اتمی و هسته ای

260

کنکور سراسری رشته تجربی و ریاضی 1400

63

مجموع کتاب

3800

علاوه بر تست‌های چهار گزینه‌ای هر فصل، 28 سؤال به کنکور سراسری تجربی سال 1400 و 35 سؤال به کنکور سراسری ریاضی سال 1400 اختصاص می‌یابد. مجموع تست‌ها در نهایت به 3800 عدد می‌رسند.

آزمون بانک تست فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج

پس از اتمام تست‌های چهار گزینه‌ای با بخش آزمون مواجه می‌شوید. آزمون‌ها در قالب یک کد QR در پایان فصل قرار گرفته‌اند که در صورت اسکن آن به آزمون‌های جامع مرتبط با فصل دسترسی پیدا می‌کنید. حتماً در آزمون‌ها شرکت کنید تا آموخته‌های خود را محک بزنید. آزمون‌های جامع دارای 20 تست چهار گزینه‌ای هستند. 

از نکات جالب توجه درباره آزمون‌ها داشتن مدت زمان مشخص است. در ابتدای آزمون زمان 25 دقیقه لحاظ شده که می‌تواند تا حدی جلسه کنکور را برای شما تداعی کند و هنگام شرکت در کنکور سراسری به تسلط و اعتمادبه‌نفس بالایی برسید. پاسخ‌نامه آزمون‌های جامع در همان فایل دانلود شده قرار گرفته‌اند. پس از آزمون‌ها، سؤالات کنکور سراسری 1400 و 1401 رشته علوم تجربی و ریاضیات فیزیک قرار دارند.

پاسخ‌نامه بانک تست فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج

تست‌ها در هر فصل دارای پاسخ‌نامه تشریحی و پاسخ‌نامه کلیدی هستند که آخرین بخش از کتاب را به خود اختصاص داده‌اند. در بین پاسخ‌ها کادرهایی با عنوان نکته به چشم می‌خورند که برای مرور و جمع‌بندی مناسب هستند. از ویژگی‌های پاسخ‌نامه تشریحی می‌توان به آوردن تمامی محاسبات و شیوه‌های جدید حل مسائل اشاره کرد. برخی از تست‌ها دارای چندین روش حل هستند. در این صورت دانش‌آموزان می‌توانند با هر روشی که درک بهتری از آن دارند در سریع‌ترین زمان به حل تست‌ها بپردازند. 

دانش‌آموزان قوی که پاسخ‌نامه تشریحی را به‌صورت کامل مطالعه کرده‌اند می‌توانند برای مطالعه در دورهای بعدی و بررسی دوباره تست‌ها به پاسخ‌نامه کلیدی اکتفا کنند. پاسخ‌نامه کلیدی بعد از پاسخ‌نامه تشریحی قرار گرفته است. تست‌های کنکوری سال‌های اخیر با روش‌های جدید توضیح داده شده‌اند که در زمان کم به حل تست‌ها می‌پردازند. تمام گزینه‌های صحیح و غلط بررسی می‌شوند و برای رد گزینه‌های غلط توضیحات لازم ارائه داده می‌شوند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML