درسنامه های فیزیک کامل کنکور ریاضی میکرو طلایی گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۵۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۶۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
480
نوع جلد

درسنامه های فیزیک کامل کنکور ریاضی میکرو طلایی گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب درسنامه های فیزیک کامل کنکور ریاضی میکرو طلایی گاج جلد دوم از بانک کتاب تلکتاب . ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط کشور 

درس‌نامه فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج

کتاب فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج دارای دو جلد است که هردوی آن‌ها شامل درس‌نامه و بانک تست هستند. گاج از انتشارات شناخته شده و محبوب در بین دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور بوده که به تألیف و تولید سری جامع انواع درس‌نامه‌ها پرداخته است. کتاب‌های درس‌نامه به‌صورت کامل و با هدف آموزش طراحی شده‌اند و طرفداران بسیار زیادی دارند. 

با تهیه این کتاب دانش‌آموز می‌تواند به یک منبع کامل از نظر مطالب درسی و نکات تستی دست پیدا کند. دانش‌آموزان رشته ریاضیات فیزیک این امکان را دارند تا در دو جلد پیوسته پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم دروس فیزیک را مطالعه و بررسی کنند. کتاب‌های میکرو طلایی بسیار قوی هستند و به پوشش انواع مباحث درسی، آموزش‌های تألیفی تست‌های کنکوری و آزمون‌های جامع می‌پردازند.

ویژگی‌ها و مشخصات درس‌نامه فیزیک کامل رشته  ریاضی میکروطلایی انتشارات گاج

کتاب ذکر شده دارای پاسخ‌نامه‌ جامع است که به‌صورت میکرو طبقه‌بندی و تنظیم شده‌اند. در این کتاب نکات تستی فراوانی وجود دارند که در بخش‌های مختلف درس‌نامه پراکنده شده‌اند. محتوای کتاب به‌صورت کامل مباحث کتاب درسی را پوشش می‌دهد و انواع پرسش‌ها، تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب را در بر می‌گیرد. پس از پایان فصل تعدادی تست قرار داده شده که با پاسخ دادن آنها می‌توانید تا حد زیادی بر مطالب کتاب تسلط پیدا کنید و با دیدگاه طراحان کنکور آشنا شوید.کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی از کامل‌ترین منابع کنکوری به شمار می‌روند که در دو جلد مجزای درس‌نامه و بانک تست تألیف شده‌اند. 

دانش‌آموزان نیاز دارند یک بار کتاب درسی خود را مطالعه کنند و پس از آن با مراجعه به کتاب‌های میکرو طلایی گاج چندین بار آنها را مطالعه و مرور کنند. بهتر است که در ابتدای سال تحصیلی به تهیه کتاب‌ها بپردازید و گام به گام با کتاب درسی آنها را مطالعه کنید و تست‌ها را پاسخ دهید. از ویژگی‌های مهم این کتاب می‌توان به لحن صمیمانه آن اشاره کرد که مولف مطالب را به‌صورت کاملاً ساده و روان بیان کرده است؛ بنابراین این کتاب برای تمام دانش‌آموزان با سطح علمی ضعیف، متوسط و قوی مناسب است. ویژگی‌های مهم کتاب به‌صورت خلاصه عبارت‌اند از:

  •    آموزش کامل مطالب درسی فیزیک پایه دهم تا دوازدهم رشته ریاضیات فیزیک 

  •    ارائه درس‌نامه‌های کامل همراه با مثال‌های کاربردی و نکات تستی به‌صورت درس به درس 

  •    ارائه ۴۶ ساعت ویدئو آموزشی رایگان 

  •    ارائه مباحث فیزیک متناسب با سؤالات کنکور سراسری سال‌های گذشته

  •    کتاب با استفاده از مواد درجه یک تهیه شده که دارای رنگ‌بندی مختلفی است و هر کدام از پایه‌های متوسطه در رنگ‌های مختلف طراحی شده‌اند. 

  •    سایز نوشته‌ها استاندارد بوده و در برخی از قسمت‌ها برای جلب توجه از اندازه بزرگ‌تری برخوردار هستند.

آموزش درس‌نامه فیزیک کامل ریاضی میکروطلایی انتشارات گاج

جلد درس‌نامه کتاب فیزیکی ریاضی میکرو طلایی گاج به‌صورت درس‌نامه تألیف شده است و قسمت مهم آن را مباحث آموزشی تشکیل می‌دهد. هدف مؤلفان از تألیف این کتاب آموزش مطالب کتاب درسی و ذکر نکات تستی و کنکوری است. دانش‌آموزان می‌توانند با تهیه این کتاب به مباحثی که در دروس فیزیک پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم ذکر شده دست پیدا کنند. ارائه مطالب به‌صورت فصل به فصل است. 

درسنامه فیزیک ریاضی میکرو طلایی گاج

مفصل بودن ارائه مطالب درسی ویژگی مهم این کتاب بوده و کتاب همواره از حجم منطقی و مناسبی برخوردار است. برای آن که ذهن خوانندگان خسته نشود از انواع نمودارها، جداول و تصویرها برای درک بهتر مطالب در محتوای درس‌نامه استفاده شده است. پس از آن که مباحث آموزش توضیح داده شد در پایان آن بخشی با عنوان نکته آورده شده است. این بخش حاوی نکات کلیدی، کنکوری و تستی است و کمک می‌کند بسیار سریع‌تر تست‌ها را پاسخ دهید. 

نکات با علامت STP مشخص شده‌اند که از راهکار‌های بسیار مهم برای تست‌زنی سریع به شمار می‌روند. پس از نکته‌ها با چندین تست مواجه می‌شوید که به‌صورت چهار گزینه‌ای هستند و به اصل مباحث و نکات پرداخته‌اند. علاوه بر محتوای متنی کتاب در انتهای هر فصل کدهای QR قرار گرفته‌اند که می‌توانید آنها را اسکن کنید و به ویدئوهای آموزشی دسترسی پیدا کنید. همچنین ویدئوهای آموزشی ۴۶ ساعته و درس‌نامه ۱۴ فصلی در یادگیری مطالب بسیار موثر هستند.

پایه

فصل

عنوان

تست

 

 

دهم

1

اندازه گیری و فیزیک

185

2

توان، کار و انرژی

258

3

ویژگی فیزیک و مواد

219

4

دما و گرما

346

5

ترمودینامیک

135

 

 

یازدهم

6

الکتریسته

360

7

جریان الکتریکی و...

335

8

مغناطیس

192

9

القای مغناطیس و...

186

 

 

دوازدهم

10

حرکت برخط راست

491

11

دینامیک و حرکت دایره ای

433

12

نوسانات و موج

453

13

کنش های موج

296

14

آشنایی با فیزیک اتمی

178

15

آشنایی با فیزیک هسته ای

121

کنکور سراسری داخلی و خارجی مربوط به سال 98

140

کنکور سراسری داخلی و خارجی مربوط به سال 98

137

کنکور سراسری مربط به سال 1400

70

مجموع کتاب

4495

سؤال‌های تمرینی، تیپ‌های مختلف تست‌ها، نکات آموزشی، ویدئوهای آموزشی و جمع‌بندی‌های ارائه شده در درس‌نامه از نقاط قوت این بخش به شمار می‌روند. به دانش‌آموزان توصیه می‌شود ابتدا درس‌نامه را به‌صورت کامل مطالعه کنند و سپس به حل تست‌های آن بپردازند. همچنین در کتاب از ارائه نکات حاشیه‌ای و روش‌های طولانی حل مسئله تا حدودی خودداری شده است.

اهداف درسنامه فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج

مؤلفان با هدف ارائه مباحث فیزیک هر سه پایه دوره دبیرستان به طور کامل به تألیف درس‌نامه فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج پرداختند. در این کتاب برای هر یک از پرسش‌ها راه حل‌های بسیار مختلف و نوینی ارائه شده است که بر اساس آنها دانش‌آموزان می‌توانند با سرعت بالاتری تست‌ها را پاسخ دهند. با این حال هدف اصلی طراحی کتاب آماده کردن دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور در آزمون‌های آزمایشی و در نهایت آزمون سراسری کنکور است. 

با تهیه این کتاب‌ها دیگر به هیچ منبع کنکوری نیاز ندارید چرا که تمام مطالب آموزشی کامل و جامع هستند و تمام تست‌های تألیفی و کنکوری را در بر می‌گیرند. از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این کتاب می‌توان به مطابقت کامل آن با کتاب درسی اشاره کرد؛ بنابراین دانش‌آموزان با مطالعه درس‌نامه‌ها می‌توانند در امتحانات کلاسی و نهایی آماده شوند. 

سخن پایانی

در نهایت تست‌های کنکورقدیمی و تست‌های شبیه‌ساز کنکور در درس‌نامه‌ها قرار گرفته‌اند و توسط مؤلفان کمی تغییر داده شده‌اند. هدف از قرار دادن این سؤالات در بخش درس‌نامه آشنایی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور با دیدگاه طراحان کنکور است که از تست‌های قدیمی نیز برای طراحی آزمون‌های آینده الهام گرفته می‌شود.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML