فکر بهتر زندگی بهتر جوئل اوستین ترجمه شهره عبدالهی

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۴٬۹۰۰
- 10%
‎تومان۴۰٬۴۱۰

فکر بهتر زندگی بهتر جوئل اوستین ترجمه شهره عبدالهی

کتاب فکر بهتر زندگی بهتر جوئل اوستین ترجمه شهره عبدالهی انتشارات نسل نواندیش

نحوه تفکر ما تأثیری شگفت‌انگیز بر سرنوشت ما دارد. در این کتاب راهکاری ارائه می‌شود که با برنامه‌‌ریزی مجدد ذهن توان دستیابی به موفقیت‌ها و اهداف جدید را در سطوح بالاتر به شما می‌دهد. شما مجهز می‌شوید تا آنچه را در مسیر زندگی با آن مواجه می‌شوید مدیریت کنید. اگر افکار دلسردکننده را حفظ کنید و بر آن‌ها تمرکز کنید به‌جای فرصت‌ها، برای خود محدودیت‌هایی ایجاد خواهید کرد. تفکر بهتر، زندگی بهتر ابزاری برای حذف تفکر ناکارآمد به شما می‌بخشد و قدرت کنترل افکار و زندگی پیروزمندانه را برای‌تان به ‌ارمغان می‌آورد. وقتی یاد بگیرید که افکار ناخوشایند را حذف کنید و بر ارزش‌هایی تمرکز کنید که آفریدگار هستی به شما عطا کرده است، الطاف خداوندی از راه‌های تصورنشدنی به شما خواهد رسید.

ذهن ما مانند رایانه است و نحوه برنامه‌ ریزی آن چگونگی عملکردش را تعیین می‌کند. شما می‌توانید قدرتمندترین، سریع‌ترین و آخرین مدل رایانه‌ ای را که با بیشترین میزان حافظه قابل دسترس ساخته شده،در اختیار داشته باشید. اگر روی همین رایانه نرم‌افزار نامناسب نصب کنید،کارایی درستی نخواهد داشت. همه ماگاهی درگیر ویروس‌های رایانه‌ای شده‌ایم. آن‌ها می‌توانند وارد بهترین رایانه‌ها بشوند و نرم‌افزار آنرا آلوده کنند. ابتدا سرعت رایانه کم می‌شود و بعد نمی‌توانید به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید. هیچ‌ یک ازاین مشکلات به‌ دلیل ضعف یا نقص در ساخت رایانه شما پیش نیامده‌اند و سخت‌افزار آن مشکلی ندارد. این مشکلات حاصل برنامه‌‌ریزی مجدد نرم‌افزار است. داخل نرم‌افزار به‌هم ریخته است و حالا این نرم‌افزار آلوده است.

خداوند هم وقتی شما را آفرید، نگاهی به شما انداخت و گفت: یک شاهکار دیگر. سخت‌افزار شما بی‌نقص است؛ اندازه‌تان مناسب است؛ ملیت‌تان درست است و استعدادهای متناسب و بجایی به شما عطا شده است. علاوه‌براین خداوند نرم‌افزار درستی هم در شما نصب کرده است. از همان ابتدا خداوند شما را برای پیروز شدن، سلامتی، قدرت و خلاقیت آفریده است. نرم‌افزار اولیه شما می‌گوید که می‌توانید هر کاری را انجام بدهید. او شما را به این شکل برنامه‌‌ریزی کرده که به هر کاری دست می‌زنید، شکوفا و موفق ‌شوید. شما می‌توانید قرض بدهید نه اینکه قرض بگیرید. شما پیروز هستید نه قربانی. شما برای زندگی توأم با ایمان، پیروزی و فراوانی برنامه‌‌ریزی شده‌اید. خالق به این شکل شما را برنامه‌‌ریزی کرده است.

دلیل اینکه ما همواره فراوانی را در زندگی تجربه نمی‌کنیم این است که اجازه داده‌ایم ویروس‌ها نرم‌افزارمان را آلوده کنند. ما به خودمان می‌گوییم: من هرگز موفق نمی‌شوم؛ من بااستعداد نیستم؛ هرگز نمی‌توانم این عادت را ترک کنم؛ خیلی وقت است که به آن عادت دارم؛ من کُند هستم؛ من جذاب نیستم و هیچ اتفاق خوبی در آینده‌ام رخ نخواهد داد. چون نرم‌افزارمان آلوده شده، خودباوری ما هم اندک شده، منفی‌نگر شده‌ایم و باور نداریم که رؤیاهایمان تحقق پیدا کنند و انتظار نداریم که مشکلاتمان برطرف شوند.

خوشبختانه شما هیچ اشکالی ندارید. درست مثل رایانه اشتباهی در وجود شما نیست. نقص یا خطایی ندارید بلکه مشکل در نرم‌افزار شماست. شما باید از شر این ویروس‌ها خلاص شوید. هر روز به آنچه آفریدگارتان درباره شما گفته است، فکر کنید و بگویید: من خوشبخت هستم؛ من قوی هستم؛ من سالم هستم؛ من اعتمادبه‌نفس دارم. من جذاب هستم. من باارزشم و من پیروز هستم. شما باید به نرم‌افزار اصلی خود بازگردید. اگر تفکر شما محدود باشد، زندگی‌تان محدود خواهد شد. وقتی بهتر فکر کنید، بهتر زندگی می‌کنید.


mail

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML