غمگین مباش نویسنده دکتر عاید قرنی ترجمه وحید ایمن

No votes yet

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۵٬۹۰۰

غمگین مباش نویسنده دکتر عاید قرنی ترجمه وحید ایمن

خرید کتاب غمگین مباش نویسنده دکتر عاید قرنی ترجمه وحید ایمن انتشارات نسل نواندیش

غمگین مباش، برای همگان کتابی بسیار سودمند به‌شمار می‌آید و در جهت زدودن ناامیدی و جایگزینی آن با یک دیدگاه گسترده‌ی اسلامی نسبت به زندگی سرشار از نصایح عملی است و به خواننده می‌آموزد چگونه از آزمون‌های این جهان سربلند و پیروز بیرون آید.

پیام این کتاب آن است که: «شادمان باش و مثبت بیندیش و در آرامش به‌سر ببر و زندگی را شایسته و کمال‌طلبانه سپری کن و عمر خود را شادمانه بگذران.» این کتاب، اشتباهاتی را که از ما انسان‌ها علیه منطق و نظام طبیعت سر می‌زند، شناسایی می‌کند. این خطاها می‌تواند فقط در افکار ما حضور داشته باشد یا از اعمال ما ناشی شود. این کتاب همچنین شما را مصرانه از ادامه‌ی روش‌هایی که با واقعیات زندگی و دستورات الهی تضاد دارد، بر حذر می‌دارد و روح شما را مورد خطاب قرار می‌دهد. روح شما نیز می‌داند که باید به استعدادهای خود اعتماد و آن‌ها را تقویت کنید و سختی‌ها و گرفتاری‌های زندگی را به‌دست فراموشی بسپارید و در همین حال، روی نقاط مثبت زندگی‌تان تمرکز نمایید.
افکار مثبت، به رفتار مثبت منجر می‌شود و برخورد مثبت با مسائل، شما را به مقصدی مثبت در سفر زندگی‌تان رهنمون می‌کند. محتوای اصلی این کتاب محورهایی همچون بخشایش و لطف پروردگار، ایمان خالصانه به او، اعتقاد به قوانین الهی، زندگی در چارچوب‌های روزمره‌ی زندگی و یادآوری نعمت‌های بی‌شمار الهی را دربر می‌گیرد.
این اثر سعی دارد با تجویز نسخه‌ای معنوی، نگرانی‌ها را از دل‌ها بزداید و اندوه و احساس شکست و ناامیدی را کم‌رنگ نماید. مطالب مرتبط با عنوان کتاب را از منابعی متعدد از قبیل آیه‌های قرآن، احادیث پیامبر بزرگوار و امثال و حکایات مذهبی گردآوری کردم و کوشیدم از نصیحت و شعار پرهیز کرده و به‌جای دعوت مخاطبین به یک ایدئولوژی خاص، آن‌ها را فقط به شادمانی فرا خوانم. این کتاب نه‌تنها برای مسلمین، بلکه برای همه‌ی افراد با آرای متفاوت، کارایی و تناسب دارد.


 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML