سیر تا پیاز هندسه یازدهم گاج

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۹۸٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۳۸٬۴۰۰

قطع
تعداد صفحات
200
نوع جلد
وزن
425
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786003596276

سیر تا پیاز هندسه یازدهم گاج

کتاب سیر تا پیاز هندسه یازدهم گاج یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین کتاب‌های انتشارات بین‌المللی گاج به شمار می‌رود. در این کتاب تمام مطالب کتاب درسی به‌صورت خط به خط همراه با تست‌ها و سؤالات آورده شده‌اند. از این رو تهیه و مطالعه آن برای دانش‌آموزان رشته ریاضی و داوطلبان کنکور توصیه می‌شود. قلم این کتاب ساده و روان است و دانش‌آموزان ضعیف که نمی‌توانند با کتاب درسی ارتباط برقرار کنند به راحتی متوجه مفاهیم این کتاب خواهند شد. هدف اصلی از تألیف و عرضه هندسه سیر تا پیاز ارتقا سطح علمی دانش‌آموزان است. بخش‌های متنوعی در کتاب دیده می‌شوند که هر کدام کاربرد مخصوصی دارند و یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

ویژگی‌ها و مشخصات کتاب سیر تا پیاز هندسه یازدهم انتشارات گاج

مهم‌ترین ویژگی کتاب تنوع بخش‌های آن و پوشش دادن صفر تا صد مباحث کتاب درسی است. استفاده از نکات پرتکرار، مثال، تمرین و تست در حجم مناسب، کتاب هندسه سیر تا پیاز را از سایر کتاب‌های مشابه متمایز کرده است. در این کتاب می‌توانید انواع تست‌های تألیفی و کنکوری از سال‌های گذشته تا اخیر را مشاهده کنید. علاوه بر دانش‌آموزان ضعیف و متوسط به بررسی نیاز دانش‌آموزان قوی پرداخته شده و بخش‌های ویژه‌ای برای آنها از جمله سؤالات چالشی ارائه شده است. با تهیه این کتاب می‌توانید به‌صورت هم‌زمان از مباحث آموزشی، تست‌ها، نمونه سؤالات امتحانی و پاسخ‌های تشریحی برخوردار شوید. این کتاب تأثیر بسیار زیادی در پیشرفت و بهبود روند مطالعاتی دانش‌آموزان دوره یازدهم رشته ریاضی خواهد گذاشت. ویژگی‌های کتاب به‌صورت خلاصه و مختصر عبارت‌اند از:

  •    مفاهیم کتاب درسی را در ۹ قسمت به‌صورت کامل آموزش می‌دهد. 

  •    دارای ۱۴۸ تست آموزشی و مثال همراه با پاسخ تشریحی است. 

  •    پرسش‌های تشریحی طبقه‌بندی شده همراه با پاسخ تشریحی ارائه می‌دهد. 

  •    تست‌های چهار گزینه‌ای از سطح ساده تا دشوار طبقه‌بندی شده‌اند. 

  •    امکان تماشای فیلم آموزشی از طریق اسکن کد QR به مدت ۱۳ ساعت وجود دارد. 

  •    تست‌های واجب و دشوار علامت‌گذاری شده‌اند.

ساختار کتاب سیر تا پیاز هندسه 11 گاج

کتاب سیرتاپیاز هندسه یازدهم گاج دارای چهار بخش متنوع است. به همین دلیل به جرئت می‌توان گفت جامع‌ترین کتاب هندسه ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته ریاضی و داوطلبان کنکور محسوب می‌شود. بخش‌های کتاب عبارت‌اند از:

1-فیلم‌های آموزشی

در ابتدای کتاب کدهای QR قرار داده شده‌اند که با اسکن آنها می‌توانید فیلم‌های آموزشی اختصاصی را مشاهده کنید. در فیلم‌های آموزشی مطالب درسی، تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی تدریس می‌شوند. هر فصل دارای چند جلسه است و در کل میزان آنها به ۲۱ ساعت می‌رسد.

2-بخش درس‌نامه

بخش بعدی کتاب به ارائه مباحث آموزشی به‌صورت خط به خط پرداخته شده است. همچنین در خلل این آموزش‌ها مثال و تست‌هایی قابل مشاهده هستند که در تفهیم دروس تأثیر گذارند. نکات درسی و تستی متعددی نیز در محتوای درس‌نامه پراکنده شده‌اند. تدوین درس‌نامه کاملاً مطابق با کتاب درسی است و هیچ نکته‌ای خارج از آن یا مباحث کنکوری مشاهده نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های درس‌نامه می‌توان به وجود نمودارها و اشکال اشاره کرد که به‌صورت مرتب و زیبا ترسیم شده‌اند. دانش‌آموزان با عبارتی تحت عنوان «ویژه علاقه‌مندان» مواجه خواهند شد که مختص به دانش‌آموزان قوی برای دستیابی به تراز بالای کنکور است.

3-بخش پرسش‌نامه

بعد از ارائه درس‌نامه با پرسش‌های تشریحی و تستی روبرو می‌شوید. سبک طراحی سؤالات متنوع بوده و تیپ‌های مختلف ارائه می‌شوند. سؤالات تستی به دو صورت تألیفی و سراسری هستند که سطح علمی دانش‌آموزان را می‌سنجند. سؤالات به‌صورت موضوعی و از سطح ساده تا دشوار چیده شده‌اند. برای آن که نیازی نباشد به دیگر کتاب‌ها مراجعه کنید تمامی تست‌های کنکور داخل و خارج از کشور نیز در این بخش قرار گرفته‌اند که شامل 415 تست هستند. در انتهای سؤالات تشریحی و تستی پاسخ‌نامه تشریحی قرار گرفته که به‌صورت دقیق و گام به گام پاسخ گزینه‌های صحیح را بررسی می‌کند. مثال‌ها و تست‌های آموزشی همراه با پاسخ تشریحی ۱۴۸ سؤال را در بر می‌گیرند. پرسش‌های چهار گزینه‌ای طبقه‌بندی شده نیز دارای ۵۶۴ تست هستند که پاسخ تشریحی آنها نیز قرار گرفته‌اند.

سیر تا پیاز هندسه 11 گاج

4-سؤالات امتحانی

در بخش دیگری از کتاب به طراحی نمونه سؤالات امتحانی مشابه با سؤالات امتحانی نهایی سال‌های گذشته پرداخته شده است. دانش‌آموزان می‌توانند با بررسی این سؤالات و پاسخ دادن به آنها در امتحانات کلاسی و آزمون‌های پایان ترم نمره خوبی کسب کنند. حدود ۱۷۸ سؤال امتحانی همراه با پاسخ تشریحی ارائه شده که طبقه‌بندی شده‌اند.

تعداد تست‌ها و سوالات

فصل

عنوان

تست

1

مبحث دایره

186

2

تبدیل های هندسی و کاربرد آن

83

3

رابطه طولی در مثلث

146

مجموع

415

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز هندسه یازدهم گاج

انتشارات گاج یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین انتشارات در زمینه تألیف و عرضه کتاب‌های کمک درسی به شمار می‌رود. این انتشارات کتاب‌های خود را در سری‌های مختلف عرضه می‌کند که یکی از پرفروش‌ترین آنها سری سیر تا پیاز است. قابل ذکر است مباحث فوق کتاب سیر تا پیاز هندسه یازدهم گاج با توجه به این که تمام مباحث آموزشی، سؤالات تشریحی و تستی، نمونه سؤالات امتحانی و فیلم‌های آموزشی را شامل می‌شود کاربرد گسترده‌ای دارد. 

در واقع این کتاب برای دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته ریاضی، داوطلبان کنکور، معلمان و مدرسان کنکور به کار می‌رود. جامع بودن کتاب مهم‌ترین مزیت آن است و دانش‌آموزان می‌توانند بدون صرف هزینه اضافی بابت تهیه دیگر کتاب‌های کمک درسی تنها با این کتاب به تسلط کافی از درس هندسه برسند. مطالعه درس‌نامه این کتاب همراه با نکات متعدد به مخاطبان کمک می‌کند تا مطالب را به‌صورت مفهومی آموزش ببینند. حل تست‌ها و سؤالات تشریحی پس از مطالعه درس‌نامه تسلط دانش‌آموزان را چندین برابر می‌کند و باعث می‌شود تا علاقه زیادی به تست زنی از خود نشان دهید.

این کتاب می‌تواند دانش‌آموزان را برای شب امتحان آماده کند و آنها را با ذهن طراحان سؤالات نهایی آشنا می‌نمایند. کتاب دارای رنگ‌بندی متنوع است که بخش‌ها را از یکدیگر مجزا می‌کند. درس‌نامه به رنگ آبی، سؤالات تستی به رنگ صورتی و سؤالات تشریحی به رنگ سبز ارائه شده‌اند. دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته ریاضی نیازی به مرور و مطالعه چندین بار کتاب درسی خود ندارند و می‌توانند با تهیه این کتاب و مطالعه چندین بار آن در طول سال تحصیلی به تسلط کافی برای آمادگی در امتحانات پایان ترم و کنکور برسند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML