سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۷۱٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۷۶٬۸۰۰

قطع
تعداد صفحات
464
نوع جلد
وزن
695
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786003595866

سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج

از سری کتاب‌های انتشارات گاج کتاب‌های سیر تا پیاز را می‌توان نام برد که برای ارتقا سطح علمی دانش‌آموزان در پایه‌های گوناگون طراحی شده‌اند. کتاب سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج از منابع مهم برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور است. کتاب‌های سیر تا پیاز مطالب درسی را به‌صورت کامل پوشش می‌دهد و از کامل‌ترین سری کتاب‌های گاج به شمار می‌رود. علاوه بر دانش‌آموزان، معلمان می‌توانند به‌عنوان یک الگو در کلاس درس خود از این کتاب‌ها استفاده کنند.

ویژگی‌ها و مشخصات کتاب سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی انتشارات گاج

از کامل‌ترین کتاب‌های کنکوری فیزیک شناخته می‌شود که تمام بخش‌های درس‌نامه، تست و سؤالات امتحانی را به خود اختصاص می‌دهد. این کتاب تنها برای کنکور تألیف نشده و دانش‌آموزان پایه یازدهم برای آمادگی در امتحانات نهایی می‌توانند از آن استفاده کنند. در این کتاب به طراحی انواع تست‌های تألیفی مطابق با سؤالات کنکور سراسری پرداخته می‌شود. این کتاب تنها یک جلد دارد و علاوه بر آموزش درس به درس فیزیک یازدهم تمرین‌ها و تست‌های مربوط به آن نیز آورده شده‌اند. 

تست‌ها دارای علامت‌های مختلف هستند که نشان‌دهنده سطح دشواری آنها است. این کتاب به صورتی تألیف شده که علاوه بر دانش‌آموزان ضعیف و متوسط دانش‌آموزان قوی می‌توانند برای پیشرفت سطح علمی خود به مطالعه آن روی آورند. در انتهای هر فصل تست‌هایی ویژه دانش‌آموزان قوی قرار داده شده که آنها را به چالش می‌کشاند. ویژگی‌های مختصر کتاب عبارت‌اند از:

  •    در ۲۰ قسمت مفاهیم کتاب درسی را به‌صورت کامل توضیح می‌دهد. 

  •    دارای ۴۱۵ تست آموزشی و مثال است. 

  •    امکان تماشای فیلم آموزشی از طریق اسکن کد QR به مدت 21 ساعت وجود دارد. 

  •    تست‌های دشوار و مهم علامت‌گذاری شده‌اند. 

  •    نکات STP برای دانش‌آموزان برتر ارائه می‌دهد. 

  •    بیش از ۱۰۰۰ تست طبقه‌بندی شده همراه با پاسخ تشریحی دارد.

ساختار کتاب سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج

کتاب‌های سری سیر تا پیاز به‌صورت کامل و جامع تألیف شده‌اند و دارای بخش‌های متنوع و ویژه هستند. در واقع مکمل کتاب درسی بوده و شما را از مطالعه دیگر کتاب‌ها بی‌نیاز می‌کند. مطالعه کتاب سیر تا پیاز فیزیک برای دانش‌آموزانی که قصد دارند مهارت خود را در درس فیزیک افزایش دهند بهترین انتخاب محسوب می‌شود. علاوه بر آموزش‌های درس به درس کتاب به ارائه انواع تست و سؤالات امتحانی پرداخته شده است. بخش‌های مختلف کتاب عبارت‌اند از:

1-بخش درس‌نامه

مباحث آموزشی کتاب در بخش درس‌نامه قرار داده شده‌اند. در این بخش خط به خط کتاب درسی به‌صورت اصولی و مفهومی بیان شده‌اند. از ویژگی‌های مثبت درس‌نامه می‌توان گفت به صورتی تألیف شده که به دانش‌آموزان نحوه مطالعه درس ویژه شب‌های امتحان را آموزش می‌دهد. درس‌نامه‌ها اولین بخش کتاب هستند که شامل ۲۰ قسمت است و به زبان ساده و قابل فهم نوشته شده‌اند. علاوه بر مباحث درسی انواع پرسش‌های آموزشی و مثال‌های کاربردی در درس‌نامه قرار گرفته‌اند.

2-بخش تست

پس از آن که درس‌نامه را مطالعه کردید می‌توانید به بخش دوم کتاب یعنی تست‌ها مراجعه کنید. در این بخش انواع تست‌های کنکور سراسری داخل و خارج از کشور همراه با تست‌های تألیفی قرار گرفته‌اند. حدود ۱۰۷۸تست چهار گزینه‌ای به‌صورت طبقه‌بندی شده وجود دارند و پاسخ‌های تشریحی آنها ذکر شده‌اند. همچنین ۴۰۹ سؤال تشریحی طبقه‌بندی شده به همراه پاسخ‌های تشریحی ارائه شده‌اند. در این بخش با عنوان «ویژه تراز برترها» مواجه می‌شوید. این بخش متعلق به دانش‌آموزان قوی است و با مطالعه آن می‌توانند به تراز بالاتری در کنکور دست پیدا کنند. تست‌های VIP نیز در آخر فصل بخش دوم کتاب مشاهده می‌شوند که در دسته سؤالات چالشی قرار دارند.

تعداد تست‌ها و سوالات

فصل

عنوان

تست

1

مبحث الکتریسته ساکن

323

2

مبحث جریان الکتریکی و مدار جریان مستقیم

315

3

القای الکترومغناطیسی و مغناطیس

361

مجموع

999

3-سؤالات امتحانی

تمامی سؤالات امتحانی نهایی سال‌های گذشته و اخیر در بخش سوم کتاب جمع‌آوری شده‌اند. این بخش ویژه شب امتحان است و با مراجعه به آن می‌توانید خود را برای پاسخ دادن به سؤالات امتحانی آماده کنید. در این کتاب تنها به بررسی پاسخ گزینه صحیح به‌صورت تشریحی پرداخته شده و علت رد گزینه‌های غلط بیان نمی‌شود. همین امر موجب شده تا حجم کتاب معقول به نظر برسد و از اضافه‌گویی و پرداختن به حواشی جلوگیری شده است.

مزایا و کاربرد کتاب سیرتاپیاز فیزیک 11 تجربی گاج

کتاب سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج از کتاب‌های چندمنظوره محسوب می‌شود. این کتاب کاربرد گسترده‌ای دارد و علاوه بر دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته علوم تجربی، داوطلبان کنکور، معلمان و اساتید می‌توانند از آن برای تدریس استفاده کنند. این کتاب با سه هدف آموزش کامل مطالب درسی، تست‌های متنوع و امتحانات نهایی تألیف شده است. این عناوین در سه بخش جدا تفکیک شده‌اند. بخش‌های کتاب دارای رنگ‌بندی مشخص هستند. حجم درس‌نامه‌ها در کتاب‌های سری سیر تا پیاز فشرده است؛ ولی تمامی مطالب کتاب درسی را توضیح می‌دهد. 

از مزایای این کتاب می‌توان به تعداد بالای سؤالات تستی و تشریحی اشاره کرد. در کمتر کتابی به بررسی سؤالات امتحانات نهایی پرداخته شده و انتشارات گاج در سری سیر تا پیاز خود به‌صورت مفصل و دقیق آزمون‌های نهایی را هدف قرار داده است. از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های جامع کنکوری است و نکات تستی فراوان در سراسر آن به چشم می‌خورند. تعداد تست‌ها با توجه به هر فصل مناسب است. تست‌های ایده دار نیز مطرح شده که دانش‌آموزان قوی با پاسخ دادن به آنها درصد بالایی در کنکور خواهند رسید.

ظاهر کتاب سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج

کتاب سیر تا پیاز فیزیک یازدهم تجربی گاج از فونت و سایز مناسبی برخوردار است و چشم مخاطبان را خسته نمی‌کند. در طول کتاب انواع اشکال و نمودارها با کیفیت بالا و به‌صورت مرتب رسم شده‌اند. کیفیت کاغذ و متریال آن نیز بسیار بالا بوده و صفحه‌آرایی مناسبی دارد. بر روی جلد کتاب کاریکاتوری از دانشمند بزرگ آقای فارادی به تصویر کشیده شده و به فصل سوم کتاب یعنی القای الکترومغناطیس مربوط است. قلم مؤلفان بسیار ساده و روان است و دانش‌آموزان ضعیف می‌توانند مفاهیمی که در کتاب درسی برایشان دشوار است به راحتی یاد بگیرند. در کنار برخی از سؤالات کتاب علامت‌هایی مشاهده می‌شود که نشان‌دهنده سطح دشواری آنها است. به‌عنوان مثال علامت ستاره نشان‌دهنده تست‌های مهم است و باید به آنها پاسخ دهید. 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML