سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی نهم گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۰

سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی نهم گاج

کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات بین‌المللی گاج به‌صورت گام به گام کلیه مفاهیم کتاب درسی را در قالب آموزش، پرسش‌های تشریحی و چهار گزینه‌ای ارائه می‌دهند. ;کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی نهم گاج برای آماده کردن دانش‌آموزان در امتحانات تشریحی و آزمون‌های معتبر تدوین شده است. کامل بودن کتاب‌های سیر تا پیاز آن را نسبت به مجموعه‌های دیگر متفاوت نموده است. مؤلفان تلاش نموده‌اند با طراحی و نگارش این کتاب‌ها جنبه‌های مختلفی از مطالب درسی را پوشش دهند. تقویت و گسترش مهارت‌های دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی از دیگر اهداف کتاب سیر تا پیاز است. سؤالات بسیار گوناگون هستند و در تعداد بالا طراحی شده‌اند. خواندن کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی نهم گاج شما را در طول سال تحصیلی برای دریافت نکات کلیدی یاری می‌کند.

مشخصات کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی نهم انتشارات گاج

کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی نهم گاج از کامل‌ترین و بی‌نظیرترین کتاب‌های کمک درسی است. این کتاب در بخش‌های بسیار متنوع گردآوری شده و تأثیر زیادی در یادگیری سریع‌تر و هرچه بهتر مخاطبان دارد. انتشارات گاج با بهترین ناشران خود به تدوین کتاب‌های سری سیر تا پیاز پرداخته و هر چیزی که دانش‌آموزان نیاز دارند اعم از آموزش، پرسش‌های تشریحی و تستی را شامل می‌شود. این کتاب‌ها برای نوبت اول و دوم سال تحصیلی و همچنین شب امتحان بسیار مناسب هستند. با مطالعه این کتاب می‌توانید با شیوه‌های نوین آموزش و ابعاد متفاوت روبرو شوید. موفقیت در امتحانات پایان ترم و آزمون‌ها و همچنین ارتقای معدل از مهم‌ترین اهداف جمع‌آوری این کتاب هستند. ویژگی‌های کتاب عبارت‌اند از:

  • از درس‌نامه کامل، منسجم و خط به خط برخوردار است.

  • تعداد قابل توجهی پرسش تشریحی و تستی دارد. 

  • تمامی تمارین، مثال‌ها و سؤالات دارای پاسخ‌نامه تشریحی هستند. 

  • در ارتقای معدل و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان نقش کلیدی دارد. 

  • تمامی بخش‌ها تفکیک شده و مجزا هستند. 

  • برای آمادگی در آزمون‌های معتبر مدارس و سطح کشور مناسب است.

ساختار کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی 9 گاج

کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی نهم گاج از سه بخش اصلی تشکیل شده و تنها در یک جلد جمع‌آوری شده‌اند. بخش‌های کتاب عبارت‌اند از:

1- مبحث درس‌نامه

در این قسمت با استفاده از راهکارهای متنوع و جدید به آموزش سرفصل‌های کتاب درسی پرداخته می‌شود. آموزش‌ها به طور کامل و دقیق بررسی شده‌اند و مفاهیم آنها به راحتی به دانش‌آموزان انتقال می‌یابد. با مطالعه چندین بار این قسمت می‌توانید تسلط خود را بر مفاهیم درسی به‌صورت درس به درس افزایش دهید. علاوه بر محتوای آموزش شامل مثال‌ها و تمرین‌های متنوع است که پاسخ آنها نیز قرار گرفته‌اند. با این وجود هر صفحه‌ای که می‌خوانید در انتها مثال‌ها و سؤالات مرتبط با آن را خواهید دید و بهتر از قبل متوجه مفاهیم خواهید شد. درس‌نامه برای سریع‌تر شدن روند آموزش قرار داده شده است و ابهاماتی که در کتاب درسی وجود دارد در این کتاب برطرف شده‌اند. به دانش‌آموزان پیشنهاد می‌شود تنها یک بار کتاب درسی خود را مطالعه نموده و سپس آموزش‌ها را از طریق این کتاب دنبال کنند

2- پرسش‌های تشریحی

در قسمت دوم کتاب پرسش‌های تشریحی و نمونه سؤالات امتحانی قرار گرفته‌اند. این سؤالات کاملاً استاندارد و مطابق با کتاب درسی جدید طراحی شده‌اند. پرسش‌های تشریحی همانند درس‌نامه به‌صورت درس به درس و مرتب آورده شده‌اند و کل مطالب کتاب درسی را پوشش می‌دهند. برخی از سؤالات تألیفی هستند و برخی دیگر با توجه به بودجه‌بندی سؤالات آموزش و پرورش انتخاب شده‌اند. در این بخش می‌توانید سؤالات امتحانات نوبت اول و دوم را مشاهده کنید. این پرسش‌ها به شما کمک می‌کنند در جلسه امتحانات پایانی با آمادگی حداکثر حاضر شوید.

3- پرسش‌های چهار گزینه‌ای

سومین و آخرین بخش از کتاب به پرسش‌های چهار گزینه‌ای اختصاص می‌یابد. در این بخش با انواع تست‌های تألیفی، تیزهوشان، نمونه دولتی و المپیادها آشنا خواهید شد. اکثر تست‌ها تألیفی هستند و هدف از طراحی آنها آشنایی دانش‌آموزان با سبک سؤالات است. تا زمانی که درس‌نامه و پرسش‌های تشریحی را مطالعه نکرده‌اید به این بخش مراجعه نکنید. سؤالات تستی نیاز به تسلط نسبی از مطالب کتاب درسی دارد و در غیر این صورت ممکن است برآشفته شوید. نحوه طراحی و چیدمان تست‌ها از آسان به دشوار است و دانش‌آموزان به مرور اطلاعات درسی خود را ارتقا می‌دهند. پرسش‌های چهار گزینه‌ای برای مرور کل کتاب بسیار مفید هستند.

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی نهم گاج

تهیه و مطالعه کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی نهم گاج مزایای زیادی دارد که با سه هدف آموزش، امتحانات تشریحی و سؤالات تستی در یک کتاب تدوین شده است. مطالب کتاب سیر تا پیاز نسبت به دیگر مجموعه‌های انتشارات گاج ساده‌تر است و فهم بهتری دارد. از بهترین کتاب‌های کمک درسی برای دانش‌آموزان به شمار می‌رود و جز پرفروش‌ترین کتاب‌ها است. برای نگارش کتاب از خبره‌ترین ناشران و اساتید استفاده شده تا با بیان ساده و شیوا مفاهیم را به دانش‌آموزان انتقال دهند. 

استفاده از انواع مثال‌ها، تمرین‌ها، سؤالات، نکات، جداول، تصاویر و نمودارها در طول بخش‌های کتاب نشان از خلاقیت و قدرت بالای ناشران این مجموعه دارد. در این کتاب هر مبحث درسی دارای نکات کلیدی و مهم است که در پاسخ دادن به سؤالات تشریحی و تستی بسیار کاربرد دارند. بیان ساده کتاب موجب شده تا برای قشر بزرگی از دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان ضعیف مورد استفاده قرار گیرد. این کتاب خودآموز بوده و در صورت غیبت در کلاس‌های درسی می‌توانید بدون نگرانی آموزش‌ها را از طریق آن دنبال کنید. همچنین معلمان می‌توانند برای دریافت نکات و اطلاعات جزئی‌تر از این کتاب استفاده کنند. 

کتاب سیر تا پیاز مطالعات اجتماعی نهم گاج کمک می‌کند به نمرات بالا و قابل قبول در امتحانات نهایی دست پیدا کنید. همچنین دانش‌آموزان برتر می‌توانند با مراجعه به بانک تست آن و بهره‌مندی از نکات تستی در هر نوع آزمونی با آمادگی کامل آماده شوند. این کتاب برای طول سال تحصیلی، شب امتحان، آزمون‌ها و همچنین مرور و خلاصه‌برداری انتخاب مناسبی است. به جای آن که دیگر کتاب‌های کمک درسی را تهیه و مطالعه کنید توصیه می‌شود این کتاب را که از کامل‌ترین مطالب برخوردار بوده چندین بار مورد مطالعه قرار دهید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML