سیر تا پیاز لغت و املا جامع کنکور گاج

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۱۷٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۹۳٬۶۰۰

سیر تا پیاز لغت و املا جامع کنکور گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب سیر تا پیاز لغت و املا جامع کنکور گاج

در کتاب حاضر ابتدا پیش‌گفتاری با عنوان «خشت اول»، محورهای واژه‌شناسی و املای کنکور ترسیم شده و سپس با 2 شیوه‌ی «درس به درس – پایه‌ای» و «دسته‌بندی‌های واژگانی املایی» به آموزش واژگان املا پرداخته است. در بخش نخست درسنامه ها قرار دارد و ترتیب چینش آن‌ها از پایه دوازدهم به دهم است. در هر درس به ترتیب: «واژه‌های واژه‌نامه، واژه‌های دیگر متن، ترکیب‌های کنایی، گروه واژه‌های املایی و روابط واژگانی میان آن‌ها، واژه‌های هم‌آوا و پرسش‌های چهارگزینه‌ای متناسب با هر درس» ارائه شده است.

دربخش دوم گنجینه‌ای از پرسش‌های چهارگزینه‌ای جامع تالیفی و سراسری تیپ‌بندی شده است که به شکل «ترکیبی»، اغلب واژه‌های کتابهای فارسی هر سه پایه‌ی تحصیلی را دربرمی‌گیرد. بخش سوم به دسته‌بندی‌های واژگانی اختصاص دارد: «فهرست الفبایی همه‌ی واژه‌ها، واژه‌های مهم چندمعنایی، مترادف‌ها، متضادها، واژه‌های دارای هم‌خانواده و بدون هم‌خانواده (واژه‌های طلایی)، واژه‌های متشابه و فریبنده، مجموعه واژه‌های متناسب و مرتبط به هم، نکته‌های املایی و املای واژه‌های هم‌آوا». بخش چهارم پاسخنامه های تشریحی تستهای چهارگزینه‌ای را شامل می‌شود و در این راستا هرجا که لازم بوده، به نکات کمک آموزشی معنایی و املایی واژه‌ها نیز اشاره شده است.

کتاب «سیر تا پیاز لغت و املا جامع کنکور»، توسط دکتر رضا اسماعیلی گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج آن را در 384 صفحه منتشر کرده است.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML