سیر تا پیاز قرابت معنایی جامع کنکور به همین سادگی گاج

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۸۹٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۵۱٬۲۰۰

سیر تا پیاز قرابت معنایی جامع کنکور به همین سادگی گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب سیر تا پیاز قرابت معنایی جامع کنکور به همین سادگی گاج

مبحث قرابت معنایی به تنهایی ببیشتر از یک سوم سوال‌های فارسی کنکور را به خود اختصاص می‌دهد. دربرگرفتن نه سوال و 36 درصد از امتیاز آزمون سراسری سبب شده انتشارات گاج کتابی مستقل برای تسلط بر مهارت‌های تشخیص قرابت معنایی گردآوری کند. کتاب پیش رو از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و ویژگی‌های عالی دارد که در ادامه به تشریح آن‌ها می‌پردازیم.

 آغازگر این کتاب خشت اول بوده که در آن شیوه‌ی درست‌خوانی، شناخت پیام، شیوه‌های درک مفهوم براساس نقشه‌ی محتوایی متن، نوع نگاه طراح به متن، مفاهیم پرکاربرد در شعر فارسی و الگوهای طراحی سوال و... به بهترین شیوه بیان شده است. 

کتاب به‌صورت درس به درس، از دوازدهم تا دهم طبقه‌بندی شده و در ابتدای هر درس موضوع، محتوای کلی و چند کلیدواژه‌ی مهم درس آمده، سپس جدول نقشه‌ی محتوایی درس به‌صورت کامل همراه با مثال‌هایی طراحی شده است. خواندن این بخش پیش از تست‌زنی شما را به‌طور عمیق و وسیع با محتوای درس آشنا و از مراجعه به کتاب بی‌نیاز می‌کند. از ویژگی‌ خاص این اثر می‌توان به استفاده از زبان رنگ‌ها برای اولین‌بار در آموزش قرابت معنایی اشاره کرد، در جدول‌های نقشه‌ی محتوایی با 3 رنگ پیام‌های متنِ مورد بررسی، جدا شده و از طریق کلید‌واژه‌ی هم‌رنگ خود به بخش مرتبط مثال پیوند داده شده است؛ پیگیری رنگ‌ها شما را با ارتباط متن با مثال آشنا می‌کند؛ همچنین تلاش ذهنی در یافتن علت این ارتباط شما را در حل تست‌های سخت کنکوری ورزیده خواهد کرد. بخش بانک تست باعث شده این کتاب جامعترین کتاب با بیشترین سوال چهارگزینه‌ای در زمینه‌ی قرابت معنایی به‌حساب بیاید پس نتیجه خواهیم گرفت که هیچ عبارت یا بیتی در کتاب نیست که نظر طراح را جلب کند ولی از قلم افتاده باشد. در چینش سوالات کوشیده‌ شده که برای هر موضوع دو تا سه تست قرار داده شود که اولی جنبه‌ی آموزشی و تست یا تست‌های بعدی جنبه‌ی آزمونی داشته باشد. با توجه به سطح دشوار سوالات ادبیات در کنکور، سوالات این کتاب در دو سطح متوسط و دشوار طراحی شده‌ که تحمل سختی آن، داوطلبان را برای موفقیت در آزمون‌های آزمایشی و کنکور آماده خواهد کرد. بخش پاسخ‌نامه‌ی تشریحی علاوه بر پاسخ دادن به سوالات، به افزایش مهارت شما در تست‌زنی کمک شایانی خواهد کرد. با خواندن دقیق این قسمت در شگرد پاسخ‌گویی و ملکه شدن کلیدواژه‌ها در ذهن به تسلط کامل خواهید رسید. بخش آزمون‌های مبحثی و جامع برای مرور سریع در پایان دوره، مطابق انواع ادبی طراحی شده و پرکاربردترین کلیدواژه‌های کنکوری با مثال‌های بسیار مهم در آن گنجانده شده است. با مطالعه و پاسخ دادن به سوالات این بخش، یک دور کامل قرابت معنایی کنکور را دوره خواهید کرد. این امکان برای شما داوطلبان گرامی فراهم شده تا با گرفتن زمان 7 دقیقه‌ای برای 9 تست هر آزمون (64 آزمون که شامل 48 آزمون پایان درس، 6 آزمون پایان نیمه اول و دوم هر پایه و 10 آزمون جامع)، دانش خود را محک بزنید.

ویژگی های کتاب حاضر:

  • بررسی مفاهیم قرابت معنایی تمام دروس کتاب درسی دهم، یازدهم و دوازدهم
  • تحلیل تک‌تک ابیات و عبارات کتاب درسی
  • ارائه‌ی شاهد مثال برای همه مفاهیم
  • ارائه‌ی 2400 تست استاندارد همراه با پاسخ تشریحی
  • ارائه‌ی 64 آزمون به‌سبک کنکور سراسری ویژه‌ی جمع‌بندی
  • آموزش با استفاده از زبان رنگ و نقشه محتوایی برای اولین بار در کنکور
  • ارائه‌ی تست‌های کنکور سراسری 1400

این کتاب در فروشگاه تلکتاب عرضه شده است
شما میتوانید لذت خرید آسان و مطمئن را با ما تجربه کنید
mail ارسال کتاب مورد نظر شما (به سراسر کشور) در سریعترین زمان ممکن با فروشگاه تلکتاب 
mail

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML