سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم ریاضی گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۵۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۸۰٬۰۰۰

قطع
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9823154516812

سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم ریاضی گاج

درس فیزیک از دروس تخصصی رشته ریاضی فیزیک است و انتشارات بین‌المللی گاج مطابق با آن کتاب‌های کمک آموزشی قوی و کاملی تحت عنوان سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم ریاضی گاج ارائه می‌کند. این کتاب کمک می‌کند تا دانش‌آموزان بتوانند در امتحانات پایان ترم و آزمون کنکور نتایج خوبی به دست آورند. فیزیک دارای موضوعات متنوع است و به آموزش تمامی آنها در این کتاب همراه با سؤالات چهار گزینه‌ای و تشریحی پرداخته شده است.

ویژگی‌های کتاب سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم رشته ریاضی گاج

کتاب سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم ریاضی گاج از منابع جامع و کامل ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک است. هدف از طراحی و تألیف این کتاب فهم عمیق و بهتر درس فیزیک برای رسیدن به موفقیت‌های تحصیلی است. فیزیک از مهم‌ترین دروس در پایه دوازدهم ریاضی به شمار می‌رود و دانش‌آموزان از بابت داشتن یک کتاب کمک آموزشی کامل نگران هستند. 

با تهیه کتاب فیزیک دوازدهم سیر تا پیاز تا حد زیادی این نگرانی برطرف می‌شود چرا که از درس‌نامه کامل همراه با سؤالات چهار گزینه‌ای و تشریحی در کنار پاسخ‌های تشریحی تشکیل شده است. این کتاب نه تنها برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم بلکه برای داوطلبان کنکور رشته ریاضی فیزیک مناسب است؛ بنابراین هم برای مطالعه در طول سال تحصیلی و هم برای ایام کنکور گزینه مناسبی محسوب می‌شود. علاوه بر کامل بودن مطالب کتاب به ذکر ریزترین جزئیات پرداخته شده و از کتاب‌های خودآموز به شمار می‌آید. ویژگی‌های کتاب عبارت‌اند از:

  • مفاهیم کتاب درسی به‌صورت کامل و جامع آموزش داده می‌شوند. 

  • انواع مثال‌ها و تست‌های آموزشی همراه با پاسخ تشریحی ارائه داده می‌شوند. 

  • برای دانش‌آموزان برتر و قوی به ارائه نکات STP پرداخته شده است. 

  • انواع پرسش‌های چهار گزینه‌ای تألیفی و کنکوری همراه با پاسخ تشریحی ارائه می‌شوند. 

  • تست‌های مهم و دشوار علامت‌گذاری شده‌اند. 

  • نمونه سؤالات امتحانی متنوع ارائه می‌شوند.

کتاب سیرتاپیاز فیزیک دوازدهم رشته ریاضی گاج از 3 قسمت تشکیل میشوند
قسمت اولآموزش کامل مفاهیم درسی بر اساس کتاب درسی جدید
قسمت دومپرسش های چهار گزینه ای و تست های استاندارد و ویژه
قسمت سومسوالات امتحانی و پرتکرار دوره های گذشته

ساختار کتاب سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم ریاضی انتشارات گاج

کتاب سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم ریاضی گاج برای تقویت مهارت دانش‌آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور تألیف شده است. این کتاب از سه بخش اصلی تشکیل شده که موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرند. نوع چیدمان کتاب با رعایت اصول صورت گرفته، به صورتی که اول مطالب آموزشی آورده شده‌اند و پس از آن به ارائه بانک تست و نمونه سؤالات امتحانی می‌پردازند. هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستند. بخش‌های مختلف کتاب عبارت‌اند از:

1- مبحث درس‌نامه

نقطه قوت کتاب فیزیک دوازدهم سیر تا پیاز درس‌نامه و بخش آموزشی آن است. کامل‌ترین و جامع‌ترین درس‌نامه را در بین کتاب‌های مشابه شامل می‌شود. این بخش برای دانش‌آموزان یک راهنمای کامل به شمار می‌رود. حجم معقولی دارد و حدود ۵۰ صفحه از کتاب به درس‌نامه تعلق می‌گیرد. متد آموزشی آن کاملاً جدید و جذاب است. تمام پاراگراف‌های کتاب درسی همراه با نکات موردنیاز در این بخش توضیح داده شده‌اند. در خلال توضیحات از تصاویر گوناگون و مثال‌های متعدد استفاده شده است. 

مثال‌ها، تصاویر، نکات و جداول روند یادگیری را در دانش‌آموزان سرعت می‌بخشند. در درس‌نامه با عنوان تذکر مواجه می‌شوید که در جهت نحوه کاربرد فرمول‌ها در حل سؤالات بیان شده است. همچنین نکات و مطالب کاربردی با عنوان نکته بیان شده‌اند که در حل تست‌ها بسیار کاربرد دارند. تعداد سؤالات و تست‌ها در درس‌نامه متنوع و مناسب هستند. پس از ذکر سؤال راه‌حل آن به‌صورت روان و قابل فهم آورده شده است. فیزیک از درس‌های حل کردنی است که به دانش‌آموزان توصیه می‌شود بر روی سؤالات و تست‌ها تمرکز بیشتری داشته باشند تا تسلط آنها افزایش یابد.

2- پرسش‌های چهار گزینه‌ای

تعداد تست‌ها نسبتاً زیاد است و در کیفیت بالایی طراحی شده‌اند. این بخش ابتدا با تست‌های مفهومی شروع می‌شود و در ادامه تست‌های کاربردی و تست‌های آزمون مطرح شده‌اند. در آخر بخش تست‌های سطح بالا تعریف شده‌اند که ویژه دانش‌آموزان برتر و قوی هستند. تست‌ها بسیار متنوع هستند و علاوه بر کتاب درسی از آزمون‌های آزمایشی و کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور در سال‌های گذشته نشئت گرفته‌اند متنوع بودن سؤالات باعث می‌شود تا دانش‌آموزان با نحوه طراحی آشنا شوند و در آزمون کنکور غافلگیر نشوند. تست‌ها اغلب به‌صورت تألیفی آورده شده‌اند و مؤلفان در صورت لزوم تست‌های کنکوری سال‌های گذشته را مطابق با کتاب فیزیک جدید تغییر داده‌اند. حدود ۱۹۷۲ تست در کتاب جمع‌آوری شده که نشان از بالا بودن تعداد و تنوع تست‌ها است. پرسش‌های چهار گزینه‌ای به ۳ صورت زیر تألیف شده‌اند:

تست‌های بدون نشانه: این تست‌ها ساده هستند و تمامی دانش‌آموزان می‌توانند به آنها جواب دهند.

تست‌های ستاره توخالی: این تست‌ها در حد متوسط قرار دارند و دانش‌آموزان در صورت داشتن وقت اضافه می‌توانند آنها را پاسخ دهند.

تست‌های ستاره توپر: این تست‌ها دارای سطح و چالشی هستند. دانش‌آموزان برتر جهت افزایش مهارت تست‌زنی و رسیدن به تراز بالا در کنکور می‌توانند این سؤالات را پاسخ دهند.

فصل

عنوان

تست

1

حرکت برخط راست

491

2

مبحث دینامیک و حرکت دایره‌ای

433

3

نوسان و موج

453

4

برهم کنش های موج

296

5

آشنایی با فیزیک اتمی

178

6

آشنایی با فیزیک هسته‌ای

121

مجموع

1972

3- پرسش‌های تشریحی

پس از ارائه بانک تست به ارائه پرسش‌های تشریحی و نمونه سؤالات امتحانی پرداخته می‌شود. این سؤالات برای آماده شدن در امتحانات کلاسی و امتحانات پایان ترم تألیف شده‌اند و برای کنکور چندان مناسب نیستند. تنوع سؤالات مشهد است و شامل پرسش‌های جای خالی، صحیح یا نادرست، نمودار خوانی و... هستند. در این بخش می‌توانید با انواع تیپ سؤالات در امتحان نهایی آشنا شوید. در انتها پاسخ‌های تشریحی بیان شده‌اند و در میان آنها نکات بسیار مهم به چشم می‌خورند. پس از قسمت‌های اصلی کتاب آزمون‌های شبیه‌سازی شده به همراه پاسخ‌های تشریحی قرار داده شده‌اند. این آزمون‌ها دارای زمان مشخصی هستند که با شرکت در آنها می‌توانید سرعت تست‌زنی و تسلط خود بر مطالب آموزشی را مورد سنجش قرار دهید.

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز فیزیک 12 ریاضی گاج

همان‌طور که ذکر شد کتاب سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم ریاضی گاج از تمامی بخش‌های موردنیاز اعم از درس‌نامه، سؤالات تستی و تشریحی تشکیل شده است. این کتاب کاربرد وسیعی دارد و برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک، داوطلبان کنکور و معلمان به کار می‌رود. در طول کتاب انواع نکات، جداول، نمودار، تصاویر و مثال‌های متعدد ذکر شده‌اند که در افزایش تسلط و سرعت تست‌زنی دانش‌آموزان مؤثر هستند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML