سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم تجربی گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۲۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۴۱۶٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
600
نوع جلد

سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم تجربی گاج

از منابع کمک آموزشی کامل و جامع منتشر شده توسط انتشارات بین‌المللی گاج کتاب سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم تجربی گاج را می‌توان نام برد. این کتاب به گونه‌ای تمام مباحث را آموزش داده که دانش‌آموزان ضعیف به راحتی می‌توانند مطالب را فرا بگیرند. تمامی بخش‌های موردنیاز را ارائه می‌دهد که شامل درس‌نامه، پرسش‌های چهار گزینه‌ای و پرسش‌های تشریحی به همراه پاسخ‌نامه تشریحی هستند. تنوع سؤالات بسیار بالا بوده و طبقه‌بندی شده هستند. این کتاب علاوه بر پایه دوازدهم برای داوطلبان کنکور نیز مناسب است و می‌توانند با مراجعه به بانک تست تسلط و سرعت خود را در تست‌زنی افزایش دهند. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برخوردار بوده و پکیج کاملی برای شرکت در امتحانات نهایی و آزمون‌های آزمایشی و کنکور به شمار می‌رود.

مشخصات کتاب سیر تا پیاز فیزیک 12 تجربی گاج

کتاب سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم تجربی گاج کامل‌ترین محتوا را در بین  بقیه کتاب کمک درسی را ارائه می‌دهد. در این کتاب تمام مباحث کتاب درسی در قالب فیلم‌های آموزشی اختصاصی ارائه می‌شوند. سؤالات تشریحی و تستی کاملاً استاندارد هستند و تعداد فراوانی دارند. صفحه‌آرایی کتاب بسیار جذاب بوده و از رنگ‌های متنوع برای تفکیک بخش‌های مختلف استفاده شده است. در تمامی قسمت‌های کتاب کادرهای رنگی مختلفی وجود دارند که نکات مهم و یادآوری مطالب را در بر می‌گیرند. ویژگی‌های کلی کتاب عبارت‌اند از:

  • تمام مباحث کتاب درسی فیزیک را به‌صورت کامل پوشش می‌دهد. 

  • طبق آخرین تغییرات کتاب درسی فیزیک دوازدهم تألیف شده است. 

  • بیش از ۳۲ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی دارد. 

  • بانک تست متنوع و استاندارد همراه با پاسخ‌های تشریحی ارائه می‌دهد. 

  • به ارائه انواع سؤالات امتحانی و تشریحی می‌پردازد. 

  • سؤالات کنکورهای سراسری سال ۹۸ تا 1402 را ارائه می‌دهد. 

  • برای تمامی سؤالات پاسخ‌های تشریحی کامل و دقیق آورده شده است.

کتاب های سیر تا پیاز فیزیک 12 تجربی گاج از  3 قسمت تشکیل میشوند
قسمت اولآموزش کامل مفاهیم درسی بر اساس کتاب درسی جدید
قسمت دومپرسش های چهار گزینه ای و تست های استاندارد و ویژه
قسمت سومسوالات امتحانی و پرتکرار دوره های گذشته

ساختار کتاب سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم تجربی انتشارات گاج

تمامی آموزش‌های کتاب در قالب فیلم‌های آموزشی، درس‌نامه، سؤالات تستی و تشریحی همراه با پاسخ‌های تشریحی به‌صورت یکجا ارائه شده‌اند. این کتاب تسلط دانش‌آموزان را بر مفاهیم درسی و نحوه تست‌زنی افزایش می‌دهد. بخش‌های مختلف کتاب عبارت‌اند از:

1-فیلم‌های آموزشی

اولین قسمت از کتاب به فیلم‌های آموزشی اختصاص می‌یابد و دانش‌آموزان از طریق اسکن کردن کدهای QR می‌توانند فیلم‌ها را تماشا کنند. در مجموع ۳۲ ساعت فیلم آموزشی با کیفیت بسیار بالا قرار گرفته شده که در راستای مطالب کتاب درسی همراه با تست‌ها و مثال‌های متعدد تدریس می‌شوند. هر فصل از کتاب درسی دارای چندین جلسه فیلم آموزشی است و مباحث از هم تفکیک شده‌اند.

2-مبحث درس‌نامه

بخش دوم کتاب آموزش مباحث درسی در قالب متن آورده شده است. درس‌نامه از نقاط قوت کتاب به شمار می‌رود که با دسته‌بندی هوشمندانه به توضیح مفصل مطالب می‌پردازد. نحوه آموزش مطالب به شیوه خودآموز و با بیان ساده و روان است. درس‌نامه بخش‌های بسیار جذاب و متنوعی دارد که شامل نکات مهم، کادرهای حاوی فرمول، تصاویر، اشکال، نمودارها، جداول متنوع، تست‌های آموزشی به همراه راه‌حل کامل و توضیح اشتباهات متداول دانش‌آموزان هستند. به این ترتیب مباحث درسی به صورت‌های متنوع و جدید آموزش داده می‌شوند و برای دانش‌آموزان جذابیت فراوانی دارند.

3-پرسش‌های چهار گزینه‌ای

بخش بعدی کتاب در قالب بانک تست با تعداد سؤالات فراوان ارائه می‌شود. تست‌ها به‌صورت طبقه‌بندی شده هستند و شامل انواع تست‌های تألیفی، تست‌های کنکوری و تست‌های ترکیبی می‌شوند. همچنین تست‌های ایده دار در انتها قرار گرفته‌اند که دانش‌آموزان برتر را به چالش می‌کشند. سؤالات کاملاً استاندارد هستند و فراتر از سطح کتاب طراحی نشده‌اند. حجم تست‌ها وسیع بوده و تمامی موضوعات کتاب درسی را پوشش می‌دهند. تست‌ها از سطح ساده به دشوار چیده شده‌اند و مختص به تمامی دانش‌آموزان مبتدی، متوسط و قوی هستند. سؤالات کنکورهای سراسری داخل و خارج سال‌های گذشته توسط مؤلف در صورت نیاز و مطابق با کتاب درسی جدید تغییر داده شده‌اند. پاسخ صحیح هر یک از سؤالات به‌صورت کامل بررسی شده‌اند. حتی در صورت لزوم به ارائه بیش از یک راه‌حل پرداخته شده است.

فصل

عنوان

تست‌ها

1

حرکت بر خط راست

449

2

مبحث دینامیک

356

3

مبحث نوسان و موج

624

4

آشنایی با فیزیک اتمی و هسته‌ای

243

مجموع

1672

4-پرسش‌های تشریحی

یکی از مهمترین دغدغه‌های دانش‌آموزان پایه دوازدهم کسب آمادگی و موفقیت در امتحانات نهایی است. در این قسمت انواع نمونه سؤالات امتحانی آموزش و پرورش در سال‌های مختلف آورده شده‌اند. در صورت نیاز چندین راه‌حل برای سؤالات تشریحی آورده شده تا دانش‌آموزان با هر شیوه‌ای که راحت‌تر هستند بتوانند سایر سؤالات مشابه را پاسخ دهند. سؤالات تشریحی به‌صورت موضوعی و از ساده به دشوار چیدمان شده‌اند.

علاوه بر بخش‌های اصلی کتاب بخش دیگری شامل پاسخ‌نامه تشریحی در انتهای کتاب آورده شده است. این پاسخ‌ها به‌صورت کامل و دقیق به بررسی سؤالات می‌پردازند. در پاسخ‌نامه تشریحی شاهد نکات تستی و مهم و فرمول‌های کاربردی خواهید بود. همچنین برای آن که برای دانش‌آموزان ضعیف قابل فهم باشد به ارائه توضیح فارسی راه‌حل‌ها پرداخته می‌شود. در صورت لزوم نمودار و اشکال نیز آورده شده‌اند.

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم رشته تجربی گاج

کتاب سیر تا پیاز فیزیک دوازدهم ریاضی گاج از درس‌نامه و تعداد فراوانی سؤالات چهار گزینه‌ای و تشریحی همراه با پاسخ‌نامه تشریحی تشکیل شده است. در واقع کامل بودن کتاب از هر نظر به عنوان بهترین مزیت آن شناخته می‌شود. تألیف کتاب به صورتی است که آموزش‌ها و سؤالات آن برای تمامی دانش‌آموزان مبتدی تا قوی مناسب هستند. از آنجایی که کتاب حجم بالایی دارد بهتر است در طول سال تحصیلی به مطالعه آن روی آورید و به زمان کنکور موکول نکنید. 

حجم بالای کتاب باعث شده تا یکی از منابع خودآموز محسوب شود و مانند این است که دانش‌آموزان با تهیه کتاب یک معلم را در کنار خود دارند. از مناسب‌ترین منابع درسی و کنکوری است و برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک و داوطلبان کنکور کاربرد دارد. علاوه بر آن معلمان و مدرسان کنکور برای دریافت نکات آموزشی ساده می‌توانند این کتاب را تهیه کنند. تعداد سؤالات درس‌نامه ۴۴۹، تعداد پرسش‌های چهار گزینه‌ای ۱۷۹۲ و تعداد سؤالات تشریحی ۵۳۸ هستند نشان می‌دهند و تنوع بالایی دارند. این کتاب تنها مختص به دانش‌آموزان پایه دوازدهم علوم تجربی نیست و داوطلبان، مدرسان کنکور به همراه معلمان می‌توانند جهت پیشرفت خود از تمامی آموزش‌ها و نکات آن بهره‌مند شوند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML