سیر تا پیاز شیمی دهم گاج

میانگین: 4.2 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۸۹٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۹۱٬۲۰۰

سیر تا پیاز شیمی دهم گاج

از دیگر کتاب‌های سری سیر تا پیاز گاج می‌توان به کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج اشاره کرد. این کتاب برای دانش‌آموزان دوره دهم رشته علوم تجربی و ریاضی فیزیک تألیف شده است. از جامع‌ترین کتاب‌های کمک آموزشی شناخته می‌شود و تأثیر زیادی بر روی عملکرد آموزشی و تست‌زنی دانش‌آموزان دارد. با مطالعه این کتاب می‌توان پایه خود را در درس شیمی تقویت نمود و هر گونه سؤالات را به راحتی پاسخ داد. کتاب شیمی دهم سیر تا پیاز به‌صورت کامل تمام مفاهیم کتاب درسی را مورد هدف قرار داده و شما را از مطالعه هرگونه ابزار آموزشی بی‌نیاز می‌کند. وجود بخش‌های متنوع و کاربردی در کتاب شیمی دهم سیر تا پیاز آن را نسبت به دیگر کتاب‌های آموزشی متمایز کرده است.

مشخصات کتاب سیرتاپیاز شیمی دهم گاج

کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج در بین دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور پایه دهم علوم تجربی و ریاضی فیزیک محبوبیت زیادی دارد. مهم‌ترین ویژگی کتاب وجود بخش‌های متنوع است که شامل آموزش مفاهیم درسی و سؤالات کاربردی هستند. با تهیه این کتاب می‌توانید به یادگیری مطالب کتاب درسی شیمی پرداخته و علاوه بر آن مهارت خود را در پاسخ دادن به انواع سؤالات چهار گزینه‌ای و تشریحی افزایش دهید. هر کدام از بخش‌های کتاب اعم از درس‌نامه، بانک تست، پرسش‌های چهار گزینه‌ای و تشریحی و فیلم‌های آموزشی در تکمیل آن نقش مهمی ایفا کرده‌اند. کتاب شیمی دهم سیر تا پیاز ویژه تمام دانش‌آموزان مبتدی تا قوی طراحی شده و می‌توانند از به‌روزترین و مهم‌ترین نکات آن بهره‌مند شوند. ویژگی‌های کتاب عبارت‌اند از:

  • به‌عنوان کامل‌ترین کتاب کمک آموزشی شیمی دهم شناخته می‌شود. 

  • در ۲۰ قسمت مفاهیم کتاب درسی را به طور جامع آموزش می‌دهد. 

  • دارای ۳۴۰ تست آموزشی و مثال است. 

  • دارای ۸۲۰ سؤال چهار گزینه‌ای طبقه‌بندی شده است. 

  • به ارائه کنکورهای سراسری داخل و خارج کشور سال‌های اخیر می‌پردازد. 

  • ۲۴۶ سؤال امتحانی طبقه‌بندی شده دارد. 

  • هر بخش از سؤالات دارای پاسخ تشریحی هستند. 

  • ۱۶ آزمون جامع ارائه می‌دهد. 

  • دارای ۳۸ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی است.

کتاب سیر تا پیاز شیمی 10 گاج از 3 قسمت تشکیل میشوند

قسمت اولآموزش کامل مفاهیم درسی بر اساس کتاب درسی جدید
قسمت دومپرسش های چهار گزینه ای و تست های استاندارد و ویژه
قسمت سومسوالات امتحانی از و پرتکرار دوره های گذشته

ساختار کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم انتشارات گاج

کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج در بخش‌های مختلف از جمله درس‌نامه، سؤالات چهار گزینه‌ای، پرسش‌های تشریحی و فیلم‌های آموزشی تألیف شده است. هر کدام از بخش‌ها با هم تناسب دارند و سؤالات با توجه به مفاهیم درس‌نامه طراحی شده‌اند. مطالعه کتاب به‌صورت منظم و به ترتیب بخش‌های آن تسلط بر مطالب قدرت و یادگیری را افزایش می‌دهد. هر کدام از بخش‌های کتاب دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  1. فیلم‌های آموزشی

در بخش اول کتاب کدهای QR جهت دسترسی به ۳۸ ساعت فیلم اختصاصی قرار داده شده‌اند. هر یک از فصول کتاب شیمی دهم در چندین جلسه فیلم آموزشی تدوین شده‌اند. در این جلسات مطالب کتاب درسی به‌صورت دقیق بررسی و تدریس می‌شوند. با تماشای این فیلم‌ها می‌توانید نکات جدید و کاربردی دریافت کنید.

  1. مبحث درس‌نامه

آموزش کتاب درسی به‌صورت کامل و دقیق در این بخش قرار داده شده است. کتاب درسی شیمی دارای ۳ فصل است که در درس‌نامه سیر تا پیاز به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شده و در نهایت در ۲۰ قسمت ارائه می‌شوند. تقسیم‌بندی مطالب موجب شده تا توضیحات مفصل‌تری ارائه شوند و انتقال مفاهیم بهتر صورت بگیرد. درس‌نامه تنها به مطالب آموزشی خلاصه نمی‌شود و در خلال آن می‌توانید سؤالات و مثال‌های آموزشی متنوعی مشاهده کنید. این سؤالات به این جهت در درس‌نامه قرار داده شدند تا عمق مطالب افزایش یابند و دانش‌آموزان به درک بهتری برسند. ویژگی مثبت این بخش خودداری کردن از ارائه مطالب حاشیه‌ای و اضافه خارج از کتاب است. مثال‌ها متنوع بوده و از سطح ساده تا دشوار تنظیم شده‌اند.

 

تصویر
تلکتاب سیر تا پیاز شیمی دهم

 

  1. پرسش‌های چهار گزینه‌ای

این بخش از کتاب که با عنوان بانک تست نیز شناخته می‌شود دارای بیشترین و متنوع‌ترین تست‌های شیمی پایه دهم است. در این بخش می‌توانید دانسته‌های خود را محک بزنید و با نحوه طراحی تست آشنا شوید. تست‌های کتاب به سه صورت زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  1. تست‌های تألیفی

بیشترین تعداد تست‌ها را در بر می‌گیرد و هدف از طراحی آنها انتقال بهتر مفاهیم آموزشی به دانش‌آموزان است. با بررسی و پاسخ دادن به این تست‌ها می‌توانید مهارت و سرعت خود در تست‌زنی را نیز افزایش دهید. سطح دشواری سؤالات متنوع بوده و به اندازه کافی هستند.

  1. تست‌های کنکور سراسری

این سؤالات از سؤالات کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور سال‌های گذشته برگرفته شده‌اند. هیچ تغییری در تست‌ها ایجاد نشده و سال برگزاری آنها در کنار سؤالات مشخص شده‌اند.

  1. تست‌های کنکور با کمی تغییر

همان سؤالات کنکورهای سراسری هستند که با توجه به مفاهیم کتاب درسی جدید تغییر داده شده‌اند.

سؤالات بانک تست بالغ بر ۸۲۰ تست طبقه‌بندی شده همراه با پاسخ تشریحی هستند. در صورت نیاز همه گزینه‌های سؤال بررسی می‌شوند و به ارائه چندین راه‌حل پرداخته می‌شود.

  1. پرسش‌های تشریحی

این دسته از سؤالات که معمولاً با نمونه سؤالات امتحانی نیز شناخته می‌شوند در دو دسته‌بندی مفاهیم و مسائل طراحی شده‌اند. برخی از پرسش‌ها به‌صورت حل‌کردنی هستند و برخی دیگر به مطالب تشریحی کتاب مربوط می‌شوند. در این بخش می‌توانید به انواع نمونه سؤالات امتحانات نهایی آموزش و پرورش دسترسی پیدا کنید. این بخش از سؤالات برای دانش‌آموزان پایه دهم تحصیلی مناسب هستند و می‌توانند خود را برای شب امتحان آماده کنند. سؤالات طبقه‌بندی شده هستند و پاسخ‌های تشریحی آنها نیز ذکر شده است. داوطلبان کنکور نیز می‌توانند برای تمرین بیشتر و دریافت نکات کاربردی این بخش را مطالعه کنند.

مزایا و کاربردهای کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج

کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج در چهارچوب کتاب درسی تألیف شده و انواع مثال‌ها و سؤالات آموزشی در آن دیده می‌شوند. جامع بودن کتاب در تمام زمینه‌ها موجب شده تا دانش‌آموزان پایه دهم، داوطلبان کنکور، معلمان و مدرسان کنکور از محتوای آن بهره‌مند شوند. مطالعه این کتاب در طول سال تحصیلی، شب امتحان و دوران کنکور مناسب‌ترین گزینه است. مطالب آموزشی آن نسبت به دیگر کتاب‌های مشابه کامل‌تر بوده و مهم‌ترین مزیت آن کافی بودن تعداد سؤالات چهار گزینه‌ای و تشریحی است. طبقه‌بندی کردن سؤالات در سطوح ساده تا دشوار موجب شده تا تمام دانش‌آموزان قوی و مبتدی را به خود جذب کند و هر کس بتواند به نحوی مهارت‌های خود را افزایش دهد.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML