سیر تا پیاز ریاضی و آمار دوازدهم گاج

میانگین: 5 (3 رای)
  • نویسنده :
  • شابک : 9786003599871

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۹۱٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۳۲٬۸۰۰

سیر تا پیاز ریاضی و آمار دوازدهم گاج

کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار دوازدهم گاج ویژه دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور رشته علوم انسانی تألیف شده است. از دیگر کتاب‌های سری سیر تا پیاز است که از چهار قسمت آموزشی، درس‌نامه، پرسش‌های چهار گزینه‌ای و پرسش‌های تشریحی تشکیل شده است. کامل‌ترین منبع برای درس ریاضی و آمار رشته علوم انسانی است و تمام مطالب کتاب درسی را پوشش می‌دهد. سؤالات بسیار متنوع هستند و برای همه دانش‌آموزان با هر سطح دانش کاربرد دارند.

ویژگی‌های کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار دوازدهم انتشارات گاج

در کتاب کمک درسی سیر تا پیاز ریاضی و آمار دوازدهم گاج مفاهیم کتاب درسی به‌صورت جامع و کامل آموزش داده شده‌اند. انواع سؤالات تستی و تشریحی همراه با مثال‌ها و تمرین‌های گوناگون در بخش‌های بعد نیز قرار گرفته‌اند. مؤلفان تمام مباحث مورد نیاز برای آماده شدن در امتحانات نهایی و آزمون کنکور را در این کتاب آورده‌اند. از این رو نیازی به مطالعه کتاب درسی و دیگر منابع کنکوری نیست. ویژگی‌های کلی کتاب عبارت‌اند از:

  •    مباحث آموزشی مطابق با کتاب درسی جدید تألیف شده‌اند. 

  •    درس‌نامه در ۱۰ فصل متناسب با تمامی نکات کتاب ارائه می‌شود. 

  •    انواع تست‌های تألیفی و کنکوری به‌صورت طبقه‌بندی شده همراه با پاسخ تشریحی ارائه شده‌اند. 

  •    تست‌ها و مثال‌های آموزشی همراه با پاسخ تشریحی قرار گرفته‌اند. 

  •    دارای کدهای QR و ۱۱ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی است. 

  •    تست‌ها برای دسترسی راحت‌تر علامت گذاری شده‌اند.

ساختار کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار دوازدهم 12  گاج

کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار دوازدهم گاج در کنکور اهمیت فراوانی دارد. به این ترتیب این کتاب به صورتی تنظیم شده که دانش‌آموزان با مطالعه کامل آن می‌توانند بر مفاهیم کتاب درسی و سؤالات آن مسلط شوند. بخش‌های مختلف کتاب عبارت‌اند از:

1-فیلم آموزشی

در بخش اول کتاب کدهای QR جهت دسترسی به ۱۱ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی قرار گرفته‌اند. این فیلم‌ها از بهترین ابزار آموزشی برای یادگیری مفاهیم درس ریاضی و آمار هستند. هر فصل از کتاب در چند جلسه فیلم به‌صورت مفصل تدریس شده است. در طول تدریس به حل انواع سؤالات تألیفی و کنکوری و کامل توضیح پاسخ آنها پرداخته می‌شود.

2-مبحث درس‌نامه

تمام فصل‌های کتاب درسی ریاضی و آمار دوازدهم به‌صورت درس به درس و کامل در این کتاب آورده شده‌اند. بسیاری از دانش‌آموزان علوم انسانی در درس ریاضی ضعیف هستند و برای همین مؤلف با زبانی کاملاً ساده و قابل فهم آموزش‌ها را ارائه داده است. نکاتی که برای حل سؤالات تستی و تشریحی لازم هستند در خلال آموزش‌ها ذکر می‌شوند. برای ارتباط هر چه بهتر دانش‌آموز با قسمت آموزش در برخی از بخش‌ها که احتمال اشتباه وجود دارد با زبان خودمانی و صمیمی نکات لازم مطرح شده‌اند. 

حدود ۱۳۹ مثال و تست آموزشی در سراسر درس‌نامه همراه با پاسخ‌های تشریحی قرار گرفته‌اند. مثال‌ها به‌صورت ترکیبی هستند و سؤالات تستی و تشریحی را در بر می‌گیرند. این مثال‌ها هم برای دانش‌آموزان و هم برای شرکت‌کنندگان کنکور مناسب هستند. از بخش‌های دیگر درس‌نامه می‌توان به تذکرها و تلنگرها اشاره کرد که سطح مهارت دانش‌آموزان در تست‌زنی را ارتقا می‌دهند. در هر یک از فصول، موضوعات به‌صورت بخش‌های کوچک‌تر دسته‌بندی می‌شوند. اعداد و لغات کتاب با رنگ دیگری مشخص شده‌اند. بخش‌های دیگر درس‌نامه شامل فرمول‌ها در کادرهای رنگی، جداول مرتبط، نمودارها و تصاویر هستند.

سیر تا پیاز آمار 11 گاج

3-پرسش‌های چهار گزینه‌ای

پرسش‌های چهار گزینه‌ای در قالب تست‌های تألیفی و کنکوری مطرح شده‌اند و منطبق با کتاب درسی هستند. حدود ۵۲۰ تست طبقه‌بندی شده در این بخش قابل مشاهده است. در پایان تست‌های هر فصل پاسخ‌نامه تشریحی قرار گرفته که با بیان ساده گزینه صحیح و در صورت لزوم گزینه‌های غلط را مورد بررسی قرار می‌دهند. تست‌های ترکیبی نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند و بررسی آنها منجر به آشنایی با نحوه طراحی سؤالات کنکور خواهد شد. برخی از سؤالات مشابه هم هستند و برای این طراحی شده‌اند که به دانش‌آموزان مطالب مرتبط را یادآوری کنند. تست‌های موجود در کتاب طبقه‌بندی شده‌اند و سطح آنها توسط علامت‌های ستاره توخالی و توپر مشخص شده‌اند. تست‌های واجب با علامت ستاره توپر مشخص شده‌اند و برای دانش‌آموزانی که فرصت کافی برای بررسی و پاسخ دادن به تمامی سؤالات ندارند مناسب هستند. تست‌های بدون علامت نیز ساده هستند و پاسخ دادن به آنها بسیار راحت است.

بودجه بندی ریاضی و آمار( مطابق با کنکور سال های اخیر)

عناوین

سوالات

عبارات جبری

1

معادلات درجه دوم

1

تابع

5

کار با داده های آماری

2

نمایش داده ها

0

آشنایی با منطق و استدلال ریاضی

1

آمار

2

آمار و احتمال

5

الگوهای خطی

1

4-پرسش‌های تشریحی

سومین بخش از کتاب به پرسش‌های تشریحی و نمونه سؤالات امتحانی اختصاص یافته است. در این قسمت حدود ۲۸۷ پرسش تشریحی طبقه‌بندی‌شده ارائه می‌شود. پس از ارائه پرسش‌ها، پاسخ‌های تشریحی آنها نیز قرار می‌گیرند. مطالعه دقیق پاسخ‌ها کمک می‌کند تا دانش‌آموزان بتوانند اشکالات و ایرادات خود را شناسایی و برطرف کنند. این بخش از سؤالات برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم که در حال تحصیل هستند به کار می‌روند و برای شرکت‌کنندگان کنکور چندان مناسب نیستند. در واقع با پرداختن به این بخش می‌توانید در امتحانات نهایی و امتحانات کلاسی به موفقیت بالایی دست پیدا کنید.

مزایا و کاربرد کتاب سیرتاپیاز ریاضی و آمار دوازدهم گاج

کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار دوازدهم گاج مزایای زیادی دارد و مهم‌ترین آن دربرگرفتن تمامی مطالب آموزشی و سؤالات مربوطه است. در این کتاب می‌توانید با تیپ‌های مختلف سؤالات امتحانی و کنکوری آشنا شوید. با توجه به تعداد صفحات، کتاب حجم بسیار مناسبی دارد و از ارائه نکات خارج از کتاب درسی و کنکور خودداری شده است. کتاب حالت خودآموز دارد و دانش‌آموزان بدون مطالعه کتاب درسی و سایر منابع مشابه می‌توانند تنها از این کتاب استفاده کنند. 

وجود نکات آموزشی و تستی متعدد باعث شده تا معلمان و اساتید برای تفهیم بهتر مطالب کتاب درسی از کتاب سیر تا پیاز گاج استفاده کنند. با توجه به بخش‌های متنوع و کاربردی کتاب برای شب‌های امتحان و ایام کنکور انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. دانش‌آموزان می‌توانند با سؤالات تستی و تشریحی این کتاب دانسته‌های خود را مورد سنجش قرار دهند و با چندین روش حل برای برخی از سؤالات آشنا شوند. انتشارات گاج به ریزترین و جامع‌ترین کتاب‌های کمک آموزشی را منتشر می‌کند که در طی آنها تمام نیاز دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان کنکور شناسایی و بررسی شده‌اند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML