سیر تا پیاز آمار و احتمال یازدهم گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۵۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۸۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
272
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786003597044

سیر تا پیاز آمار و احتمال یازدهم گاج

منابع کمک آموزش انتشارات بین‌المللی گاج جهت درک بهتر و عمیق مطالب درسی به ارائه سری کتاب‌های سیر تا پیاز می‌پردازد. کتاب‌ها دارای تنوع بالایی هستند و برای تمام رشته‌های متوسطه تألیف شده‌اند. یکی از آنها کتاب سیر تا پیاز آمار و احتمال یازدهم گاج است. این کتاب ویژه دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور رشته ریاضی طراحی شده است. درس آمار و احتمال در کنکور سراسری اهمیت ویژه‌ای دارد و نتیجه آن در آزمون سراسری کنکور بسیار تأثیرگذار است. برای همین انتشارات گاج به تألیف و عرضه کتاب کمک درسی آمار و احتمال سیر تا پیاز پرداخته و کمک می‌کند تا دانش‌آموزان خود را برای شرکت در آزمون کنکور و امتحانات نهایی پایان ترم آماده کنند.

ویژگی‌ها و مشخصات کتاب سیر تا پیاز آمار و احتمال یازدهم گاج

کتاب سیر تا پیاز آمار و احتمال یازدهم گاج متناسب با کتاب درسی تألیف شده است. این کتاب دارای بخش‌های مختلف بوده و نیاز دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور را به خوبی پاسخ می‌دهد. در واقع از معدود کتاب‌های جامع به شمار می‌رود که مباحث آموزشی، سؤالات و پاسخ‌های تشریحی را درون یک جلد جا داده است. مطالعه این کتاب در طول سال تحصیلی در کنار کتاب درسی کمک می‌کند تا تسلط دانش‌آموزان در درس آمار و احتمال افزایش یابند و بتوانند سرعت خود را در تست‌زنی افزایش دهند. ویژگی‌های اصلی کتاب عبارت‌اند از:

  •    دارای ۱۴ قسمت آموزش مفاهیم کتاب درسی است. 

  •    بیش از ۸۰۰ تست آموزشی و پرسش چهار گزینه‌ای طبقه‌بندی شده ارائه می‌دهد. 

  •    بیش از ۲۰۰ سؤال تشریحی طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی ارائه می‌دهد. 

  •    دارای کد QR جهت دسترسی به ۲۴ ساعت فیلم آموزشی است. 

  •    سؤالات کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور اخیر را شامل می‌شود. 

  •    تست‌های دشوار و چالشی علامت‌گذاری شده‌اند.

ساختار کتاب سیر تا پیاز آمار  و  احتمال یازدهم انتشارات گاج

از سری کتاب‌های سیر تا پیاز گاج کتاب آمار و احتمال یازدهم را می‌توان نام برد که از چهار بخش تشکیل شده است. این کتاب دارای فیلم‌های آموزشی، درس‌نامه، پرسش‌نامه و سؤالات امتحانی است. تمام فصل‌های کتاب درسی آمار و احتمال به‌صورت مرتب در این کتاب قرار گرفته‌اند. ویژگی‌های هر یک از بخش‌های کتاب عبارت‌اند از:

  • فیلم‌های آموزشی

در اولین بخش از کتاب با کدهای QR روبرو خواهید شد. کدها را می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود اسکن نموده و به فیلم‌های آموزشی دسترسی پیدا کنید. این فیلم‌ها در چندین جلسه و به مدت ۲۴ ساعت تدوین شده‌اند. درس آمار و احتمال توسط بهترین مدرسان کشور در قالب فیلم‌های آموزشی تدریس می‌شوند.

  • درس‌نامه

در درس‌نامه به آموزش صفر تا صد مباحث کتاب درسی آمار و احتمال پرداخته شده است. محتوای درس‌نامه کاملاً ساده بوده و فهم آن نسبت به کتاب درسی برای دانش‌آموزان ضعیف راحت‌تر است. در درس‌نامه نکات متعددی به چشم می‌خورند که در افزایش سرعت روند یادگیری بسیار تأثیرگذار هستند. علاوه بر نکات در سراسر درس‌نامه انواع مثال‌ها و تست‌های طبقه‌بندی شده همراه با راه‌حل‌های ساده و قابل فهم ارائه شده‌اند. دانش‌آموزانی که قصد دارند درس‌نامه را برای آمادگی در امتحانات پایان ترم مطالعه کنند نیازی نیست به تست‌ها پاسخ دهند و وقت خود را تلف کنند. تست‌های تألیفی از دیگر ویژگی‌های درس‌نامه به شمار می‌روند که مشابه با سؤالات کنکور طراحی شده‌اند. مطالب آموزشی به‌صورت پیوسته هستند و چینش آنها مطابق با فصل‌های کتاب درسی است. با توجه به جامع بودن درس‌نامه از ارائه نکات اضافه خودداری شده است.

  • پرسش‌نامه

در این قسمت تست‌های تألیفی و کنکوری همراه با پرسش‌های تشریحی در حجم وسیع ارائه می‌شوند. بهتر است قبل از پرداختن به سؤالات ابتدا بخش درس‌نامه را با دقت و کامل مطالعه کنید. پاسخ دادن به تست‌ها میزان مهارت و تسلط شما را در درس آمار و احتمال می‌سنجد. سؤالات از ساده به دشوار چیدمان شده‌اند و مطابق با ترتیب درس‌نامه قرار گرفته‌اند. از ویژگی‌های دیگر پرسش‌نامه تکرار یک سؤال به روش‌های مختلف است که به تفهیم و درک آن کمک می‌کند. پرسش‌نامه دارای ۲۳۴ مثال و تست آموزشی، ۶۴۴ پرسش چهار گزینه‌ای و ۲۳۴ سؤال تشریحی طبقه‌بندی شده است. علاوه بر آن گزینه‌های صحیح هر سؤال به‌صورت کامل و تشریحی بررسی و پاسخ داده شده‌اند. تست‌های کنکور سراسری داخل و خارج از کشور در سال‌های پیشین در این بخش جمع‌آوری شده‌اند.

  • سؤالات امتحانی

نمونه سؤالات امتحانی و سؤالات تشریحی در بخش چهارم کتاب گردآوری شده‌اند. دانش‌آموزان پایه یازدهم می‌توانند برای کسب موفقیت در امتحانات پایان ترم و امتحانات کلاسی به این سؤالات پاسخ دهند و دانش خود را ارزیابی کنند.

فصل

عنوان

تعداد تست

1

آشنایی با مباحث ریاضیات

204

2

احتمال

209

3

آمار توصیفی

124

4

آمار استنباطی

66

مجموع

603

مزایا و کاربرد کتاب سیر تا پیاز آمار و احتمال 11 گاج

کتاب‌های سری سیر تا پیاز گاج به‌عنوان کتاب‌های خودآموز شناخته می‌شوند. در واقع دانش‌آموزان می‌توانند تنها با مطالعه کامل این کتاب تمام آموزش‌های لازم درس آمار و احتمال را فرا بگیرند. متناسب با این آموزش‌ها، سؤالات و تست‌های مختلفی تألیف شده‌اند که دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آنها بلافاصله پس از مطالعه درس‌نامه تسلط خود را در این درس افزایش دهند. 

همان‌طور که ذکر شد این کتاب تمامی بخش‌های لازم یک کتاب کمک آموزشی اعم از درس‌نامه، سؤالات، فیلم‌های آموزشی و پاسخ‌نامه را در بر می‌گیرد. برای همین یکی از جامع‌ترین منابع کنکوری در کشور شناخته می‌شود. این کتاب به‌صورت کاملاً ساده و روان نگارش شده و برای همین دانش‌آموزان ضعیف و متوسط می‌توانند به راحتی مفاهیم درسی را آموزش ببینند. 

علاوه بر آن برای دانش‌آموزان قوی بخشی به نام «ویژه علاقه‌مندان» در درس‌نامه و پرسش‌نامه طراحی شده است که سؤالات ایده دار و چالشی را شامل می‌شوند. از این رو می‌توان گفت این کتاب برای تمام دانش‌آموزان پایه یازدهم با هر سطح علمی کاربرد دارد. همچنین معلمان و مدرسان کنکور با استفاده از این کتاب می‌توانند به زبان ساده درس آمار و احتمال را تدریس کنند. بدون شک تهیه این کتاب شما را از خریداری هر کتاب کمک درسی دیگر بی‌نیاز می‌کند و با چندین بار مطالعه و مرور آن می‌توانید به تسلط بالایی در درس آمار و احتمال برسید. تست‌زنی با کتاب‌های سیر تا پیاز گاج بسیار لذت‌بخش است.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML