زیست شناسی یازدهم جامع مهروماه

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۸۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۲۴٬۰۰۰

زیست‌شناسی یازدهم جامع مهروماه

کتاب زیست‌شناسی یازدهم جامع مهروماه از منابع مهم برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور رشته علوم تجربی است. در این کتاب به آموزش مطالب درسی زیست‌شناسی پایه دهم پرداخته شده و خط به خط مطالب را توضیح داده شده است. علاوه بر آن دارای سؤالات و آزمون‌های جامعی بوده که دواطلبان می‌توانند با شرکت در آنها به تسلط کافی در این درس برسند. زیست‌شناسی بیشترین اهمیت را در آزمون کنکور برای رشته علوم تجربی دارد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود منابع معتبر آن را تهیه و مورد مطالعه قرار دهید. انتشارات مهروماه مطابق با آخرین تغییرات درسی به جمع‌آوری و انتشار منابع کنکوری پرداخته و داوطلبان را برای شرکت در آزمون بزرگ کنکور سراسری آماده می‌کند.

ویژگی‌ها و مشخصات زیست‌شناسی یازدهم انتشارات مهروماه

کتاب زیست‌شناسی یازدهم جامع مهروماه از بخش‌های مختلف درس‌نامه، پرسش‌نامه چهار گزینه‌ای و پاسخ‌نامه تشریحی تشکیل شده است. با این وجود می‌توان گفت منبع کاملی محسوب می‌شود و شما را از تهیه دیگر کتاب‌ها بی نیاز می‌کند. همچنین درس‌نامه کتاب دارای محتوای کامل است که برای یادگیری بهتر از قسمت‌های مختلف مانند جداول و نکات مهم تشکیل شده و خواننده را خسته نمی‌کند. 

پرسش‌نامه نیز شامل تست‌های چهار گزینه‌ای استاندارد است که به‌صورت مفهومی و ترکیبی هستند. تست‌ها بیشترین کمک را برای تسلط بر درس زیست‌شناسی می‌کنند. به‌طوری‌که در ذهن دانش‌آموزان تثبیت می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های مهم کتاب می‌توان به وجود پاسخ‌نامه تشریحی اشاره کرد که نکات مهم سؤالات را به خوبی ارائه می‌دهد. دیگر ویژگی‌های مهم کتاب عبارت‌اند از:

  •    دارای جدول‌های جمع‌بندی برای مرور سریع است.

  •    سؤالات کنکور سال‌های اخیر داخل و خارج از کشور را شامل می‌شود.

  •    دارای آزمون‌های پایان فصل است.

  •    پاسخ تک‌تک گزینه‌ها تحلیل و بررسی می‌شوند.

این کتاب کاملاً به‌روز و جدید بوده و از گرافیک و صفحه‌آرایی قابل قبولی برخوردار است. در طول کتاب جداول، نمودار و کادرهای متنوعی دیده می‌شوند که دانش‌آموزان را به چالش می‌کشند. دانش‌آموزان پایه یازدهم با مطالعه این کتاب به منبع دیگری نیاز ندارند و می‌توانند در طول سال تحصیلی خود آن را مطالعه کنند. هر چند که پیشنهاد می‌شود از کتاب درسی خود غافل نشوید و زیست‌شناسی یازدهم جامع مهروماه را مکمل کتاب خود بدانید.

فصل

درس

تست

1

تنظیم عصبی

262

2

حواس

256

3

دستگاه حرکتی

191

4

تنظیم شیمیایی

226

5

ایمنی

269

6

تقسیم یاخته

217

7

تولید مثل

303

8

تولید مثل نهان دانگان

203

9

پاسخ گیاهان به محرک ها

159

کنکورهای 1400

28

مجموع

2114

درس‌نامه زیست‌شناسی یازدهم جامع مهروماه

اولین بخش از کتاب زیست‌شناسی درس‌نامه است که به‌صورت کامل به تمام مطالب کتاب درسی پرداخته و در عین حال دارای سبک خلاصه‌ای است. در ابتدای هر فصل یک توضیح کلی درباره مباحث گفته شده که کمک می‌کند دانش‌آموزان با ذهن باز مطالب را دنبال کنند. پس از توضیحات کلی یک نمودار درختی دیده می‌شود که مطالب درس‌نامه را به‌صورت خلاصه و گزینه‌ای نشان می‌دهد. در ادامه محتوای اصلی درس‌نامه شروع می‌شود که از مهم‌ترین مزیت‌های آن می‌توان به خلاصه گفتن توضیحات اشاره کرد. مطالب به‌صورت مفصل و طولانی نیستند که از حوصله دانش‌آموزان خارج باشند. با این حال تمام نکات کتاب درسی تمام و کمال عنوان شده‌اند. درس‌نامه از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

1- ترکیبی

از مطالب مرتبط یک نتیجه‌گیری کلی به دست می‌آید و تسلط بر موضوع را افزایش می‌دهد.

2-اصل مطلب

به‌صورت کادر طراحی شده که مطالب را به‌صورت موردی و گزینه‌ای بیان کرده و موجب انسجام مطالب در ذهن دانش‌آموز می‌شود.

3-فلش بک

برای یادگیری بهتر مطالب جدید به مطالب گذشته استناد می‌شود تا خواننده به راحتی متوجه عمق مطلب شود.

از دیگر بخش‌های کتاب می‌توان نکته، ویژه، دقت کنید و... را نام برد. این عبارات به‌صورت بولد دیده می‌شوند و توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند. دقت به این عبارات بسیار مهم و مفید است. دانش‌آموزان می‌توانند پس از مطالعه کامل کتاب درسی به درس‌نامه این کتاب مراجعه کنند و مطالب را در ذهن خود انسجام ببخشند. به هیچ عنوان این کتاب را جایگزین کتاب درسی نکنید، بلکه سعی کنید آن را در کنار کتاب درسی مطالعه کنید.

پرسش‌نامه زیست‌شناسی یازدهم جامع مهروماه

در این بخش تست‌های چهار گزینه‌ای بسیار متنوعی دیده می‌شوند که استاندارد هستند. این تست‌ها به‌صورت تألیفی، کنکوری و ترکیبی طراحی شده‌اند‌. به‌طوری‌که سطح سختی یا آسانی سوالات در حد کنکور سراسری است. همچنین تست‌ها به هر فصل مربوط می‌شوند و به ترتیب چینش شده‌اند. تعداد آنها مناسب بوده و باعث می‌شود تا دانش‌آموزان به خوبی به مطالب گفته شده مسلط شوند. 

در انتهای تست‌ها آزمون پایان فصل قرار دارد که مربوط به سؤالات آزمون کانون فرهنگی آموزش قلم چی هستند. آزمون‌ها برای جمع‌بندی طراحی شده‌اند و هر فصل را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. پس از آن با سؤالات کنکور 1401 مواجه می‌شوید که دارای پاسخ‌نامه هستند و شما را با نحوه طراحی سؤالات کنکور آشنا می‌کنند. تعداد سؤالات در حدی هستند که می‌توانید زیست‌شناسی پایه یازدهم را به طور کامل یاد بگیرید. 

سؤالات به‌صورت طبقه‌بندی شده قرار گرفته‌اند و همه دانش‌آموزان با پایه ضعیف و قوی می‌توانند به آنها پاسخ دهند. سطح سؤالات از ساده به سمت دشوار می‌رود و شما می‌توانید قدم به قدم خود را محک بزنید. علاوه‌بر‌این تست‌های تألیفی به‌صورت خلاقانه و جدید طرح شده‌اند که در راستای کتاب درسی و مسیر کنکور هستند. در نتیجه سؤالی که فراتر از سطح کنکور باشد یا به حواشی آن پرداخته باشد در این کتاب دیده نمی‌شود.

پاسخ‌نامه زیست‌شناسی یازدهم جامع مهروماه

پاسخ‌نامه کتاب زیست‌شناسی یازدهم جامع مهروماه به‌صورت تشریحی طراحی شده و با صبر و حوصله به تمام گزینه‌های تست‌ها پاسخ داده شده است. علت غلط بودن گزینه‌های اشتباه نیز توضیح داده شده و در این صورت شما با سؤالات انحرافی کنکور به خوبی آشنا می شوید. سعی کنید هنگام مطالعه پاسخ‌نامه را حتما چک کنید چرا که حاوی نکات مهم بوده و بیش از پیش مطالب را در ذهن شما تثبیت می‌کند. در پاسخ‌نامه نکات کلیدی و مهمی قرار دارد به‌طوری‌که هم جنبه آموزشی داشته و هم بروز هستند. پاسخ‌ها به صورتی هستند که سرعت عمل شما را در تست‌زنی افزایش می‌دهند و با یادگیری نکات لازم می‌توانید تست‌های مشابه را با سرعت بیشتری پاسخ دهید. پس از مطالعه کتاب درسی و درس‌نامه این منبع کنکوری می‌توانید برای دریافت نکات تازه و آموزش‌های خلاصه به قسمت پاسخنامه مراجعه کنید. در صورت لزوم ممکن است تصاویری قرار داده شده باشند که تأثیر مطالب را افزایش می‌دهد.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML