ریاضی دهم تست خیلی سبز

میانگین: 3.8 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۹۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۱۲٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
344
نوع جلد
وزن
560

خرید کتاب  ریاضی دهم تست خیلی سبز

همانطور که می‌دانید درس ریاضی از مهم‌ترین دروس به‌شمار می‌رود که جزء کتب درسی رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی فیزیک قرار دارد. داشتن یک کتاب آموزشی خوب در کنار کتاب درسی باعث بهتر یاد گرفتن مباحث ریاضی می‌شود که به همین منظور تست ریاضی دهم خیلی سبز به چاپ رسیده است؛ که با استفاده از این کتاب کمک درسی‌، دانش‌آموزان تسلط کافی نسبت به تست و تمرین‌ها پیدا می‌کنند. در ادامه مطالب کامل‌تری در رابطه با ریاضی دهم تست خیلی سبز در اختیار شما قرار می‌دهیم.

آشنایی با ریاضی دهم تست انتشارات خیلی سبز

تست ریاضی دهم خیلی سبز با داشتن سوالات فراوان و متنوع به دانش‌آموز اجازه تکرار و تمرین‌های فراوان می‌دهد. این کتاب جزء یک منبع کمک آموزشی در کنار کتاب درسی به شمار می‌رود و دانش‌آموزان به‌صورت همزمان می‌توانند از این کمک آموزشی‌ استفاده کنند، چرا که با کتاب درسی بسیار مطابقت داشته و کامل است. زمانی که دوره متوسطه به پایان می‌رسد در نهایت می‌توان گفت دوره آموزش عالی شروع شده است و باید با یک برنامه‌ریزی خوب و تلاش کافی برای کنکور آماده شد. دانش‌آموزان باید از پایه دهم تست‌زنی را شروع کرده و مهارت‌های خود را تقویت نمایند.

webmaster

کتاب کمک آموزشی ریاضی دهم خیلی سبز، دارای ۴۰۲ صفحه است که  ۱۴۸۴ تست ریاضی در آن وجود دارد. از نظر کیفیت نیز می‌توان گفت چاپ آن بسیار مناسب و در طراحی نوشته‌های این کتاب کمک درسی، از رنگ‌های مشکی و بنفش استفاده شده است تا برای دانش‌آموز خسته کننده نباشد همچنین در بین درسنامه‌ها، تست‌ها قرار دارد که به وسیله کادرهایی از قسمت‌های دیگر جدا شده که به کتاب نظم خاصی داده است.

مؤلفان این کتاب آموزشی خوب و مناسب، عناوین‌ فصل‌ها را مطابق کتاب درسی مشخص کرده‌اند و برای یادگیری بهتر، هر فصل را به چند بخش تقسیم کرده تا سریعتر هر مبحثی را پیدا کنند. برای مطالعه کردن کتاب خیلی سبز ریاضی دهم ابتدا بعد از مرور مطالب کتاب درسی باید به کتاب کمک آموزشی خیلی سبز مراجعه نمود که در پایان هر مبحث، تست‌های مربوط به آن وجود دارد که دانش‌آموزان با حل سوالات می‌توانند نقاط ضعف خود را بیابند؛ همچنین در پایان هر فصل نیز آزمون‌های مختلف و جامعی وجود دارد که به جمع‌بندی فصل می‌پردازد. آخرین قسمت کتاب خیلی سبز دارای پاسخنامه‌های تشریحی و کلیدی است و تست‌های کنکوری نیز در بخش جداگانه قرار دارد.

در ادامه مقاله اطلاعات دقیق‌تر درباره بخش‌های مختلف این کتاب در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید با جزئیات کتاب آشنا شده و به‌راحتی از این کمک آموزشی استفاده کنید.

مشخصات تست ریاضی دهم خیلی سبز

این کتاب با داشتن یک لحن صمیمی روند یادگیری را ساده‌تر و کشش دانش‌آموزان به مطالعه این درسنامه‌ را بیشتر می‌کند. نگارش این درسنامه به‌گونه‌ای است که دانش‌آموزان ضعیف در درس ریاضی به‌راحتی می‌توانند از مطالب آن استفاده کرده و به‌خوبی یاد بگیرند؛ همچنین در این درسنامه فرمول‌های متنوعی وجود دارد که یادگیری را بهتر و حل سوالات را برای دانش‌آموزان آسان می‌نماید.

 تست‌ها و مثال‌های مختلفی در بین درسنامه‌ها وجود دارد که دانش‌آموزان را با جنبه آموزشی و تکنیکی نیز آشنا می‌کند. همانطور که می‌دانید درس ریاضی دارای فرمول‌های مختلفی است که یادگیری این کتاب از نظر دانش‌آموزان سخت‌تر می‌شود و آن‌ها به فکر حفظ این فرمول‌ها هستند اما در تست ریاضی دهم خیلی سبز با اثبات‌های ساده برای فرمول‌ها سعی می‌کند که مفهوم را به تمامی دانش‌آموزان یاد بدهد تا در ذهن آنها به‌راحتی ثبت شده و مجبور به حفظ آنها نباشند.

 تست‌های فراوانی در کتاب ریاضی دهم خیلی سبز وجود دارد که به سه دسته تقسیم می‌شوند در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم.

  1. پس از هر بخش از درسنامه کتاب ریاضی تست‌های آموزشی آن بخش وجود دارد که سطح آن متوسط و بیشتر برای تثبیت مطالب می‌باشد تا مفاهیم جدید در ذهن دانش‌آموز باقی مانده و یادگیری بیشتر شود. دانش‌آموزان بعد از مطالعه هر بخش باید سراغ این تست‌ها بروند.
  2. در پایان هر فصل نیز برای جمع‌بندی، تست‌های کاملی وجود دارد که بعد از اتمام هر مبحث وجود دارد. در تست‌های آن از تمامی مبحث آن فصل سوال وجود دارد که مانند یک آزمون جامع ایجاد شده است. سطح این سوالات بالا و با پاسخ دادن به آنها خیال دانش‌آموزان راحت می‌‌شود.
  3. آخرین تست‌های مربوط به این کتاب، تست‌های کنکور سراسری است که با حل این تست‌ها می‌توان با نمونه سوالات کنکوری و تکنیک‌های جدید آشنا شد.

در تست ریاضی دهم خیلی سبز، سوال‌های مختلف و متنوعی از کتاب ریاضی دهم وجود دارد که تمامی سوالات سطح آسان، متوسط و سخت را پوشش می‌دهد؛ با وجود تست‌های آسان در بخش اول ابتدا دانش‌آموزان با سوال‌ها آشنا شده و سپس سطح آنها بالاتر می‌رود. سوال‌های سخت نیز با علامت (رعد) مشخص شده‌اند که در قواعد چارچوب کنکور هستند.

فصل

عنوان

تعداد تست

آزمون

۱

مجموعه، الگو و دنباله

۲۷۸

۱۵

۲

مثلثات

۱۷۴

۱۵

۳

توان‌های گویا و عبارت جبری

۲۴۰

۱۵

۴

معادله‌ها و نامعادله‌ها

۱۹۴

۱۵

۵

تابع

۲۱۲

۱۵

۶

شمارش، بدون شمردن

۱۲۶

۱۵

۷

آمار و احتمال

۱۳۲

۱۵

مجموع

 

۱۴۸۴

 

 

ویژگی مثبت و منفی کتاب تست ریاضی دهم خیلی سبز

از نظر ویژگی‌های مثبت می‌توان گفت در پایان هر فصل ۱۵ سوال طراحی شده است که به صورت کاملاً استاندارد برای جمع‌بندی درس‌ها است با وجود چندین تست در فصل‌های مختلف به دانش‌آموز کمک می‌کند که عملکردهای خود را سنجیده و زمان و تست‌زنی را مدیریت کند.

از نظر ویژگی‌های منفی:  سطح سوالات این درسنامه متوسط است و کنکوری‌ها با متکی شدن به این درسنامه نمی‌توانند نیازهای کنکور را برطرف کنند.

سخن پایانی:

کتاب تست‌ ریاضی دهم خیلی سبز دارای آزمون‌های مختلف است که سعی دارد با به کارگیری دانش و تجربه مؤلفان، مطالب را به بهترین نحو به دانش‌آموزان یاد بدهد چرا که اهمیت درس ریاضی برای بیشتر دانش‌آموزان مخصوصاً رشته‌های ریاضی بسیار مهم است. این کتاب برای پایه دهم به چاپ رسیده است تا آن‌ها را به اهدافشان نزدیک‌تر کند. تست ریاضی دهم خیلی سبز مانع از خستگی دانش‌آموز در حین مطالعه می‌شود با وجود تست‌های متعدد و مشابه کنکور که تنوع آنها بسیار بالا است باعث آمادگی بهتر دانش‌آموز در حل تست‌ها می‌شود؛ همچنین دانش‌آموزان را همراهی کرده و راه موفقیت آنها را هموار می‌کند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML