رفتن به محتوای اصلی
  • راهنمای مردان برای شناخت زنان جان گاتمن ترجمه فاطمه باغستانی

راهنمای مردان برای شناخت زنان جان گاتمن ترجمه فاطمه باغستانی

انتشارات: نسل نواندیش

مشخصات کتاب

سال چاپ: 1403
تعداد صفحه: 248
قطع: رقعی
دسته بندی:

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
‏۰ تومان
میانگین: 5 (2 رای)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

راهنمای مردان برای شناخت زنان جان گاتمن ترجمه فاطمه باغستانی

خرید کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان جان گاتمن ترجمه فاطمه باغستانی انتشارات نسل نواندیش

دکتر جان گاتمن و همسرش دکتر جولی شوارتز گاتمن در کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان، راز جذب یک زن، جلب رضایت او و خلق رابطه‌ای بلند مدت و ماندگار را بازگو می‌کنند؛ رمزگشایی علمی از آنچه خواسته واقعی زنان است. 

اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چطور بهترین شریک زندگی باشید، فقط این کتاب را بخوانید. نتایج تحقیقات و مشاهداتی که جان گاتمن (John Gottman) در طی چهل سال از لابراتوار عشق به دست آورده، حقیقتی انکار نکردنی را فاش می‌کند. در طول تاریخ برای اولین بار پاسخی علمی به این سوال داده شده است که زنان از مردان چه می‌خواهند.

دکتر گاتمن نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، به همراه همسر خود، روانشناس بالینی جولی شوارتز گاتمن (Julie Schwartz Gottman) و نویسندگان همکارش داگلاس آبرامز (Douglas Abrams) و راشل کارلتون آبرامز، این کتاب راهنما را نوشته‌اند تا به ریزترین سوالات مردان در مورد زنان پاسخ دهند. کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان (The man's guide to women)، کتابی است که به شما مردان می‌گوید چطور در بازی عشق و زندگی مشترک برنده باشید.

در طول تاریخ، زن و مرد به‌عنوان دو جنس مکمل از ناشناخته‌ترین و مرموزترین پدیده‌های هستی به شمار رفته و می‌روند. وقتی پای ارتباط و ازدواج به میان می‌آید، این سردرگمی بیشتر می‌شود. آمار روزافزون طلاق، خیانت، والدین بدسرپرست و مواردی از این دست، نشان از آن دارد که باید زن و مرد و رابطه آن‌ها را کمی علمی‌تر شناسایی کرد.

متفکران و جامعه‌شناسان، طلاق را یکی از آسیب‌های اجتماعی می‌دانند و بالا رفتن آن ‌را نشانه‌ بارز اختلال در اصول اخلاقی و به‌ هم‌ خوردن آرامش خانواده و دگرگونی در هنجارهای اجتماعی محسوب می‌کنند. متأسفانه بسیاری از طلاق‌ها در هیچ‌جایی ثبت نمی‌شوند، زیرا در گروه طلاق عاطفی قرار می‌گیرند. طلاق پنهان یا عاطفی به معنای زندگی زیر یک سقف بدون همدلی و علاقه متقابل است. این شیوه‌ زندگی اثراتی جبران‌ناپذیر بر رفتارهای فردی و اجتماعی فرزندان و جامعه‌پذیری آن‌ها دارد و تهدیدی بزرگ برای جامعه آینده است. طلاق دلایل زیادی دارد که یکی از شایع‌ترین آن‌ها که ابتدا به خیانت سپس به ‌جدایی منجر می‌شود، نداشتن رابطه جنسی صمیمانه و دو سویه است. این مسئله بیشتر به دلیل نشناختن تفاوت‌های زن و مرد و نبود آگاهی از خواسته‌های طرفین است.

اکنون زمان آن فرا رسیده که آستین‌ها را بالا بزنید و خواسته زنان را بفهمید، یاد بگیرید که چطور آن را برآورده کنید و چگونه یک رابطه سالم، عاشقانه و شاد برای تمام عمر یک زن بسازید. در این کتاب رازهای جذابیت، قرارهای اولیه، عشق‌ورزی و زندگی با زنان را برایتان فاش می‌کنیم. بدن زنان را با هم بررسی می‌کنیم، زبان بدن آن‌ها را می‌آموزیم و درنهایت متوجه می‌شویم خواسته حقیقی زنان از مردان چیست.


 

قطع رقعی
نوع جلد شومیز
وزن 300
نویسنده/نویسندگان
ناشر نسل نواندیش
نوع چاپ سیاه و سفید
تاریخ چاپ 1403
دسته بندی موضوعی
مناسب برای بزرگسالان
شابک 978-964-572-461-8

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.