درک مطلب عربی کنکور مینی میکرو طلایی گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۵۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۲۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
416
نوع جلد

درک مطلب عربی کنکور مینی میکرو طلایی گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب درک مطلب عربی کنکور مینی میکرو طلایی گاج از بانک کتاب تلکتاب | ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور | مشاهده نمونه PDF کتاب در ادامه مطلب :

نویسنده: علی فیلی

در کنکور سراسری برای درس عربی سوالهای مختلفی مطرح می‌شود مثل ترجمه، تعریب، قواعد، درک مطلب، حرکت‌گذاری، تجزیه و ترکیب. کلیه مباحث به جز درک مطلب را می‌توان با فراگیری یک سری قواعد و قوانین به راحتی پاسخ داد. در مباحث درک مطلب به دلیل نداشتن قواعد درست، به‌راحتی نمیتوان سوالهایش را با موفقیت پشت سر گذاشت. اما برای رسیدن به درصد بالا باید تستهای این مبحث را درست پاسخ دهیم؛ و از طرفی دیگر در فراگیری هر زبان دومی (به ویژه عربی) می‌بایست دایره‌ی واژگانمان را از آن زبان افزایش دهیم و در مرحله بعد باید بتوانیم کاربرد لغات را در جمله و متن و همینطور مفهوم کلی آن را درک کنیم. با توجه به مواردی که در بالا بیان شد،انتشارات گاج برای کمک به داوطلبان کنکور و آسانتر کردن مسیر رسیدن به هدفشان، دست به تالیف کتاب پیش رو زده است. تکرار و تمرین مستمر، ساده‌ترین راه برای تقویت مهارت داوطلبان در درک مطلب متنهای عربی است؛ در این زمینه بسیاری از مشاوران و اساتید به دانش‌آموزان توصیه می‌کنند که هر روز یک متن از درک مطلبهای کنکور سالهای قبل را برای خود بررسی کنند و به سوالاتش پاسخ دهند. در همین راستا کتاب درک مطلب عربی، شامل 100 متن از کنکورهای سراسری سالهای گذشته بوده که در سه سطح از آسان به دشوار چیده شده است. این کتاب، علاوه بر داوطلبان رشته‌ی ریاضی و تجربی، برای داوطلبان انسانی نیز قابل استفاده بوده و آنها میتوانند در زدن تستهای عربی عمومی خود از آن بهره‌مند شوند. یکی از ویژگیهای مینی میکرو طلایی «درک مطلب عربی کنکور» را می‌توان واژه‌نامه‌ی قرارگرفته در کنار هر متن آن دانست تا داوطلبان عزیز اگر دایره‌ی واژگانشان کامل نبود برای ترجمه و درک کردن مفهوم متن، از آن استفاده کنند؛ زیرا قدم اول در این راه، ترجمه‌ی درست متن است. تلاش کنید به مرور زمان استفاده‌تان را از این لغتنامه کم کنید تا به مرور مهارتهایتان در این زمینه افزایش پیدا کند.

کتاب «درک مطلب عربی کنکور» توسط دکتر علی فیلی در 422 صفحه گردآوری‌ شده است. از ویژگیهای این کتاب می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • ویژه‌ی کلیه‌ی رشته‌ها
  • ویژه‌ی جمعبندی و مرور سریع 
  • برای کسب آمادگی لازم در کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی
  • ارائه‌ی 100 درک مطلب از کنکورهای سراسری 
  • چیدمان متنها در 3 سطح از آسان به دشوار
  • ارائه‌ی ترجمه‌ی واژگان جدید، ترجمه‌ی کلی متن و گزینه‌ها
  • ارائه‌ی نکات مهم تستها و گزینه‌ها جهت رسیدن سریعتر به پاسخ درست

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML