تست شیمی دهم بهمن بازرگان مبتکران جلد اول

میانگین: 3.8 (8 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۶۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۹۲٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
304
نوع جلد

شیمیی دهم جلد اول مبتکران

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب تست شیمی دهم بهمن بازرگان مبتکران جلد اول واجب (  پرسش های چهار گزینه ای ویژه کنکور 1403 به بعد )

شیمی دهم جلد اول مبتکران

کتاب شیمی دهم جلد اول مبتکران، یک کتاب کامل و جامع برای دانش‌آموزان پایه دهم است که می‌توانند به‌وسیله این کتاب در درس شیمی پیشرفت چشمگیری داشته باشند و برای آزمون‌ها آماده شوند.

شامل درسنامه‌های کامل همراه با نکات مهم، تست با سطح مختلف و پاسخنامه تشریحی با بیان واضح است. 

کتاب مخصوص دانش‌آموزان رشته‌های علوم‌تجربی و ریاضی فیزیک است و همچنین از تست‌های متنوعی برخوردار است که در آمادگی برای کنکور سراسری به داوطلبین کمک می‌کند.

شیمی دهم انتشارات مبتکران، کتابی دوجلدی است که در جلد اول مطالب فصل اول شیمی یعنی (کیهان، زادگاه الفبای هستی) آورده شده است و فصل‌های دوم و سوم که به ترتیب (ردپای گازها در زندگی) و (آب، آهنگ زندگی) نامیده می‌شوند، در جلد دوم این کتاب پوشش داده شده‌اند. 

شیمی دهم جلد اول الگو

 

ویژگی منحصر به فرد کتاب
اگر بخواهیم دید کلی به این کتاب منحصربه‌فرد داشته باشیم، می‌توانیم تحلیل این کتاب را چند مورد خلاصه کنیم:

1. درسنامه‌های منسجم و کاربردی برای دانش آموز ضعیف و قوی
2.پوشش سوالات دسته‌بندی شده 
3. فهم و یادگیری عمیق
4. پاسخنامه بسیار جامع
5. مناسب برای پیش خوانی مبحث شیمی قبل از کلاس
6. مطابق با سطح سوالات کنکور
7. توجه به کتاب اصلی و تمارین آن

بررسی کتاب شیمی دهم مبتکران

کتاب شیمی دهم نوشته بهمن بازرگان از انتشارات مبتکران یک منبع کامل برای کسانی مناسب است که قصد دارد در درس شیمی دهم مسلط شده و در امتحانات موفق باشند.

با این کتاب علاوه بر بالابردن سرعت خودتان در تست‌زنی، می‌توانید اطلاعات خود را به‌وسیله درسنامه‌های کامل این کتاب بالا ببرید آموزش خود را کامل کنید. 

درسنامه‌های مبتکران 

کتاب مبتکران شیمی دهم نیز مانند سایر کتاب‌های شیمی مبتکران در قالب ایستگاه‌های درسی طراحی شده است که این ایستگاه‌ها تمامی مطالب کتاب‌درسی را به طور کامل توضیح داده‌اند. دانش‌آموزان با مطالعه این ایستگاه‌های درسی می‌توانند به سؤالات کنکور به‌خوبی پاسخ دهند. درسنامه‌های این کتاب به دلیل داشتن لحنی صمیمی، محیطی مانند محیط کلاس را برای دانش‌آموزان تداعی می‌کند.

درسنامه‌های کتاب مبتکران در سه سطح آسان - متوسط - سخت، طراحی شده که هر فردی باتوجه‌به سطح درسی و سؤالات خود، آن‌ها را مطالعه می‌کند و سپس به سؤالات همان سطح پاسخ می‌دهد. 

بررسی تست‌های متنوع 

این کتاب تست‌ها هم همانند درسنامه، به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود که این دسته‌ها شامل تست‌های آسان، متوسط، سخت و خیلی سخت می‌شود. تست‌های آسان شیمی دهم مبتکران شامل تکرار دوباره عینی مطالب کتاب، همراه با سؤالات ساده است. 

تست‌های متوسط مبتکران مناسب برای دانش‌آموزی با سطح متوسط و آمادگی بالا در آزمون‌ها است و همچنین تست‌های سخت این کتاب مرتبط با کسانی است که سطح علمی بالایی دارند و سؤالات دودسته قبل را به‌راحتی می‌توانند پاسخ دهند. 

این کتاب سؤالات خیلی سختی را نیز برای دانش‌آموزان کنکوری و کسانی که به‌دنبال‌آوردن رتبه‌ای نمونه هستند، نیز طراحی کرده است که آن‌ها با تمرین و تکرار این سؤالات بتوانند به سؤالات شیمی کنکور سراسری به‌راحتی پاسخ بدهند. 

دارا بودن بانک تست در کتاب مبتکران

امکان مشخص‌کردن تست‌های مهم هر مبحث را به شما می‌دهد. در شیمی دهم جلد اول مبتکران، تست‌های مهم‌تر هر مبحث با V.I.T علامت‌گذاری شده است. آن‌هایی که زمان کافی برای پاسخ به‌تمامی تست‌های کتاب را ندارند و زمان محدود و اندکی دارند، می‌توانند با پاسخ به تست‌های V.I.T به‌تمامی اهداف خود برسند. کسانی که فرصت بسیار اندکی تا کنکور خود دارند، می‌توانند از این تست‌ها کمک بسیار بزرگی بگیرند.

پاسخ‌نامه تشریحی شیمی مبتکران

پاسخ‌نامه شیمی دهم مبتکران، بسیار جامع، کامل و روان سؤالات را توضیح داده و باعث می‌شود آموزش کامل شود. طراح کتاب در قسمت پاسخنامه مخاطب خود را بچه‌هایی با سطح پایین در نظر گرفته است که این سبب می‌شود تا همه به‌خوبی پاسخ را بفهمند. حتی در بسیاری از موارد سؤال را با روش‌های مختلفی برای درک بهتر حل کرده است.

داشتن پاسخ‌نامه تشریحی این کتاب باعث رفع اشکال و مرور تمامی مطالب و نکات کتاب می‌شود. 

مطابق با سؤالات کنکور

کتاب کاملاً مشابه با سطح کتاب‌درسی و سطح بالاتر و کنکور است. درسنامه و پرسش‌های چهارگزینه‌ای این کتاب مشابه و هم سطح با کنکور سال‌های قبل است؛ بنابراین کتاب تست شیمی مبتکران، مناسب داوطلبین می‌باشد؛ زیرا با پاسخ‌دهی به این سؤالات، می‌تواند پیشرفت زیادی در کنکور خود داشته باشد. 

ظاهر کتاب

شیمی دهم جلد اول مبتکران، ظاهری بسیار منحصربه‌فرد دارد که منظور از این جمله داشتن تصاویری باکیفیت بالا و همچنین منظم بودن مطالب است. اندازه مناسب مطالب نکته حائز اهمیت است؛ زیرا باعث می‌شود که چشم مطالعه‌کننده دیرتر خسته شود و زمان زیادی مشغول مطالعه باشد. 

فهرست کتاب شیمی دهم جلد اول مبتکران

این کتاب برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به شیمی بسیار جذاب است؛ چرا که دید بیشتری از دنیای شیمی و تحولات جدید به دانش آموزان نشان می‌دهد. مبتکران یکی از سری کتاب‌های درسی شیمی در مقطع دهم دبیرستان است که در دو جلد مجزا تقسیم شده است. 

 

 

 

فصل

 

 

تعداد تست

 

 

کیهان، زادگاه الفبای هستی

 

 

604

 

جمع‌بندی

در نتیجه کتاب شیمی دهم مبتکران، یکی از کامل‌ترین منابع برای دانش‌آموزان پایه دهم، رشته‌های علوم‌تجربی و ریاضی فیزیک است. 

قیمت کتاب باتوجه‌به ارزش آن، بسیار مناسب است و پیشنهاد ما به شما مطالعه این کتاب است اگر قصد مسلط‌شدن به این درس را دارید.

این کتاب به دلیل داشتن درسنامه‌ای کامل و جامع، تست‌های متنوع با سطوح مختلف و پاسخنامه‌های تشریحی و بسیار مناسب افرادی می‌باشد که قصد دارند در درس شیمی موفق شوند. همچنین به دلیل داشتن تست‌های کنکور سراسری سال‌های قبل، کتاب مناسبی برای داوطلبین آزمون‌ها و کنکور سراسری است. اگر هدف شما آوردن رتبه‌ای تک و نمونه در کنکور است، این کتاب می‌تواند تأثیرگذارترین کتاب برای شما باشد. شما می‌توانید برای سفارش این کتاب به وبسایت مجموعه مراجعه کنید.

 

تصویر
شیمی دهم مبتکران تلکتاب

 

کتاب تست شیمی دهم بهمن بازرگان مبتکران تحت دو عنوان به صورت تک جلدی و دو جلدی به چاپ رسیده است که فرق این دو عنوان در تعداد تست ها و سوالات المپیاد میباشد.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML