آمار و احتمال یازدهم تست نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۷۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۱۲۷٬۵۰۰

قطع
تعداد صفحات
200
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
9786007950807

آمار و احتمال یازدهم تست نشر الگو

کتاب آمار و احتمال یازدهم تست نشر الگو براساس کتاب آمار و احتمال پایه یازدهم برای دانش‌آموزان رشته ریاضی توسط علیرضا علی‌پور تالیف شده است. هدف از تالیف این کتاب افزایش مهارت دانش‌آموزان در حل پرسش‌های چهارگزینه‌ای است.

اگر نگاهی به فهرست کتاب داشته باشیم ساختار کتاب را تا حدودی متوجه می‌شویم. این کتاب در 6 فصل جمع‌بندی شده است که از فصل 1 تا فصل 4 مباحث مربوط به درس است و فصل 5 و 6 به ترتیب پاسخ‌های تشریحی و پاسخنامه کلیدی خودآزمایی‌ها را شامل می‌شود. 

هر فصل از این کتاب به چند درس تقسیم‌بندی شده است و هم‌چنین هر درس نیز شامل 3 بخش است. در بخش اول ابتدا خلاصه‌ای از مفاهیم و نکات درس بیان شده ‌است. در بخش دوم پرسش‌های چهارگزینه‌ای مطرح شده و در نهایت با توجه به اهمیت و مطالب هر درس چند خودآزمایی نیز آورده شده است. 

این کتاب بیشتر تست محور است و تعداد تست‌های متنوع و زیادی را در خود جای داده است و در مقابل درسنامه خلاصه‌ای را شامل می‌شود که با توجه به سایر کتاب‌های سری تست نشر الگو این مسئله طبیعی است. 

کتاب آمار و احتمال یازدهم تست بیشتر مناسب دانش‌آموزانی است که پایه درسی قوی دارند و نیازمند آموزش مطالب کتاب درسی به صورت مجزا نیستند. چرا که به علت تسلط بر مطالب درسی با مرور نکات و خلاصه هر درس آمادگی لازم را برای شروع تست‌زنی پیدا می‌کنند. اگر شما برای اینکه بتوانید سراغ تست‌ها بروید نیاز به آموزش مطالب درسی دارید توصیه می‌کنیم ابتدا از سایر منابع همچون کتاب‌های سری سه بعدی نشر الگو استفاده کنید تا روی مطالب اشراف پیدا کنید سپس برای کسب مهارت بیشتر روی پرسش‌های چهارگزینه‌ای به سراغ این کتاب بیایید.

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های کتاب آمار و احتمال یازدهم تست نشر الگو

شماره فصل

عنوان فصل

تعداد  خودآزمایی

تعداد تست

1

آشنایی با مبانی ریاضیات

4

276

2

احتمال

5

261

3

آمار توصیفی 

3

169

4

آمار استنباطی

2

59

مجموع تست ها  

 

765 

درسنامه کتاب  آمار و احتمال 11(یازدهم) تست الگو

درسنامه کتاب حاضر خیلی مفصل و قوی نیست و نویسنده کتاب به یک درسنامه خلاصه که حاوی نکات مهم کتاب است بسنده کرده است. همانطور که ذکر شد هر فصل کتاب چند درس را شامل می‌شود.در صورتی که نیاز به درسنامه کامل دارید حتما از کتاب آمار و احتمال یازدهم سه بعدی نشر الگو استفاده کنید.

درسنامه یا همان مفاهیم مهم و کاربردی کتاب به صورت خلاصه در ابتدای هر درس آورده شده است. این درسنامه‌ها برای هر درس به صورت مجزا وجود دارد و مناسب جمع‌بندی و مرور سریع مطالب درسی است تا دانش‌آموز با مرور مطالب به سراغ حل پرسش‌های چهارگزینه‌ای برود. 

البته یکی از نقاط قوت همین درسنامه کوتاه و مختصر، وجود تست‌های متنوع به همراه راه حل تست است تا دانش‌آموز ضمن مرور مطالب ذهن خود را با سوالاتی مرتبط به همان مبحث آماده کنند و بعد سراغ حل پرسش‌های چهارگزینه‌ای بروند. 

تست آما و احتمال الگو

در کل می‌توان گفت درسنامه کتاب آمار و احتمال یازدهم سری تست نشر الگو برای آموزش مطالب کتاب مناسب نیست و اگر نیاز به کتاب آموزش محور دارید روی آن حساب نکنید.   

بررسی تست‌های کتاب  آمار و احتمال یازدهم تست نشر الگو

برعکس بخش درسنامه کتاب، تست‌های متنوع و فراوانی در این کتاب وجود دارد و یکی از نقاط قوت کتاب به حساب می‌آید.

تست‌ها در کتاب در قسمت‌های مختلف فصل چیده شده‌اند. تعدادی داخل درسنامه قرار دارد ولی بخش اعظم تست‌ها در قسمت پرسش‌های چهارگزینه‌ای و خودآزمایی‌ها آورده شده است. 

  •    فصل اول 4 خودآزمایی دارد که 15 الی 20 تست دارند و تعداد کل تست‌های فصل اول 276 عدد است.
  •     فصل دوم 5 خودآزمایی دارد که هر خودآزمایی 10 الی 20 تست دارند و در مجموع با سایر تست‌ این فصل 261 عدد تست دارد. 
  •    فصل سوم شامل 3 خودآزمایی است که هر کدام 15 الی 20 تست دارد و کل فصل سوم دارای 169 تست می‌باشد.
  •    فصل چهارم نیز 2 خودآزمایی دارد که هر کدام 15 تست دارند و کل فصل چهارم 59 تست را شامل می‌شود
  •    مجموع تست‌های کل کتاب 765 عدد است.

تست‌های کتاب سطح‌بندی خوبی دارند و از ساده به دشوار برای هر قسمت چیده شده‌‌اند. نویسنده تست‌ها را با هدف آماده‌سازی مخاطب برای کنکور نیز طراحی کرده و تست‌ها استاندار هستند. 

 تست‌های ایده‌دار و جدید نیز به تعداد مناسب وجود دارد تا ذهن دانش‌آموزان را به چالش بکشد. درکل تست‌های این کتاب انواع سوالاتی که می‌توان طراح کرد را پوشش می‌دهد و علاوه بر آن از تست‌های کنکور سراسری نیز در بین تست‌ها استفاده شده است. 

با مطالعه دقیق این کتاب می‌توانید پیشرفت خوبی در حل تست‌های مختلف با سطوح مختلف پیدا کنید و اعتماد به نفس خوبی برای حضور در آزمون‌های آزمایشی و کنکور پیدا کنید. 

پاسخ‌های تشریحی سوالات نیز تا حد زیادی جوابگوی نیاز دانش‌آموزان است ولی اگر توضیحات بیشتری در خصوص راه حل ارائه می‌شد بهتر بود و یا اینکه نکته‌های نهفته در تست بیان می‌شد. در کل این کتاب می‌تواند مورد استفاده اکثر دانش‌آموزان قرار بگیرد و منبع خوبی برای تست‌زنی است چرا که انواع تیپ‌های تست را در خود جای داده است. 

ویژگی‌های ظاهری کتاب  آمار و احتمال یازدهم تست نشر الگو

ظاهر کتاب اهمیت زیادی در جذب مخاطب دارد و در این کتاب نیز طرح روی جلد کتاب جذاب و زیبا است و مخاطب را جذب می‌کند. فونت و سایز نوشته‌ها خوب است و صفحه‌آرایی آن نیز در بخش درسنامه به خاطر استفاده از کادربندی جذاب‌تر از بخش تست است. 

خرید کتاب  آمار و احتمال 11 تست انتشارات الگو

برای خرید کتاب آمار و احتمال یازدهم تست نشر الگو شما می‌توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه کنید و کتاب مورد نظرتان را از وبسایت تلکتاب به صورت آنلاین خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌.برای موفقیت در کنکور سراسری فقط یک گام  فاصله دارید. کافی است هر چه سریعتر کتاب مورد نظرتان را در فروشگاه اینترنتی تلکتاب سفارش دهید و زمان را از دست ندهید. 

قیمت کتاب آمار و احتمال 11(یازدهم) تست الگو

داوطلبان کنکور رشته ریاضی می‌توانند کتاب آمار و احتمال یازدهم تست نشر الگو را از وبسایت تلکتاب با 25 درصد تخفیف خریداری کنند. شما عزیزان می‌توانید اکثر کتاب‌های کمک درسی خود را با تخفیف خوبی از وبسایت تلکتاب تهیه کنید. 

جمع‌بندی 

کتاب آمار و احتمال یازدهم تست نشر الگو منبع غنی و مناسبی برای تسلط پیدا کردن بر پرسش‌های چهارگزینه‌ای است و می‌تواند به عنوان منبع دوم در کنار کتاب درسی در طول سال تحصیلی مورد استفاده دانش‌آموزان قرار بگیرد. این کتاب منبع مناسبی برای جمع‌بندی مطالب کتاب درسی است و شما را برای آزمون‌های پیش‌رو آماده می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه
  • 09159170631 11/25/1402 - 18:44

    کتاب فنری شده بود و من انتظار نداشتم واقعا تلوتاب یکی از بهترین فروشگاه های کشور هست قیمتش هم مناسب و خوب هست در خرید از تل کتاب شک نکنید

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML