گریز از متن مهروماه

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۴۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۹۲٬۰۰۰

گریز از متن مهروماه

کتاب گریز از متن مهروماه و از کتاب‌های ویژه داوطلبان کنکور به شمار می‌رود. در این کتاب نحوه پاسخگویی سریع به بخش ریدینگ و کلوز دروس زبان انگلیسی در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم دبیرستان در تمامی رشته‌ها مطرح شده است. درس زبان انگلیسی از مهم‌ترین دروس عمومی در کنکور است که کسب درصد بالا در آن تأثیر بسیار بالایی در رتبه نهایی آزمون دارد. در ساختار کتاب از مطالب آموزشی و دستوری استفاده نشده و مبحث اصلی آن در رابطه با تمرین و تکرار است. از آنجایی که کتاب‌های آموزشی به فراوانی در بازار وجود دارند انتشارات مهروماه دست به تألیف کتابی زده که داوطلبان کنکور به‌وسیله آن می‌توانند سرعت عمل خود را در تست‌زنی افزایش دهند.

ویژگی‌های کتاب گریز از متن مهروماه

افزایش سرعت عمل در پاسخ به تست‌های کنکور از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب گریز از متن مهروماه شناخته می‌شود. در این کتاب به ارائه سؤالات زبان انگلیسی آزمون‌های سراسری و راهکارهای متناسب برای تست‌زنی آنها پرداخته شده است. محتوای کتاب به صورتی است که در ابتدا یک متن انگلیسی آورده شده و سپس یک یا بیش از یک سؤال از خواننده پرسیده می‌شود. مؤلف با این ایده قصد دارد کمک کند تا داوطلبان زمان خود را صرفه‌جویی کنند و تنها از نکات کلیدی برای افزایش دادن سرعت عمل خود بهره ببرند. 

از دیگر ویژگی‌های کتاب می‌توان به استفاده از روش‌های نوین جهت خواندن درس انگلیسی اشاره کرد. کتاب دارای بخش‌های ریدینگ و کلوز است که در بخش کلوز به بررسی و سنجش نکات کنکوری آزمون‌های سراسری می‌پردازد. گفته‌ها و آموزش‌های کتاب در عنوانی با عبارت «مثال شاهد کنکوری» مطرح شده‌اند. این کتاب توسط کارشناسان و مشاورین آموزش به‌صورت کاملاً استاندارد تهیه شده است.

مشخصات کتاب گریز از متن مهروماه

کتاب گریز از متن مهروماه در دسته کتاب‌های آموزشی، موضوعی و تستی قرار می‌گیرد. این کتاب توسط انتشارات مهروماه تألیف شده و ویژه تمام دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور پایه‌های دهم تا دوازدهم رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضیات فیزیک است. مؤلفان کتاب مهدی احمدی و علیرضا جابری هستند که با بررسی آزمون‌های سراسری توانسته‌اند کتاب آموزشی بسیار متفاوتی را تدوین نمایند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML