رفتن به محتوای اصلی
  • گام به گام چهارم دبستان خیلی سبز

گام به گام چهارم دبستان خیلی سبز

انتشارات: خیلی سبز

مشخصات کتاب

نویسنده:
سال چاپ: 1402
تعداد صفحه:
قطع: وزیری

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
20%
‏۲۰۰,۰۰۰ تومان
میانگین: 5 (2 رای)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

گام به گام چهارم دبستان خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب گام به گام چهارم دبستان خیلی سبز

گام به گام چهارم دبستان خیلی سبز

این کتاب از مجموعه گام به گام می‌باشد که توسط انتشارات خیلی سبز منتشر شده است. این کتاب برای دانش‌آموزان چهارم ابتدایی چاپ شده است. در این کتاب درسنامه‌ای وجود دارد که با زبانی ساده و روان مطالب کتاب درسی را آموزش می‌دهد. مثال‌های آموزشی که در بخش درسنامه وجود دارند به فهم بیشتر مطالب کمک می‌کند. این مثال‌ها همراه با پاسخ‌های تشریحی هستند. این محصول همه سوال‌ها و تمرین‌های کتاب‌های درسی چهارم ابتدایی را پوشش می‌دهد. در انتهای هر فصل نیز آزمونی وجود دارد که آموخته‌های دانش‌آموزان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

کتاب گام به گام چهارم دبستان انتشارات خیلی سبز درس‌های ریاضی، قرآن، علوم، هدیه‌های آسمان، نگارش، فارسی و مطالعات اجتماعی را پوشش می‌دهد. مطالعه این کتاب برای دانش‌آموزان چهارم ابتدایی مفید می‌باشد. بر اساس آخرین تغییراتی که در کتاب‌های درسی به وجود می‌آید تالیف شده است. کتاب گام به گام چهارم دبستان خیلی سبز تمام درس‌های چهارم ابتدایی را شامل می‌شود. بنابراین دانش‌آموزان چهارم دبستان می‌توانند با خیال راحت این کتاب را تهیه کنند زیرا همه درس‌های چهارم ابتدایی در این کتاب آموزش داده می‌شوند و به همه سوالات متن کتاب درسی نیز پاسخ داده است. در درسنامه این کتاب همه درس‌های مقطع چهارم دبستان به صورت کامل آموزش داده می‌شود و برای هر مطلبی که آموزش می‌دهد مثال‌هایی متعددی ارائه می‌دهد تا ابهامات دانش‌آموزان رفع شود. همچنین به تمام مثال‌های آموزشی نیز به صورت کامل پاسخ داده می‌شود.

روال آموزش در درسنامه به صورت درس به درس می‌باشد. تمام تمرین‌هایی که در درس‌هاس مختلف ریاضی، مطالعات اجتماعی، علوم، قرآن و سایر درس‌ها وجود دارند در کتاب گام به گام چهارم دبستان خیلی سبز پاسخ داده شده‌اند و دانشآموزانی که برای حل تمرینات کتاب درسی ضعیف هستند و یا برای حل آن‌ها ابهاماتی دارند می‌توانند از راهحل‌ها و پاسخ‌هایی که در این کتاب ارائه شده است استفاده کنند.

در پایان هر فصل از این کتاب آزمونی قرار دارد که سوالات آن مربوط به همان فصل می‌باشد و دانش‌آموزان با پاسخ دادن به سوالات این آزمون متوجه می‌شوند که چه مطالبی را یاد گرفته‌اند و در فهم چه مطالبی مشکل دارند. علاوه بر آزمونی که برای سنجش دانش‌آموزان در آخر هر فصل وجود دارد در این کتاب آزمون‌های دیگری نیز وجود دارد به عنوان مثال آزمون میان نوبت و پایان نوبت که در این کتاب ارائه شده است برای ارزیابی میزان یادگیری دانش‌آموزان بسیار مفید می‌باشد.

نام

گام به گام چهارم دبستان خیلی سبز

مقطع

ابتدایی

پایه

چهارم دبستان

نحوه ارائه درسنامه

مفصل

نحوه پاسخ دهی به سوالات

پاسخ تشریحی

انتشارات  

 انتشارات خیلی سبز

نوع کتاب

آموزش، پاسخ به تمرین‌های کتاب درسی

 

ساختار کتاب

کتاب گام به گام چهارم ابتدایی خیلی سبز کتابی است که دانش‌آموزان می‌توانند پس از مطالعه متن کتاب درسی خود برای یادگیری عمیق‌تر و بیشتر مطالب درسی از آن استفاده کنند. مولفان سعی کرده‌اند که در بخش درسنامه تمام مطالب مهم و کلیدی به دانش‌آموزان آموزش داده شود. در بخش درسنامه خط به خط همه درس‌ها پوشش داده شده است و هیچ مطلب مهم درسی از چشم نویسنده دور نمانده است. یکی از مواردی که یادگیری مطالب را به ویژه در درس‌های چالش برانگیز، آسان می‌کند ارائه تمرین‌ها و مثال‌های متعدد است که نویسندگان کتاب با آگاهی از این مطلب در قسمت درسنامه از این شیوه استفاده کرده‌اند و با ارائه مثال‌های متعدد سعی کرده‌اند که روند یادگیری برای دانش‌آموزان آسان‌تر شود. بسیاری از دانش‌آموزان ممکن است برای حل کردن و پاسخ دادن به سوالاتی که در کتاب درسی وجود دارند اشکالاتی داشته باشند. به همین منظور در این کتاب پاسخ تمام فعالیت‌ها و تمرین‌های کتاب به شکل تشریحی ارائه شده است و دانش‌آموزانی که در حل تمرین‌های کتاب مشکل دارند می‌توانند از پاسخ‌های تشریحی این کتاب استفاده کنند. همچنین دانش‌آموزان می‌توانند با آزمون‌های ارزیابی که در این کتاب در قسمت‌های مختلف کتاب ارائه شده است خود را محک بزنند تا شناخت بهتری از آموخته‌های خود به دست‌ آورند.

درسنامه

کتاب گام به گام چهارم خیلی سبز خیلی سبز دارای قلمی روان و ساده است. لازم به ذکر است که همه کتاب‌های انتشارات خیلی سبز دارای این ویژگی‌ها هستند. در این بخش علاوه بر ارائه  مثال‌های آموزشی که فهم مطالب را آسان می‌کنند از آموزش چند جانبه نیز استفاده شده است. به عبارت دیگر در بعضی از قسمت‌ها از نمودار و جدول برای آموزش استفاده شده است. استفاده از جدول‌های جمعبندی، مرور مطالب را آسان‌تر می‌کند و به دانش‌آموزان کمک می‌کند که در زمان کمتری، حجم زیادی از مطالب را مرور کنند. استفاده از جدول و نمودار به ویژه برای آموزش مطالب مربوط به تاریخ ادبیات استفاده شده است. در بعضی از درس‌ها نیز برای این که مطالب سال‌های گذشته برای دانش‌آموز مجددا تکرار شوند بخش‌هایی به همین منظور و با عنوان یادآوری در کتاب ارائه شده است. پ

درس گام به گام چهارم خیلی سبز

پاسخنامه

 در کتاب نامبرده تمام سوالات و تمرین‌های کتاب درسی با زبانی روان و سلیس پاسخ داده شده‌اند. در پاسخ دادن به این سوالات آخرین تغییرات کتاب درسی مورد توجه قرار گرفته است. یکی از خصوصیات ممتاز این کتاب این است که برای بعضی از سوالات چند پاسخ و راهحل ارائه شده است که این موضوع دانش‌آموز را با انواع روش‌های پاسخدهی آشنا می‌کند همچنین دانش‌آموز می‌تواند راهحلی را که بهتر می‌فهمد انتخاب کند. 

آزمون‌های ارزشیابی

در انتهای هر فصل و هر درس پرسش‌هایی با نام ارزشیابی (درست - نادرست و جای خالی) وجود دارند که محک خوبی برای دانش‌آموزان هستند. این سوالات دارای پاسخ‌های کامل و تشریحی هستند. دانش‌آموزان با جواب دادن به این سوالات و بررسی کردن پاسخ‌هایی که برای این سوالات در نظر گرفته شده است می‌توانند توانایی‌های خود را بسنجند و از نقاط ضعف خود آگاه شوند. و به این ترتیب روال آموزش خود را تکمیل کنند. همچنین برای هر درسی آزمون نوبت اول و دوم ارائه شده است که سوالات این آزمون‌ها، از امتحانات نهایی، استانی و کشوری انتخاب شده است و بارمبندی آن‌ها نیز مورد تایید آموزش و پرورش می‌باشد. با پاسخ دادن به این سوال‌ها آمادگی دانش‌آموزان برای امتحانات پایان نوبت افزایش پیدا می‌کند.

سخن پایانی

کتاب گام به گام 4 دبستان خیلی سبز همانند دیگر کتاب‌های گام به گام چاپ و کاغذ با کیفیتی دارد. برای تالیف این کتاب از دورنگ متفاوت استفاده شده است. همچنین این کتاب دارای مطالب مفید و ارزشمندی است که مطالعه آن می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تمام درس‌های چهارم دبستان را به خوبی بفهمند و نتایج عالی در امتحانات به دست آورند.

قطع وزیری
نوع جلد شومیز
وزن
نویسنده/نویسندگان
ناشر خیلی سبز
نوع چاپ کتاب رنگی
تاریخ چاپ 1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای گروه سنی ج - سال‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان
شابک 982154849655

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.