پرورش هوش کودکان با نیازهای ویژه نویسنده سهیلا فریقی

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۰٬۰۰۰

پرورش هوش کودکان با نیازهای ویژه نویسنده سهیلا فریقی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب پرورش هوش کودکان با نیازهای ویژه نویسنده سهیلا فریقی نشر ادیبان روز

درباره کتاب:

روش ها و مواد آموزشی که در مدارس عادی برای پرورش هوش کودکان با نیازهای ویژه  به کار گرفته می شود، مناسب نیست، از این رو به معلم و دانش آموز فشار مضاعف وارد شده و هردو به ناچار شکست را تجربه می کنند.

کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه چه در کلاس های آموزشی ویژه حضور داشته باشند و چه در کلاس های عادی، در هر دو شکل، نیازهای اختصاص خود را در زمینه آموزش دارا هستند.

در کتاب پرورش هوش کودکان با نیازهای ویژه سعی بر آن است که، به نیاز والدین، مربیان و کودکان با نیازهای ویژه توجه شود تا زمینه های هر چه بیشتر پرورش هوش در بستر محیط مناسب و همچنین فرصت کسب و نگهداری سطح قابل قبولی از یادگیری را در سال های اولیه ورود کودک  به سیستم آموزشی فراهم نماید.

این کتاب مشتمل بر دو بخش است:

در بخش اول، به اجمال به نیاز مربیان در حوزه کودکان با نیازهای ویژه و اهداف عناوین و موضوعات تکالیف مندرج در بخش دوم اشاره شده است.

در بخش دوم علاوه بر یادآوری انتظارات از یادگیری کودکان در پیش دبستان / آمادگی، در راستای محقق شدن اهداف نه گانه دوره پیش دبستان، مواد آموزشی در قالب یک سری تصویر با توجه به نیازهای کودک در پایه های بعدی تحصیلی برای کودکان با مشکلات یادگیری، دیرآموزان، کم توانان ذهنی آموزش پذیر و با اختلال حرکتی آورده شده است.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML