وقتی تنهام اثر ترزا دی ترجمه پرستو قلم چی

میانگین: 5 (1 رای دادن)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۶۵٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۴۸٬۷۵۰

وقتی تنهام اثر ترزا دی ترجمه پرستو قلم چی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب وقتی تنهام اثر ترزا دی ترجمه پرستو قلم چی انتشارات پرستو قلم چی کتاب «وقتی تنهام» از مجموعه‌ی مهارت‌های زندگی انتشارات پرستو، برای کودکان ۲ سال به بالا نوشته شده است. این کتاب با استفاده از رنگ‌ها و تصاویر ساده، کمک می‌کند تا کودک با احساس تنهایی‌اش آشنا شود. به او نشان می‌دهد چطور می‌توان با انجام کارهای دیگر، احساس تنهایی نکرد و همچنین اعتمادبه‌نفس و هوش اجتماعی او را ارتقا می‌دهد. با خواندن این کتاب برای کودک خود مهارت‌های مدیریت رفتار و احساسات، کنترل اضطراب و تعامل بزرگسالان را در او تقویت می‌کنید.

تم‌ها و پیام‌ها:

- ارتباط و تعامل اجتماعی: کتاب به کودکان یاد می‌دهد که ارتباط با دیگران یک نیاز اساسی انسان است و چگونه می‌توانند در مواقع تنهایی با دیگران ارتباط برقرار کنند. - خودآگاهی و مدیریت احساسات: کتاب به کودکان کمک می‌کند تا احساسات خود را بشناسند و بفهمند که احساس تنهایی یک بخش طبیعی از زندگی است که باید با آن به خوبی برخورد کنند. - خلاقیت و خوداشتغالی: داستان پیشنهاد می‌دهد که کودکان می‌توانند با فعالیت‌های خلاقانه و سرگرمی‌های جدید خود را مشغول کنند و احساس تنهایی را کاهش دهند.

- داستان آموزنده و حامی: داستان با بهره‌گیری از موقعیت‌های واقعی به کودکان کمک می‌کند تا بهتر با احساسات نسبتاً پیچیده‌ای مانند تنهایی مقابله کنند. - تصاویر جذاب و دلنشین: تصاویر زیبا و رنگی کتاب، جذابیت آن را برای کودکان افزایش می‌دهد و به فهم بهتر داستان کمک می‌کند. - زبان ساده و روان: ترجمه پرستو قلم چی با زبانی ساده و روان انجام شده که فهم داستان را برای کودکان آسان می‌کند.

کتاب «وقتی تنهام» مورد تحسین والدین و مربیان قرار گرفته است، زیرا با دیدگاهی حمایتی و آموزشی به مسئله مهمی مانند تنهایی پرداخته است. این کتاب به کودکان ابزارهای موثری ارائه می‌دهد تا با احساسات پیچیده خود به شیوه‌ای سالم و مثبت برخورد کنند. 
 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML