هندسه پایه کنکور خیلی سبز

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۰۵٬۰۰۰
- 17%
‎تومان۲۵۳٬۱۵۰

قطع
تعداد صفحات
263
نوع جلد

هندسه پایه کنکور خیلی سبز

هدف اصلی از نگارش کتاب هندسه پایه از انتشارات خیلی سبز، افزایش توانایی دانش‌آموزان در حل مسائل تستی و آمادگی برای کنکور است. کتاب هندسه پایه کنکور خیلی سبز بر اساس منابع درسی هندسه دهم و یازدهم تدوین شده و محتوای آن به ترتیب فصول کتاب‌های درسی آمده است. در کتاب از لحن رسمی و روان استفاده شده است با این حال، در بخش‌هایی از پاسخ‌نامه از لحن صمیمی نیز بهره گرفته شده است.

کتاب شامل 895 تست متنوع و تنوع آزمون از سطح آسان تا دشوار دارد. همچنین، در کتاب هندسه پایه تست خیلی سبز، مطالب درسی به صورت خلاصه به همراه مثال‌های تستی ارائه شده است. از ویژگی‌های مهم کتاب تست هندسه پایه خیلی سبز، تست‌های طبقه‌بندی شده و تنوع در میزان سختی تست‌ها است. این کتاب توسط انتشارات خیلی سبز تولید شده و به داوطلبان کنکور در زمینه هندسه پایه دهم و یازدهم توصیه می‌شود. پیشنهاد می‌شود قبل از خرید اینترنتی کتاب، مطالب معرفی شده در متن موردنظر را دقیقاً مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که این کتاب مناسب نیازهای شماست.

مشخصات هندسه پایه خیلی سبز

 

وزن

522 گرم

انتشارات

انتشارات خیلی سبز

دسته بندی

آموزش و تست 

مقطع تحصیلی

متوسط دوم

پایه و رشته تحصیلی

 

یازدهم ریاضی, دهم ریاضی

تالیف

حسین هاشمی طاهری

تعداد صفحه

253

درسنامه

دارد

تست

895

سال چاپ

1402

تست های کنکور (داخل و خارج) سال های اخیر

دارد

تست های مهم علامت دار

شده اند

تست ها سطح بندی

نشده اند

نمونه سوال تشریحی

ندارد

تست تالیفی

دارد

تعداد جلد

تک جلدی

شابک

 

 

ویژگی های کتاب هندسه پایه خیلی سبز

کتاب هندسه پایه کنکور خیلی سبز ویژگی‌های زیر را داراست:

  • این کتاب به‌طور خاص برای داوطلبان آزمون کنکور رشته ریاضی طراحی شده است.
  • مباحث و مطالب کتاب شامل مباحث هندسه دهم و یازدهم است.
  • محتوای کتاب با مطالب کتاب‌های درسی جدید هندسه ۱ و ۲ سازگاری دارد.
  • کتاب مباحث را به صورت درس به درس و پایه به پایه ارائه می‌دهد.
  • درسنامه‌های کتاب به صورت جامع و کامل هستند و همراه با نکات برگزیده کنکوری هر مبحث هندسه هستند.
  • کتاب شامل بانک تستی است که شامل تست‌های تالیفی و کنکوری استاندارد با تعداد 895 سوال است.
  • برای تمامی سوالات، پاسخنامه تشریحی و کلیدی ارائه می‌شود.
  • کتاب با لحن ساده، روان و صمیمی نوشته شده است که بهترین فهم مطالب را برای خوانندگان فراهم می‌کند.
  • برای بهترین فهم مطالب، مثال‌های آموزشی نیز در کتاب ارائه شده‌اند.

 

قسمت های مختلف کتاب هندسه پایه خیلی سبز

کتاب هندسه پایه کنکور خیلی سبز با ساختاری جامع و مفهومی طراحی شده است تا دانش‌آموزان را در آمادگی برای موفقیت در آزمون‌های تستی، به ویژه کنکور، یاری رساند. در ادامه، به تحلیل دقیق‌تر این کتاب می‌پردازیم:

  • درسنامه: کتاب هندسه پایه خیلی سبز به خوبی مطالب را ارائه می‌دهد. درسنامه به بخش‌های جداگانه تقسیم شده و خلاصه درس‌ها با مثال‌های تستی همراه شده تا دانش‌آموزان نکات کلیدی را در حل مسائل فراگیرند. مطالب به شکل قابل فهم و پیچیده‌نویسی کم تدوین شده و در چارچوب اصلی کتاب درسی حفظ شده‌اند. این کتاب به خوبی برای آمادگی داوطلبان کنکور مناسب است و در راستای اهداف کنکور حرکت می‌کند.
  • تست‌: یکی از ویژگی‌های مهم این کتاب، وجود تست‌های چهارگزینه‌ای پس از هر درس است. این تست‌ها به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند مفاهیم را در قالب سوالات تستی تمرین کنند و توانایی خود در حل مسائل تستی را بهبود ببخشند.
  • پاسخنامه تشریحی: در انتهای کتاب، پاسخنامه تشریحی برای تست‌های چهارگزینه‌ای آمده است. این پاسخنامه‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا خطاهای خود را بررسی کنند و بهبود در حل مسائل کسب کنند.
  1. درسنامه

کتاب هندسه پایه کنکور خیلی سبز به ترتیب و با دقت به آموزش مباحث هندسه پایه دهم و یازدهم می‌پردازد. این کتاب به طور موثر از تنوع در روش‌های آموزشی استفاده کرده است تا مطالب را برای دانش‌آموزان به شکل واضح و کامل تری ارائه دهد.

درسنامه‌های این کتاب به بخش‌های متفاوتی تقسیم شده‌اند و هر بخش به خوبی از بخش دیگر تفکیک شده است. از مثال‌های متعدد برای توضیح نکات کلیدی استفاده شده است تا دانش‌آموزان بهترین درک از مباحث را داشته باشند. همچنین، خلاصه درس‌ها به صورت تستی ارائه شده تا دانش‌آموزان را در حل مسائل تستی مهارت بیشتری بیاموزند.

مولف به طراحی کتاب با سادگی و روانی اهمیت زیادی داده و از پیچیدگی در توضیحات اجتناب کرده است. کتاب در چارچوب اصلی کتاب‌های درسی حفظ شده و به تفصیل به مباحث نپرداخته است. این موجب می‌شود که دانش‌آموزان به راحتی مفاهیم را درک کرده و به موارد مورد نیاز برای کنکور متمرکز شوند.

در کل، کتاب هندسه پایه خیلی سبز از یک ساختار آموزشی جامع و کارآمد برخوردار است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای حل مسائل تستی هندسه را تقویت کرده و به خوبی برای کنکور آماده شوند.

  1. تست

کتاب هندسه پایه کنکور خیلی سبز یک بانک تست کامل و جامع برای دانش‌آموزان دوره‌های پایه دهم و یازدهم در درس هندسه ارائه می‌دهد. این کتاب تست‌ها را به تطابق با فصل‌های کتب درسی هندسه فصل‌بندی کرده و ارائه داده است.

یکی از ویژگی‌های مهم این کتاب، تنوع در تست‌های آماده شده است. به علاوه، تست‌های گسترده‌تری نیز برای دسته‌بندی مباحث در چند درس جداگانه در این کتاب وجود دارد. همچنین، موضوع هر مجموعه تست قبل از آن تعیین شده است تا دانش‌آموزان بتوانند به راحتی تست‌های مرتبط با موضوع مورد نظر خود را پیدا کنند.

با این وجود، نقطه ضعف این کتاب در عدم ارائه آزمون‌های جامع و عدم مشخص کردن سطح دقیق تست‌ها است. با این حال، تست‌های مهم هر مبحث به صورت ویژه مشخص شده‌اند، که برای دانش‌آموزان که می‌خواهند در مدت زمان محدودی تمام مباحث را مرور کنند، بسیار مفید هستند.

دانش‌آموزانی که به دنبال یک جمع‌بندی سریع و موثر از مباحث هندسه هستند، می‌توانند تست‌های مشخص شده با شماره آبی رنگ را حل کرده و در این طریق اهمیتی خوبی به مباحث دست بیابند. همچنین، دانش‌آموزانی که وقت کمتری برای حل تست‌ها دارند، با تمرین تست‌های با شماره آبی رنگ می‌توانند نکات اصلی را تثبیت کرده و به تسلط نسبتاً خوبی بر مفاهیم هندسه دست یابند.

 

  1. پاسخنامه تشریحی

پاسخنامه کتاب به عنوان یکی از نقاط قوت آن شناخته می‌شود؛ زیرا پاسخ‌های سوالات به دقت توضیح داده شده و مراحل رسیدن به جواب به طور کامل بررسی شده‌اند. این به این معنی است که اگر نیاز به بررسی هر یک از گزینه‌ها یک سوال وجود داشته باشد، این مسئله به خوبی پوشش داده شده است. به علاوه، برای برخی از سوالات، راه‌حل‌های مختلفی ارائه شده‌اند. همچنین، نکات و توجه‌هایی که در رابطه با موضوع سوالات مطرح شده‌اند، به صورت جداگانه در متن پاسخنامه ارائه شده است.

ظاهر کتاب

کتاب هندسه پایه خیلی سبز در ارتباط با جنبه‌های ظاهری خود متفاوتی دارد که می‌تواند تاثیر مهمی در تجربه دانش‌آموزان داشته باشد. این کتاب به طور عمده از رنگ‌های آبی و خاکستری استفاده می‌کند که اگرچه کمی سرد به نظر می‌آیند اما از نظر تطابق با موضوع هندسه و تمرکز بر محتوا، مناسب هستند. تنوع چشمگیری در استفاده از رنگها وجود ندارد، اما با وجود این تقارن، ظاهر کتاب به نسبت خوبی حفظ شده است.

فونت و اندازه نوشته‌ها استاندارد و مناسب هستند که این مسئله برای دانش‌آموزان تسهیل کننده است. همچنین، وقتی که نیاز به تغییر فونت یا اندازه نوشته‌ها به دلیل مهمیت یا تاکید بیشتر برخی بخش‌ها وجود داشته، این تغییرات به درستی اعمال شده‌اند.

شکل‌ها و جزئیات آن‌ها با دقت و وضوح ترسیم شده‌اند که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مفاهیم هندسه را بهتر درک کنند. طراحی جلد نیز با استفاده از اشکال هندسی فانتزی جذابیت دارد و ممکن است برای دانش‌آموزان جلب توجه کند.

از نظر کاغذ به کار رفته نیز می‌توان این کتاب را مرغوب و مناسب ارزیابی کرد. در مجموع، ظاهر کتاب می‌تواند به مخاطبان خود جلب‌کنندگی داشته باشد و تجربه مطالعه را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

کتاب هندسه پایه خیلی سبز مناسب چه کسانی است؟

کتاب  هندسه پایه کنکور خیلی سبز یک منبع آموزشی و تست برای مباحث درس هندسه پایه در سطوح دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی است. این کتاب مناسب برای دانش‌آموزانی است که در حال آماده‌سازی برای شرکت در آزمون کنکور سراسری هستند و همچنین برای دانش‌آموزان سال‌های اول و دوم دبیرستان به کار می‌رود. ساختار کتاب بر اساس منابع آموزشی درسی استوار است و مباحث به خوبی دسته‌بندی شده‌اند.

درسنامه‌های کتاب، به صورت جامع و کاربردی طراحی شده‌اند تا به دانش‌آموزان کمک کنند تا تست‌ها را به خوبی حل کنند. به عبارت دیگر، این کتاب بیشتر برای تقویت مهارت حل تست در مباحث هندسه پایه استفاده می‌شود تا یادگیری مفاهیم از ابتدا تا انتها. بانک تست این کتاب شامل تست‌های متنوعی با درجه سختی‌های مختلف است که به دانش‌آموزان با هر سطحی اجازه می‌دهد مهارت حل تست خود را در مباحث هندسه پایه تقویت کنند. 

قیمت هندسه پایه کنکور خیلی سبز 

قیمت هندسه پایه کنکور خیلی سبز در سایت تلکتاب282.200 است. این کتاب همچون دیگر کتاب‌های تست این انتشارات، از نظر چاپ و کاغذ با کیفیت بالا تهیه شده است. این کیفیت بالا به همراه قیمت منصفانه‌ای که ارائه می‌شود، این کتاب را به یک گزینه مناسب برای دانش‌آموزان می‌تواند تبدیل کند. استفاده از چاپ دو رنگ نیز برای راحتی خوانندگان توسط این انتشارات در نظر گرفته شده است. 

خرید هندسه پایه کنکور خیلی سبز

شما می‌توانید خرید هندسه پایه کنکور خیلی سبز و سایر کتاب‌های درسی و کمک درسی را به سادگی از طریق سایت "تلکتاب" سفارش دهید. این سایت به شما امکان می‌دهد کتاب‌های مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش داده و با ارسال رایگان، آن‌ها را به درب منزل خود دریافت کنید. این روش راحت‌تر و سریع‌تر از راه‌های سنتی خریداری کتاب است و به شما امکان می‌دهد به آسانی به منابع آموزشی خود دسترسی داشته باشید.

جمع بندی

کتاب  هندسه پایه کنکور خیلی سبز از نظر حجم و محتوا، مناسب و معقول است. با وجود دو پایه تحصیلی (دهم و یازدهم) در حوزه هندسه پایه، سوالات و مطالب کتاب به طور کامل پوشش داده شده‌اند. این به معنای آن است که مباحث کتاب با در نظر گرفتن منابع آموزشی درسی به خوبی به تفصیل توضیح داده شده‌اند.

یکی از نقاط قوت این کتاب، کیفیت نگارشی و علمی آن است. اشتباهات نگارشی و علمی به صورت کاملاً کم در آن یافت می‌شوند. این امر به خوانندگان اعتماد می‌دهد که محتوای کتاب با دقت و حرفه‌ایترین روش‌ها تدوین شده است.

از لحاظ ساختار، کتاب تعادل خوبی در بخش‌های مختلف خود حفظ کرده است. این به معنای آن است که هر بخش از کتاب به طور مناسب به مباحث مرتبط پرداخته و مخاطبان را محدود نمی‌کند. این امر به خوانندگان اجازه می‌دهد که بر اساس نیاز و سطح خود، به بخش‌های موردنظر مراجعه کنند و از مطالب آن بهره‌برداری کنند.

اگرچه کتاب  هندسه پایه کنکور خیلی سبز مطمئناً یک منبع خوب برای داوطلبان آزمون کنکور است و به آن‌ها کمک می‌کند تا به سوالات کنکور پاسخ دهند، اما نباید انتظار نوآوری خاصی در آن داشت. این کتاب به عنوان یک منبع کامل و معتبر برای تمرین و آماده‌سازی کنکور مناسب است، اما برای افرادی که به دنبال چالش و درک عمیق مفاهیم هستند، به عنوان بهترین منبع پیشنهاد نمی‌شود.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML