هندسه جامع کنکور میکرو گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۸۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۰۸٬۰۰۰

قطع
نوع جلد

هندسه جامع کنکور میکرو گاج

هندسه یک درس مهم در کنکور برای دانش‌آموزانی است که برای درس ریاضی آماده می‌شوند. تسلط بر هندسه می‌تواند به طور قابل توجهی بر رتبه کلی دانش‌آموز در امتحان تأثیر بگذارد. بنابراین، دسترسی دانش‌آموزان به منبعی جامع و نیز تست‌های تمرینی برای ایجاد یک پایه محکم در هندسه ضروری است. یکی از این منابع که پاسخگوی نیازهای خاص کنکوری‌هاست، کتاب هندسه جامع کنکورمیکرو گاج از انتشارات گاج است.

درک راحت و سهل کتاب

هندسه جامع کنکور میکرو انتشارات گاج تمامی مباحث مربوط به هندسه در برنامه درسی ریاضی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد. این کتاب مطالب را به شیوه‌ای سیستماتیک و همسو با کتاب‌های درسی مدرسه ارائه می‌کند. نویسندگان تلاش کرده‌اند تا هر مفهوم، مثال و حتی پاورقی را از کتاب‌های درسی درج کنند. با انجام این کار، آنها اطمینان حاصل کرده‌اند که دانش‌آموزان می‌توانند برای آماده‌سازی خود در زمینه هندسه تنها به این کتاب اعتماد کنند، بدون اینکه نیازی به مراجعه به چندین کتاب درسی باشد. 

این کتاب به فصل‌هایی تقسیم شده است که هر فصل بر موضوع خاصی تمرکز دارد. در ابتدای هر فصل خلاصه‌ای جامع از نکات کلیدی و تست‌های آموزشی مربوط به آن مبحث ارائه شده است. پس از خلاصه، مجموعه‌ای از سوالات چند گزینه‌ای ارائه شده است که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد درک خود را از فصل آزمایش کنند. این کتاب با یک کلید پاسخ توضیحی دقیق برای تمام سوالات به پایان می‌رسد درسنامه هندسه جامع کنکور میکرو گاج در جلد دوم قرار دارد. زبان ساده و قابل فهم استفاده شده در کتاب با اهداف آزمون کنکور و برنامه درسی مدرسه هماهنگ است و از اطلاعات غیر ضروری و غیر مرتبط با امتحان اجتناب می‌کند.

تجربه یادگیری

این کتاب هر فصل را با یک درس آموزشی که شامل نکات مهم و تست‌های تمرینی است آغاز می‌کند. ماهیت مختصر دروس کتاب برای دانش‌آموزان سال آخری که در حال آماده‌سازی برای کنکور هستند مناسب است. دروس بر مفاهیم اساسی و کاربردی تمرکز دارد و مثال‌هایی را در قالب تست ارائه می‌کند تا به دانش‌آموزان کمک کند تا درک کنند که چگونه مفاهیم را در حل مسئله به کار ببرند. دروس آموزشی تعادلی بین ارائه اطلاعات کافی برای یادگیری جامع و پرهیز از جزئیات بیش از حد که ممکن است دانش آموزان را از رویکرد امتحان‌محور منحرف کند ایجاد می‌کند.

بیشتر محتوای کتاب با چارچوب کتاب‌های درسی مدرسه همخوانی دارد. با این حال، کتاب شامل مطالب اضافی خارج از کتاب‌های درسی نیز می‌باشد که به وضوح به آن اشاره شده است. توجه به این نکته ضروری است که یادگیری این مفاهیم اضافی نه تنها مفید است بلکه بسیار توصیه می‌شود. به عنوان مثال، این کتاب روشی سریعتر برای یافتن مختصات راس سهمی و تعیین پارامتر سهمی با استفاده از مشتقات ارائه می‌دهد. این میانبرها دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا سؤالات امتحانی مرتبط را با کارایی بیشتری حل کنند.

سطح دشواری دروس آموزشی برای دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی مناسب است. محتوا به شیوه‌ای واضح و قابل فهم ارائه می‌شود و تضمین می‌کند که دانش‌آموزان مفاهیم را به طور موثر درک می‌کنند. مثال‌ها به‌ خوبی در سرتاسر درس به تقویت درک مطالب در ذهن دانش‌آموزان کمک می‌کنند.

تست‌های تمرینی

پس از اتمام هر درس آموزشی، این کتاب مجموعه ای از سوالات چند گزینه‌ای را ارائه می‌دهد که بر اساس سختی طبقه‌بندی شده اند. این آزمون‌های تمرینی طیف گسترده‌ای از مباحث کتاب درسی را پوشش می‌دهند و به دانش‌آموزان در هر سطح مهارتی اجازه می‌دهند از این کتاب بهره‌مند شوند. این کتاب شامل بیش از 2300 سؤال است که با دقت طراحی شدهاند از جمله سؤالات اجباری، سؤالات مروری، سؤالات IQ و سؤالات کنکور سال‌های قبل. گنجاندن این انواع سوال تضمین می‌کند که دانش‌آموزان به خوبی برای هر نوع سوالی که ممکن است در کنکور با آن مواجه شوند، آماده شوند.

علاوه بر تست‌های تمرینی، این کتاب یک پاسخنامه توضیحی مفصل نیز ارائه می‌دهد. این کلید پاسخ، دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا اشتباهات خود و دلایل آنها را درک کنند. نویسندگان به طور کامل گزینه‌های پاسخ نادرست را برای سؤالاتی که نیاز به تجزیه و تحلیل بیشتر دارند، بررسی کرده‌اند و اطمینان حاصل می‌کنند که دانش‌آموزان درک عمیق‌تری از مفاهیم هندسه به دست می‌آورند.

تست هتدسه جامع میکرو گاج

ویژگی‌های کلیدی هندسه جامع کنکور میکرو گاج

کتاب هندسه جامع میکرو گاج چندین ویژگی را ارائه می‌دهد که آن را به منبعی ارزشمند برای آماده‌سازی آزمون کنکور تبدیل می‌کند:

  •    پوشش جامع: این کتاب تمامی مباحث برنامه درسی ریاضی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم مرتبط با هندسه برای آزمون را پوشش می‌دهد.
  •    تمرین گسترده: با بیش از 2300 سؤال چند گزینه‌ای که با دقت طراحی شده‌اند، دانش‌آموزان فرصت‌های زیادی برای تمرین و تقویت مهارت‌های هندسه خود دارند.
  •    طراحی سیستماتیک تست: این کتاب تست‌هایی را ارائه می‌دهد که با مفاهیم و لایه‌ها و نکات پنهان کتاب‌های درسی مدرسه هماهنگ است و پوشش جامع مطالب را تضمین می‌کند.
  •    نشان‌دهنده سطح دشواری: سؤال‌ها بر اساس سختی طبقه‌بندی می‌شوند، با رنگ‌بندی مشخص گردیده‌اند و به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند پیشرفت خود را بسنجند و بر روی زمینه‌های بهبود تمرکز کنند.
  •    کلید پاسخ تشریحی: یک کلید پاسخ دقیق ارائه شده است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا پاسخ‌های صحیح را درک کنند و برای انتخاب‌های نادرست توضیحات ارائه می‌دهند.
  •    ادغام با کتاب درسی: کتاب کاملاً با کتاب درسی مدرسه هماهنگ است و انتقال یکپارچه بین دو منبع را تضمین می‌کند.
  •    کاربرپسند: این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است که برای دانش‌آموزان و معلمان به طور یکسان کاربر پسند باشد و به راحتی پیمایش و درک شود.

سخن پایانی 

هندسه جامع کنکور میکرو گاج از انتشارات گاج منبعی ارزشمند برای دانش‌آموزانی است که برای کنکور آماده می‌شوند. این کتاب با پوشش جامع، تست‌های تمرینی گسترده و پاسخنامه‌ی توضیحی دانش‌آموزان را به مهارت‌ها و دانش لازم برای موفقیت در زمینه هندسه کمک می‌کند. دانش‌آموزی که در کلاس دهم، یازدهم یا دوازدهم باشد، این کتاب به عنوان ابزاری ارزشمند برای تسلط بر هندسه و کسب موفقیت او در کنکور بسیار مفید است. با استفاده از این منبع، دانش‌آموزان می‌توانند با اطمینان در زمینه هندسه برای کنکور آماده شوند و شانس خود را برای کسب رتبه عالی افزایش دهند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML