نمونه آزمون های تضمینی و برگزار شده استخدامی زبان و ادبیات انگلیسی

No votes yet

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۳۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۰۴٬۰۰۰

نمونه آزمون های تضمینی و برگزار شده استخدامی زبان و ادبیات انگلیسی

نمونه آزمون های تضمینی و برگزار شده استخدامی زبان و ادبیات انگلیسی رویای سبز 

کتاب نمونه آزمون های تضمینی و برگزار شده استخدامی زبان و ادبیات انگلیسی نوشته زینب اعدادی و توسط انتشارات رویای سبز به چاپ رسیده است .

این کتاب با توجه به نیاز جامعه امروزی به نیروی کار متخصص و همچنین کمبود آن در مشاغل مختلف از جمله ارگان های دولتی و نیمه دولتی و خصوصی تألیف شده است . امروزه دستگاه های اجرایی دولتی استان ها برای تشخیص و جذب نیروی متخصص با تحصیلات گوناگون

کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ) اقدام به برگزاری آزمون هایی متناسب با گرایش : های مورد نیاز می کند که این کتاب راهنمایی کامل ، جامع و بدون ابهام برای داوطلبان شرکت کننده : در این آزمون ها می باشد. به عنوان مؤلف می توانم به صراحت بگویم برای رسیدن به بهترین ها نیاز است بهترین تلاش را با پشتکار لازم انجام دهیم. دانش هر فرد در حوزه ی تخصصی اش نیاز به ابزارهایی برای سنجش تخصصش دارد و ، تا آنجایی که در توان داشتم زمینه این سنجش را برای علاقه مندان به این کتاب فراهم کرده ام. در واقع وجه تمایز کتابی که در دست دارید نسبت به سایر کتب مرتبط شامل :

۱. فصل بندی در زمینه های عمومی و تخصصی

۲. سؤالات چهار گزینه ای به همراه پاسخ تشریحی بدون ابهام

۳. آزمون های جامع برگزار شده ی توسط دستگاه های اجرایی دولتی، متمرکز، دستیاران ستادی، و کلیه ارگانهای خصوصی ، وزارت کشور و ... همراه با پاسخ تشریحی

۴. منابع تخصصی و جامع جهت پاسخگویی امید است داوطلبان عزیز با مطالعه این کتاب گامی مثبت برای رسیدن به اهداف  علم و تخصصی شدن ارگان های کشور عزیزمان بردارند. 

 

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML