نظریه های سازمان و مدیریت نویسنده جفری ای. مایلز مترجم حسین نوروزی و داوود نوروزی

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۱۰٬۰۰۰

نظریه های سازمان و مدیریت نویسنده جفری ای. مایلز مترجم حسین نوروزی و داوود نوروزی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب نظری های سازمان و مدیریت نویسنده جفری ای. مایلز مترجم حسین نوروزی و داوود نوروزی

درباره کتاب:

هراندازه  که در قرن 21 پیش می رویم، درمی یابیم که در دوره ای از تغییرات غیرمنتظره ای به سر می بریم که مضامین عمده ای برای حوزه کلی سازمان و مدیریت در بردارد. نظریه هایی که زمانی به صورتی نگریسته می شدند که مبناهایی منطقی را ارائه می دادند، در حال منسوخ شدن هستند و نظریه های جدیدی با آهنگی سریع در حال تکوین هستند. به نظر می رسد که هر نظریه و تئوری جدید مجموعه ای از چشم اندازهای جدید با خود به ارمغان می آورد که از رهگذر آن ها مدیران ترغیب می شوند که درک کنند و بر اساس مشکلات خود دست به اقدام بزنند. 

در عصر کنونی که عصر تحول و تغییر نام گرفته است، این که با مفروضات و نظریه هایی در ارتباط باشیم که راهنمای اقدام ما باشند و اینکه بتوانیم آن ها را به خاطر اهداف متفاوت مدام شکل دهیم، حیاتی و سرنوشت ساز است. کتاب "نظریه های سازمان و مدیریت" به ما نشان می دهند که چگونه این کار را انجام دهیم و ما را تشویق می کنند تا چشم انداز سیالی نسبت به مشکلات و چالش هایی که با آنها روبه رو می شویم داشته باشیم.

کتاب نظریه های سازمان و مدیریت با مطرح کردن نظریه های مختلف و مهم تر از آن با تأکید بر نقاط قوت و ضعف های هر نظریه و بیان انتقادات وارد بر هر نظریه و ارائه کاربردهای عملی هر نظریه برای مدیران، این موضوع را مورد تأکید قرار می دهد که چگونه راه های مختلفی برای دستیابی به نتایج و چارچوب های متفاوت وجود دارند که امکان دارد شایان توجه باشند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML