نامه به لوییز نویسنده لوئیز ال. هی ترجمه مهدی قراچه‌داغی

No votes yet

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۱۹٬۹۰۰

نامه به لوییز نویسنده لوئیز ال. هی ترجمه مهدی قراچه‌داغی

خرید کتاب نامه به لوییز نویسنده لوئیز ال. هی ترجمه مهدی قراچه‌داغی انتشارات نسل نواندیش

این كتاب مجموعه‌ای از نامه‌هایی است كه طی سال‌ها از مردم سراسر جهان دریافت كرده و به آن‌ها جواب داده‌ام. نامه‌ها به موضوعات مختلفی اشاره دارند. تقریباً تمامی كسانی‌كه به من نامه نوشته‌اند، خواسته‌اند كه به شكلی خودشان و دنیایشان را تغییر بدهند. در جواب‌هایم سعی كردم به آن‌ها كمك كنم تا به هدف‌هایشان برسند. من خودم را سنگ زیربنایی می‌دانم كه در مسیر این خودشناسی و خودیابی قرار گرفته‌ام. من فضایی خلق می‌كنم كه مردم خودشان را دوست بدارند و به این نتیجه برسند، چه انسان‌های اعجاب‌برانگیزی هستند.

این، همه كاری است كه من می‌كنم. من التیام‌دهنده و شفابخش نیستم. به‌جای آن كسی هستم كه از اشخاص حمایت می‌كنم. من به آن‌ها كمك می‌كنم كه قدرت و درایت و توانمندی‌های درون خود را پیدا كنند. من به آن‌ها كمك می‌كنم كه موانع و راه‌بندها را از سر راهشان بردارند و در هر شرایطی بتوانند خودشان را دوست بدارند و به خود عشق بورزند.

شاید شما هم جنبه‌هایی از خود را در این صفحات پیدا كنید. من بر این باورم كه با خواندن چالش‌ها و الهامات دیگران می‌توانیم خودمان و مسائلمان را به شكلی متفاوت ببینیم. گاه می‌توانیم با استفاده از آنچه برای دیگران اتفاق افتاده در زندگی خود تغییراتی بدهیم. امیدواریم این كتاب به شما كمك كند تا بدانید شما هم در درون خود از توانمندی برخوردارید تا تغییر كنید و راه‌حل‌هایی برای خودتان پیدا كنید و به عبارت دیگر جواب‌ها را در درون خود بیابید.


 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML