میراث شاهزاده خانم اثر دانیل استیل ترجمه ناهید شیروی

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۷۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۴۰٬۰۰۰

میراث شاهزاده خانم اثر دانیل استیل ترجمه ناهید شیروی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب میراث شاهزاده خانم اثر دانیل استیل ترجمه ناهید شیروی انتشارات شباهنگ

"میراث شاهزاده‌خانم" یکی از رمان‌های پرطرفدار دانیل استیل است که ماجراهای عاشقانه و تاریخی را به زیبایی به تصویر می‌کشد. داستان این کتاب در دو دوره زمانی مختلف رخ می‌دهد و به زندگی دو زن از دو نسل متفاوت می‌پردازد که هر دو با مسائل خانوادگی و شخصی خود دست و پنجه نرم می‌کنند. 
کتاب داستان زندگی دو زن، یکی در قرن بیستم و دیگری در زمان حال را به صورت موازی روایت می‌کند. آنی، زنی مدرن و از طبقه متوسط است که به طور اتفاقی به یک نامه قدیمی دست پیدا می‌کند. این نامه او را به دنیایی دیگر می‌برد و او را به دنبال تاریخچه‌ای پنهان و پیچیده از خانواده‌اش می‌فرستد. 
در گذشته، داستان شاهزاده‌خانم مارگرت، یک زن نجیب‌زاده فرانسوی روایت می‌شود که با چالش‌های فراوانی روبروست. او در فرانسه در دوران انقلاب زندگی می‌کند و تلاش می‌کند تا از خانواده و میراثش محافظت کند. 
- دانیل استیل با نثری روان و جذاب خواننده را بین دو دوره‌ی زمانی مختلف می‌برد و همزمان احساسات و روابط پیچیده شخصیت‌ها را به طور عمقی به تصویر می‌کشد. - ترکیب داستان‌های عاشقانه و تاریخی به خواننده این امکان را می‌دهد که همزمان با لذت بردن از یک رمان عاشقانه، به دانشی تاریخی نیز دست پیدا کند. - کتاب به موضوعات مهمی مانند عشق، وفاداری، خانواده و میراث پرداخته و بر اهمیت شناخت ریشه‌های خانوادگی تأکید دارد. 
 

 

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML