موج آزمون هندسه نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۰۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۴۰٬۰۰۰

موج آزمون هندسه نشر الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو

معرفی کتاب موج آزمون هندسه انتشارات الگو

کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو توسط حسن محمدبیگی و امیرمحمد هویدی تالیف شده است. این کتاب شامل مباحث هندسه 1، هندسه 2 و هندسه 3 است که مناسب دانش‌آموزان رشته ریاضی است که خود را برای کنکور آماده می‌کنند. 

فهرست این کتاب شامل 17 فصل است که از فصل 1 تا 4 مربوط به هندسه 1 است. در فصل پنجم کتاب 3 آزمون جامع از مطالب کتاب هندسه 1 آورده شده است تا تسلط دانش‌آموزان به هندسه 1 را بالا ببرد. 

سپس فصل‌های بعدی مربوط به هندسه 2 است یعنی از فصل 6 که مبحث مربوط به دایره شروع می‌شود تا فصل 8 که شامل مباحث روابط طولی در مثلت را شامل می‌شود، بعد از فصل هشتم دوباره یک فصل ( فصل 9) به آزمون جامع از هندسه 2 اختصاص داده شده است.

 در فصل دهم نیز برای محکم کاری یک آزمون جامع از هندسه 1 و 2 گنجانده شده است تا دانش‌آموزان تسلط خوبی روی مباحث هندسه 1و 2 پیدا کنند. 

از فصل 11 تا فصل 13 نیز مباحث مربوط به هندسه 3 را شامل می‌شود و فصل 14 نیز به آزمون جامع هندسه 3 اختصاص یافته است. 

در فصل پانزدهم کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو، 8 آزمون جامع از کل مباحث آورده شده که با حل این آزمون‌ها خیالتان بابت تسلط به سوالات راحت خواهد شد.

فصل شانزدهم و هفدهم نیز به ترتیب مربوط به پاسخ‌های تشریحی سوالات و پاسخنامه کلیدی است. 

درسنامه کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو

بسیاری از دانش‌آموزان به دنبال‌کتاب‌هایی هستند که هم درسنامه داشته باشد هم تست، ولی اصولا این کار شدنی نیست. کتاب‌ها یا آموزش محور هستند یا ویژه تست‌زنی، اگر هم کتابی هر دو را با هم داشته باشد یا حجم کتاب و قیمت آن خیلی بالا می‌رود یا کیفیت آموزش آن پایین می‌آید.

 به همین دلیل سری کتاب‌های موج آزمون بیش‎‌تر رویکرد تستی دارد و ویژه آمادگی برای کنکور داوطلبانی است که تسلط خوبی روی مباحث کتاب درسی خود دارند و بیش‌تر نیاز به تسلط بر تست‌زنی دارند. 

درس موج آزمون هندسه الگو

این کتاب درسنامه‌های کوتاه و مفیدی دارد که در ابتدای هر فصل آورده شده و تمام نکات الزامی را بیان کرده است تا دانش‌آموزان در مدت زمان کوتاهی مباحث را دوره کنند و بلافاصله سراغ تست‌زنی بروند. بهتر است این کتاب را به عنوان منبع دوم در کنار کتاب درسی خود داشته باشید و در طول سال تحصیلی آن را هم در کنار کتاب اصلی خود مطالعه کنید تا در روزهای پایانی و نزدیک به کنکور یک منبع خوب و غنی برای جمع‌بندی مطالب داشته باشید.  

اگر جزوه دانش‌آموزانی هستید که بیش‌تر نیاز به آموزش دارند و هنوز تسلط خوبی روی مباحث ندارند این کتاب را توصیه نمی‌کنیم مگر اینکه بعد از مطالعه منابع دیگر آموزشی بر مباحث کتاب درسی تسلط پیدا کنید و سپس برای جمع بندی و محک زدن خود سراغ این کتاب بیایید.

بررسی تست‌های کتاب موج آزمون هندسه الگو

در کتاب موج آزمون هندسه بعد از یک درسنامه کوتاه آزمون‌های هر فصل شروع می‌شود که بسته به مباحث و اهمیت هر فصل تعداد آزمون‌ها متفاوت است. در هر آزمون 10 تست مبحثی قرار گرفته و در انتهای هر فصل نیز یک یا چند آزمون جامع مربوط به همان فصل نیز در نظر گرفته شده است. بعد از اینکه فصل‌های درس هندسه 1 تمام شد 3 آزمون جامع از مباحث هندسه 1 قرار گرفته که هر آزمون 10 سوال تستی دارد. این روند در خصوص هندسه 2 و 3 نیز برقرار است. بعد از اتمام هر سه کتاب هندسه، 8 آزمون جامع 15 سوالی آورده شده است. درکل این کتاب 97 آزمون دارد که مربوط به کل کتاب است و شامل آزمون‌های مبحثی و جامع است و چیزی نزدیک به 1010 تست را در خود جای داده است. علاوه بر این‌ها در انتهای کتاب نیز سوالات کنکور سال‌های اخیر در قالب 5 آزمون ضمیمه شده است. 

اکثر تست‌های موجود در آزمون‌ها، تالیفی هستند و در میان آن‌ها تست‌های جدید و ایده‌دار نیز موجود است که بسیار خوب است و توانایی شما را می‎‌سنجد. سطح سوالات خوب است و شبیه سوالات کنکور طراحی شده و شما با پاسخ دادن به این سوالات می‌توانید میزان توانایی خود را در کنکور واقعی نیز بسنجید.

 از آنجایی که تعداد تست‌ها زیاد است سعی شده انواع سوالات تستی آورده شود و هر تیپی از سوالات را می‌توانید در این کتاب ببینید. این مسئله می‌تواند ذهن شما را با انواع سوالات آشنا کند تا با آمادگی بیش‌تر به سراغ آزمون‌های آزمایشی یا کنکور بروید. 

ویژگی‌های ظاهری کتاب موج آزمون هندسه الگو

کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو دارای جلد جذاب و زیبایی است و استفاده از اشکال هندسی نیز آن را به کتاب مرتبط می‌کند. وزن کتاب 801 گرم و تعدا صفحات آن 360 صفحه است. 

فونت و سایز کلمات مناسب است و لحن کتاب روان و رسمی است. صفحه آرایی خاصی در صفحات کتاب وجود ندارد و رنگ‌های محدودی در آن استفاده شده است. در صفحات مربوط به آزمون نیز بخشی را برای انجام محاسبات در نظر گرفته‌‌اند که یکی از نکات مثبت کتاب است. 

 

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو

شماره فصل

عنوان فصل

تعداد آزمون

تعداد تست

 

1

ترسیم‌های هندسی و استدلال

3

30

 

2

قضیه تالس، تشابه و کاربردهای آن 

7

70

 

3

چندضلعی‌ها

6

60

 

4

تجسم فضایی

5

50

 

5

آزمون‌های جامع هندسه 1

3

30

 

6

دایره

9

90

 

7

تبدیل‌های هندسی و کاربردها 

5

50

 

8

روابط طولی در مثلث

6

60

 

9

آزمون‌های جامع هندسه 2

3

30

 

10

آزمون‌های جامع هندسه 1 و 2

4

40

 

11

ماتریس و کاربردها

10

100

 

12

آشنایی با مقاطع مخروطی

12

120

 

13

بردارها

13

130

 

14

آزمون‌های جامع هندسه 3

3

30

 

15

آزمون‌های جامع

8

120

 

مجموع تست ها و آزمون‌ها 

97  

1010

 

در کل ویژگی‌های کتاب خوب است.

خرید کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو

شما می‌توانید کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو را به صورت آنلاین از وبسایت تلکتاب خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. برای موفقیت در کنکور سراسری فقط یک گام فاصله دارید. کافی است هر چه سریعتر کتاب مورد نظرتان را در فروشگاه اینترنتی تلکتاب سفارش دهید و زمان را از دست ندهید. 

قیمت کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو

داوطلبان کنکور رشته ریاضی می‌توانند کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو را از وبسایت تلکتاب با 20 درصد تخفیف خریداری کنند. شما عزیزان می‌توانید اکثر کتاب‌های کمک درسی خود را با تخفیف خوبی از وبسایت تلکتاب تهیه کنید. 

جمع‌بندی

زمان بسیار ارزشمند است و این را داوطلبان کنکور سراسری به خوبی درک می‌کنند و به دنبال منابعی هستند تا در مدت زمان کمتر بیش‌ترین بهره را ببرند. کتاب‌های سری موج آزمون با در نظر گرفتن این مسئله سعی کرده کتاب‌هایی را برای جمع‌بندی داوطلبان کنکور منتشر کند که یکی از این کتاب‌ها، کتاب موج آزمون هندسه است. این کتاب مباحث هر سه درس هندسه 1، 2 و 3 را در خود دارد و با تعداد زیاد تست‌های متنوع می‌تواند برای ماه‌های پایانی و یا حتی طول سال تحصیلی مورد استفاده شما عزیزیان قرار گیرد و نیازهای شما را به یک منبع دوم در کنار کتاب درسی تامین کند تا با آمادگی بیش‌تر در جلسه کنکور آماده شوید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML