موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۹۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۱۵۲٬۰۰۰

موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو

معرفی کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو

یکی از رازهای موفقیت در کنکور این است که شما عزیزان مهارت تست‌زنی خود را در بالا ببرید. شاید بپرسید چگونه؟ خب یکی از راه‌های افزایش مهارت تست‌زنی استفاده از کتاب‌های مکملی است که شما در کنار منبع اصلی یعنی همان کتاب درسی خود باید داشته باشید. 

سری کتاب‌های موج آزمون یکی از این منابع خوب و مفید است که می‌توانید در اولویت قرار دهید. یکی از کتاب‌هایی که توسط موج آزمون برای دانش‌آموزان رشته ریاضی منتشر شده،  کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو است. 

اگر از کتاب‌های این مجموعه استفاده کرده باشید می‌دانید که کتاب‌های موج آزمون ویژه آمادگی برای کنکور سراسری است. کتاب حاضر که قرار است مورد بررسی قرار دهیم مباحث مربوط به درس‌های ریاضیات گسسته پایه دوازدهم، آمار و احتمال پایه یازدهم و مبحث ترکیبات ریاضی 1 پایه دهم را پوشش می‌دهد. 

این کتاب در کل 11 فصل دارد، تمامی مباحث درسی در 7 فصل بیان شده و در فصل هشتم 6 آزمون جامع گنجانده شده تا دانش‌آموزان علاوه بر حل آزمون‌های مبحثی از آزمون‌های جامع نیز برای تسلط بیشتر بهره ببرند. 

فصل 9 شامل پاسخ‌های تشریحی تست‌هاست و فصل دهم شامل پاسخ نامه کلیدی است. فصل یازدهم کتاب نیز سوالات کنکور سراسری سال 98 را در خود جای داده است تا دانش‌آموزان با سوالات کنکور نیز خود را محک بزنند. 

درسنامه کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو

کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو رویکرد تستی و آزمونی دارد و به همین دلیل نباید انتظار داشته باشید که درسنامه محور باشد. البته در این کتاب در ابتدای هر فصل یک درسنامه مختصر و مفید وجود دارد که تمامی نکات مورد نیاز را مطرح کرده و سپس به سراغ آزمون‌ها رفته است تا دانش‌آموزان در مدت زمان کوتاهی تمام نکات موجود در هر فصل را مرور کنند و سپس با آمادگی بیش‌تر سراغ آزمون‌ها بروند. 

با توجه به مطالب گفته شده این کتاب می‌تواند به عنوان منبع دوم مورد استفاده داوطلبان کنکور قرار بگیرد تا برای جمع بندی از آن بهره ببرند. 

در واقع این کتاب بیش‌تر مناسب دانش‌آموزان با پایه قوی است که مطالب درسی خود را به خوبی فراگرفته‌اند و به دنبال یک منبع سوالات تستی هستند تا مهارت تست‌زنی خود را بالا ببرند و در ماه‌های پایانی و نزدیک به کنکور مطالب درسی را جمع‌بندی کنند. 

بررسی تست‌های کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو

کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو در 7 فصل مباحث درسی را پوشش داده و هر فصل شامل تعدادی آزمون است که هر آزمون 15 سوال چهارگزینه‌ای را شامل می‌شود. این کتاب در مجموع 72 آزمون و 1114 تست را شامل می‌شود. مولف سعی کرده تا انواع تیپ‌های تستی را در کتاب بیاورد و تست‌های ایده‌دار که دانش‌آموزان را به چالش می‌کشد نیز در آن وجود دارد تا ذهن مخاطب خود را با هر گونه تستی آشنا کند. پاسخ‌های تشریحی در این کتاب خوب و مناسب بیان شده و سعی شده نکات الزامی از قلم نیافتاد. 

در کل کتاب به لحاظ تنوع و کیفیت و سطح سوالات بسیار کتاب مفید و کاربردی است و می‌تواند سطح شما را به میزان قابل قبولی ارتقاء دهد تا با آمادگی بیشتر در آزمون کنکور حاضر شوید.   

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو

شماره فصل

عنوان فصل

تعداد آزمون

تعداد تست

 

1

منطق و استدلال ریاضی

4

60

 

2

مجموعه‌ها

4

60

 

3

احتمال

11

165

 

4

آمار

7

105

 

5

نظریه اعداد

14

210

 

6

نظریه گراف

13

195

 

7

ترکیبات 

13

195

 

8

آزمون‌های جامع

6

90

 

کنکور سراسری داخل 98

-

17

 

کنکور سراسری خارج 98

-

17

 

مجموع تست ها و آزمون‌ها 

72 

1114 

 

ویژگی‌های ظاهری کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو

ویژگی‌های ظاهری یک کتاب اهمیت زیادی دارد و اگر به آن توجه نشود ممکن است حتی با وجود محتوای خوب و غنی به چشم نیاید و فروش خوبی نداشته باشد. چرا که اولین چیزی که مشتری می‌بیند و با آن ارتباط می‌گیرد ظاهر کتاب است. 

کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو به لحاظ ظاهری مورد توجه قرار گرفته و طرح روی جلد آن بسیار زیبا و جذاب است و با ریاضیات نیز به لحاظ مفهومی مرتبط است. فونت و سایز کتاب مناسب است البته بهتر بود کمی درشت‌تر باشد.

یکی از کارهای خوبی که در تهیه این کتاب صورت گرفته این است که در کنار هر آزمون بخشی را برای انجام محاسبات در نظر گرفته‌اند که بسیار ایده خوبی است و از کثیف شدن کتاب جلوگیری می‌کند و دانش‌آموز می‌تواند داخل کتاب محاسبات خود را انجام دهد. جنس کاغذ آن نیز سفید و بسیار مرغوب است. 

در کل به لحاظ ظاهری این کتاب استانداردهای لازم را دارا می‌باشد. 

خرید کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو

شما می‌توانید کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو را به صورت آنلاین از وبسایت تلکتاب خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. پیشنهاد می‌شود با ثبت سفارش خود در فروش اینترنتی تلکتاب هر چه سریعتر خرید خود را انجام دهید و خود را برای شرکت در آزمون سراسری کنکور آماده کنید.

قیمت کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو

داوطلبان کنکور رشته ریاضی می‌توانند کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو را از وبسایت تلکتاب با 20 درصد تخفیف خریداری کنند. علاوه بر این کتاب، سایر کتاب‌های کمک درسی نیز از تخفیف مناسبی برخوردار هستند. 

جمع‌بندی 

اگر به فکر جمع‌بندی مطالب درسی ریاضی گسسته و آمار و احتمالات هستید و در روزهای پایانی و نزدیک به کنکور به سر می‌برید نگران نباشید، موج آزمون با انتشار کتاب موج آزمون ریاضی گسسته و آمار و احتمال نشر الگو یک منبع غنی و مفید را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید در زمان باقی مانده مطالب خود را جمع‌بندی کنید و با مطالعه دقیق این کتاب مهارت تست‌زنی خود را ارتقاء دهید.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML