من پیش از تو نویسنده جوجو مویز مترجم محمد جواد نعمتی

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‏۹۰,۰۰۰ تومان
- 10%
‏۸۱,۰۰۰ تومان

من پیش از تو نویسنده جوجو مویز مترجم محمد جواد نعمتی

من پیش از تو نویسنده جوجو مویز مترجم محمد جواد نعمتی انتشارات فانوس دانش

کتاب «من پیش از تو» نوشته ی «جوجو مویز» و ترجمه ی «محمدجواد نعمتی» است. کتابی که پیش رو دارید، یک رمان عاشقانه در سبکی متفاوت است. عشقی ورای عشق های زمینی و داستانی که اگرچه عشق موضوع اصلی آن است؛ اما عاشقانه نیست. این اثر داستان زندگی مرد جوان و ماجراجویی است که با علاقه ی فراوان، ورزش های خطرناکی انجام می دهد و در یک حادثه تمام زندگی اش دچار تغییر می شود.

رمان، داستانی را در مورد یک پرستار به نام «لوییزا» روایت می کند که در روند شغلی اش به بیمار خود، «ویل» علاقه مند می شود. رمان در واقع بازگوکننده ی روند شکل گیری علاقه و رابطه ی عاشقانه این دو با هم است. داستان علاوه بر اینکه به فرازونشیب های رابطه ی این دو می پردازد، به نوعی نقد مثبتی بر «دیگنیتاس» نیز محسوب می شود. «دیگنیتاس» در واقع نام بنیادی متشکل از پزشکان و پرستاران حرفه ای است که کمک می کنند تا کسانی که بیماری لاعلاجی دارند، بتوانند با میل خودشان، خود را از بین ببرند. این قانون با وجود موافقان و مخالفان فراوان، در بعضی از کشورهای جهان به تصویب رسیده است. در این رمان نیز یکی از گره های داستانی، درگیری شخصیت ها با این مسئله است. درگیری ای که به تصمیمی منجر خواهد شد که نقطه ی عطفی را در داستان رقم خواهد زد.

لوئیزا در حالی که سخت تلاش می کند شغل خود را حفظ کند با نقل مکان کردن رئیسش به استرالیا بیکار می شود و مجبور است به دنبال شغل تازه ای باشد. پس از یک سری اتفاقات لو به عنوان پرستار ویل استخدام می شود. در ظاهر وظیفه او انجام دادن کاری ها ساده است، او باید در غذا خوردن به ویل کمک کند، برایش نوشیدنی فراهم کند، فیلم مورد نظرش را پخش کند، مراقبش باشد مشکل خاصی برای او پیش نیاید و کارهایی از این قبیل. ویل یک پرستار تخصصی هم دارد و نقش لوئیزا کمکی است. اما در اصل وظیفه لو این است که مانع از افسردگی بیش از حد ویل شود.


 


 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML