منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۹۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۴۷۶٬۰۰۰

قطع
نوع جلد

منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو گاج

کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو گاج به منظور افزایش سطح علمی دانش‌آموزان علوم انسانی در درس منطق و فلسفه منتشر شده است.  کتاب نامبرده تمام مطالب موجود در کتاب‌های پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را در بر می‌گیرد و پوشش حداکثری دارد. منطق و فلسفه از درس‌های بسیار مهم رشته انسانی است همچنین از درس‌های تخصصی علوم انسانی هستند که تسلط به مطالب ‌آن‌ها تاثیر زیادی در موفقیت دانش‌آموزان علوم انسانی در کنکور سراسری دارد. کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو انتشارات گاج نه تنها داوطلبان را برای کنکور سراسری آماده می‌کند بلکه با مطالعه این کتاب می‌توانند در امتحانات پایان نوبت و نهایی نمره بالایی را به دست آورند.

تست فلسفه و منطق میکرو گاج

از آن‌ جایی که منطق و فلسفه از دروس تخصصی رشته انسانی است بنابراین ضریب بالایی در آزمون سراسری دارد همچنین کتاب منطق و فلسفه نکات مهمی را در خود جای داده است که برای فهمیدن این نکات و تسلط بر همه مطالب باید دانش‌آموزان از راهکار مناسبی استفاده کنند؛ در همین راستا کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو گاج که توسط انتشارات گاج روانه بازار شده است به داوطلبان کمک می‌کند تا بتوانند مفاهیم منطق و فلسفه را بهتر بفهمند و درک کنند.

هدف از تالیف کتاب مورد نظر این بوده است که به تمام مباحث مربوط به منطق و فلسفه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم بپردازد و همه نکاتی که در این کتاب‌ها وجود دارند را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد. کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو گاج به وسیله رضا آقاجانی و امیر محمد نصیری جمع‌آوری شده است. این آقایان از نویسندگانی هستند که به همه مباحث مربوط به منطق و فلسفه تسلط دارند همچنین در بخش آموزش نیز از دانش کافی برخوردار هستند.

این نویسندگان توانسته‌اند که همه محتوا و مطالب مفید منطق و فلسفه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را صورت جامع و کامل در کتاب کمک آموزشی نامبرده پوشش دهند و همه نکاتی که برای موفقیت در آزمون سراسری و آزمون‌های آزمایشی دانستن آن‌ها لازم و ضروری است بیان کنند. به علاوه مولف از لحنی روان و ساده برای نگارش تمامی مباحث استفاده کرده است که همین موضوع یکی از ویژگی‌های مثبت کتاب مورد نظر است و سبب می‌شود که دانش‌آموزان مطالب را آسان‌تر بفهمند.

به منظور انتشار کتابی که هم از نظر محتوا و هم از نظر موضوع گرافیک و طراحی، اثری جذاب و مفید باشد طراحان ماهری با نویسنده کتاب مورد نظر همکاری کرده‌اند. طراحی خلاقانه و زیبای تصویر جلد کتاب نتیحه زحمت همین طراحان ماهر می‌باشد. تصویر زیبا و جالب روی جلد در زیبایی ظاهری این کتاب و جلب توجه دانش‌آموزان تاثیر زیادی دارد. زیبای‌های بصری که در کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو گاج وجود دارند با محتوای جامع و کامل این کتاب مکمل یکدیگر هستند و بر ارزش این کتاب می‌افزاید.

از طریق فهرست کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو گاج دانش‌آموزان می‌توانند با ساختار کلی این کتاب آشنا شوند و بخش‌های تشکیل‌دهنده آن را بشناسند. اجزای اصلی این کتاب شامل آموزش یا درسنامه، بانک تست و بخش پاسخ‌های تشریحی می‌باشد. در متن کتاب نامبرده از تصاویر مناسب و رنگ‌های متنوعی استفاده شده است که جذابیت کتاب را افزایش می‌دهد. استفاده از تصاویری که کیفیت بالا دارند درست و به جا انتخاب شده‌اند علاوه بر این که فهم مطالب مختلف را برای دانش‌آموز آسان می‌کنند.

یکی از خصوصیات مهم کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور میکروگاج این است که درسنامه کاملی دارد. نحوه قرار گرفتن درسنامه پایه به پایه است به عبارت دیگر ابتدا درسنامه‌های مربوط به پایه دهم قرار گرفته‌اند و پس از آن به ترتیب درسنامه‌های منطق و فلسفه یازدهم و دوازدهم قرار دارند. در این کتاب درسنامه جامعی وجود دارد و آموزش همه محتوای کتاب درسی به صورت خط به خط ارائه شده است.

در آغاز هر فصل عکسی وجود دارد که با مطلب مورد نظر منطبق است و ساختار کلی فصل قابل مشاهده است. در درسنامه قسمت‌هایی با عنوان نکات، هشدارها و تذکرها وجود دارند همچنین برای این‌ که مباحث مختلف بهتر آموزش داده شوند مثال‌های متعددی در درسنامه وجود دارند به علاوه نمودارها و جدول‌ها نیز در انتقال سریع‌تر و بهتر مطالب آموزشی تاثیر زیادی دارند و یادگیری مطالب را برای دانش‌آموزان تسهیل می‌کنند. مثال‌ها و سوالات حل شده سبب می‌شوند مطالبی که یاد گرفته می‌شوند تثبیت شود و همچنین برای جمع‌بندی مطالب و مرور در زمان کوتاه‌تر نمودار‌ها و جدول‌ها بسیار راهگشا هستند.

نام کتاب

منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو گاج

پایه

دهم، یازدهم و دوازدهم 

تست کنکور

دارد

سوال تالیفی

دارد

نحوه ارائه درسنامه

کامل و جامع

رشته تحصیلی

علوم انسانی

انتشارات

گاج

نحوه پاسخ دادن به سوالات

پاسخ تشریحی

دسته بندی

آموزش و تست

 

هدف از ارائه سوالات تستی و پاسخنامه تشریحی

در کتاب منطق و فلسفه جامع میکرو گاج، سوالات تستی متعدد و متنوعی وجود دارند که پاسخگوی نیاز داوطلبان کنکور می‌باشند. در بخش سوالات تستی کتاب مورد نظر علاوه بر نمونه سوالات کنکور سال‌های اخیر، سوالات تالیفی نیز وجود دارند. در این کتاب بیش از ۳۰۰۰ سوال تستی وجود دارد که دارای تیپ‌های مختلف هستند و باعث می‌شوند که دانش‌آموزان با انواع تست آشنا شوند. همچنین انواع مختلف تست که در این کتاب جمع‌آوری شده‌اند به داوطلبان کمک می‌کنند که با دیدگاه طراحان سوال کنکور آشنا شوند و همین موضوع سبب می‌شود زمانی که در جلسه کنکور حاضر می‌شوند سوالات کنکور برای آن‌ها تازگی نداشته باشد و غافلگیر نشوند.

مطالب جامع و کامل که در درسنامه‌ها ارائه شده است همراه با پاسخ‌های تشریحی که برای تست‌ها در نظر گرفته شده است مهارت تست‌زنی  و تسلط نسبت به همه محتوای کتاب درسی را افزایش می‌دهد و همه این موارد راه را برای موفقیت در آزمون سراسری هموار می‌کند.

زمانی که دانش‌آموز این حجم از سوالات تستی را به همراه پاسخ تشریحی آن‌ها مطالعه می‌کند از آن جایی که سوالات تستی که در این محصول آموزشی گردآوری شده‌اند در مسیر کنکور می‌باشند و به سبک و سیاق آزمون سراسری نزدیک هستند سبب کاهش استرس داوطلب در جلسه کنکور می‌شود.

سخن پایانی

کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور میکروگاج یک محصول آموزشی است که تمام مباحث و نکات مهم کتاب‌های درسی منطق و فلسفه پایه دهم تا دوازدهم را به طور کامل پوشش می‌دهد همچنین در این محصول مجموعه‌ای از سوالات تستی با تیپ‌های مختلف وجود دارد و به همه این تست‌ها به طور کامل پاسخ داده شده است. ارائه سوالات تالیفی و کنکور سراسری و مثال‌های فراوان آموزشی از ویژگی‌های مثبت کتاب مورد نظر می‌باشد. به طور کلی مطالعه این کتاب کسب موفقیت را برا دانش‌آموزان آسان‌تر می‌کند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML