معجزه گر خاموش اثر سید رضا حیات الغیب

میانگین: 3.7 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۲۶٬۰۰۰
- 10%
‎تومان۲۰۳٬۴۰۰

معجزه گر خاموش اثر سید رضا حیات الغیب

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب معجزه گر خاموش اثر سید رضا حیات الغیب انتشارات سخنوران

"معجزه گر خاموش" به قلم "سید رضا حیات الغیب"، با ادعای جسورانه ای خود را به مخاطب معرفی میکند.در روی جلد این کتاب ذکر شده است که "اگر قرار باشد در تمام زندگیتان فقط یک کتاب بخوانید، باید این کتاب را انتخاب کنید!". اما دلیل چنین ادعایی را با خواندن این اثر قابل توجه از "سید رضا حیات الغیب" که به واقع همچون یک "معجزه گر خاموش" عمل می کند، چیست.
بر خلاف آن دسته از کتابهایی که در تلاشند تا خواننده را در یک چهارچوب مشخص اسیر کنند و او را به هدفهای کلی و جزیی مد نظرشان برسانند، "معجزه گر خاموش" چنین هدفی را دنبال نمیکند و تنها نوری جدید بر حقایق مخفی در ظلمت نادیده انگاری می تاباند. با دیدن حقایقی که درست جلوی چشمانتان بوده اند اما هرگز آن ها را نمی دیده اید، زندگی شما شکل و رنگ جدیدی به خود میگیرد. ممکن است برخی از این حقایق از قبل برای شما آشنا باشد، اما همچون هر انسان دیگری، نمونه هایی هستند که از دید شما مخفی مانده و با خواندن آنها در "معجزه گر خاموش" به وجد خواهید آمد. "سید رضا حیات الغیب" این اثر را به شیوه ای نوشته که مخاطبین گوناگون، در سطوح آگاهی متفاوت با عقاید گوناگون بتوانند از خواندنش لذت برده و بینشی نوین کسب نمایند. این اثر برجسته با الهام از چند صد کتاب و سخنرانی از برترین اساتید دنیا به نگارش درآمده است و یک کتاب خودپرروی به تمام معناست که به خوانندگان کمک می کند زندگی آزادانه، روابطی با کیفیت تر و اوقاتی مملو از آرامش را در مسیر رسیدن به خوشبختی و رفاه و عشق تجربه کنند.

قسمت هایی از این اثر برجسته:

 شما در وجود خود نیرویی دارید که قادرید هر آنچه را خواستار آن باشید جذب کنید. در وجود شما استعدادی الهی برای مشاهده و جذب همه آنچه که احتیاج یا آرزویش را دارید وجود دارد. غیرممکن است کلمه ای را در ذهن متصور شویم بدون آنکه خواسته ای داشته باشیم. فرآیند خلق هر چیزی ابتدا با خواستن آن چیز آغاز می گردد. آرزوهای شما همانند بذرهای بالقوه ای است که در کوره راه آگاهی های روحی پرورش می یابد. دنیای درون وسیله ای است برای تشخیص تجربه های دنیای فیزیکی شما. شما باید این پندار را که در مقابل شرایط زندگی تان فاقد قدرت هستید را از سر به در کنید. از ذهنیت گروهی بیرون بیاید، ذهنیتی که می گوید شما توانایی شهود ندارید. تفکر گروهی جلو توانمندی های طبیعی تان برای خلق همسان و هم سوی جنبه های زندگی، آنگونه که آرزویش را دارید، می گیرد. فشارها و باورهایی که بر خود روا داشته اید و معمولا بازتابی است از تفکر خانواده، خویشان و منسوبین، محله، اعتقادات دینی، روابط قومی، رشته تحصیلی و کسب و کارتان و یا از هریک از دسته بندی های بخشهایی تخصصی مردم، مورد بررسی قرار دهید. عرصه های زندگی خود را که مجموعه متراکمی از آموزه های آن ثابت های ذهنی است که موجب کاهش روند تکامل فردی شما می شوند را مشخص کنید. این کاهش به این دلیل روی می دهد که چیزی که شما به واقع آرزویش را دارید یا به آن معتقدید از فردیت انحصاری شما هیچ نیرویی دریافت نمی کند. وقتی شما وابسته آگاهی و شعور گروهی باقی مانده اید در واقع دارید می گوید ” من می خواهم راه تکامل را به آهستگی طی می کنم.” علاوه بر این، آن ثابت ذهنی به شما اجازه می دهد که ضعیف و ناتوان باشید. در این صورت شما برخلاف فرمان خودآگاهی درونی تان،تکامل گروهی را به جای تکامل خودانگیزانه برگزیده اید.

 

 

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML