رفتن به محتوای اصلی
  • هنر رقصیدن با استراتژی نویسنده مجتبی لشکر بلوکی

مدیریت استراتژیک پیشرفته هنر رقصیدن با استراتژی نویسنده مجتبی لشکر بلوکی

انتشارات: آریانا قلم

مشخصات کتاب

سال چاپ: 1400
تعداد صفحه: 367
قطع: رقعی
دسته بندی:

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
‏۲۳۸,۰۰۰ تومان
میانگین: 5 (2 رای)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

هنر رقصیدن با استراتژی نویسنده مجتبی لشکر بلوکی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب هنر رقصیدن با استراتژی نویسنده مجتبی لشکر بلوکی انتشارات آریانا قلم

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته هنر رقصیدن با استراتژی نویسنده مجتبی لشکر بلوکی انتشارات آریانا قلم از فروشگاه تلکتاب

مدیریت استراتژیک پیشرفته هنر رقصیدن با استراتژی : چگونه سازمان‌ها در شرایط پیچیده و مبهم ، همچنان استراتژیک می ‌‌اندیشند و اقدام می‌کنند و موفق می‌شوند؟

اگر از مفاهیم، مدل‌ها و ابزارهای دانش مدیریت استراتژیک استفاده کنیم اما تاثیری بر سرنوشت و آینده سازمان،کشور یا فرد نداشته باشیم، این کار مدیریت یا برنامه ریزی استراتژیک نیست. این کتاب به شما کمک می‌کند رویکردی را برگزینید که در دنیای واقعی و در زمان واقعی در مسائل واقعی وارد شوید و با تصمیمات و اقدامات استراتژیکی که اخذ و طراحی می ‌کنید، موفقیت بیشتری به دست آورید. آموزه‌ های این کتاب علاوه بر راهبری استراتژیک سازمان ‌ها، برای زندگی شخص و کشورداری نیز مفید است.

مدیریت استراتژیک امری تشریفاتی و انتزاعی نیست. فرایندی نیست که بخواهد با انبوهی از نمودارهای جذاب، ماتریس و اصطلاحات فنی فقط گزارش تولید کند. مدیریت استراتژیک، موضوعی کاملاً عملیاتی و کاربردی است. ما آن را می آموزیم و به کار می‌بریم تا بتوانیم تصمیمات استراتژیک بگیریم و برای موفقیت نظام اقتصادی- اجتماعی اقدامات اساسی انجام دهیم؛ چه سازمان باشد چه کشور یا فرد. اگر از مفاهیم، مدل‌ها و ابزارهای دانش مدیریت استراتژیک استفاده کنیم اما تاثیری بر سرنوشت و آینده سازمان،کشور یا فرد نداشته باشیم، این کار مدیریت یا برنامه ریزی استراتژیک نیست. این کتاب به شما کمک می‌کند رویکردی را برگزینید که در دنیای واقعی و در زمان واقعی در مسائل واقعی وارد شوید و با تصمیمات و اقدامات استراتژیکی که اخذ و طراحی می‌کنید، موفقیت بیشتری به دست آورید. آموزه‌های این کتاب علاوه بر راهبری استراتژیک سازمان‌ها، برای زندگی شخص و کشورداری نیز مفید است.


 

قطع رقعی
نوع جلد شومیز
وزن
نویسنده/نویسندگان
ناشر آریانا قلم
نوع چاپ
تاریخ چاپ 1400
دسته بندی موضوعی
مناسب برای بزرگسالان
شابک ۹۷۸۶٠٠۷۶۷۷۳۷۷

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.