رفتن به محتوای اصلی
  • مجموعه اصلاح نباتات دکتری نویسنده فواد فاتحی و خسرو مفاخری

مجموعه اصلاح نباتات دکتری نویسنده فواد فاتحی و خسرو مفاخری

انتشارات: دیباگران

مشخصات کتاب

سال چاپ: 1403
تعداد صفحه: 440
قطع: وزیری
دسته بندی:

خرید کتاب

فروشگاه: تلکتاب
آماده ارسال
‏۱۲۰,۰۰۰ تومان
میانگین: 5 (3 رای)

پشتیبانی 24 ساعته

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

تضمین کیفیت کالا

پرداخت امن از درگاه بانکی

مجموعه اصلاح نباتات دکتری نویسنده فواد فاتحی و خسرو مفاخری

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب مجموعه اصلاح نباتات دکتری نویسنده فواد فاتحی و خسرو مفاخری و سیوان احمدی و محمد جواد حبیب زاده انتشارات دیباگران

درباره کتاب:

کتاب حاضر بر اساس سرفصل‌های مصوب وزارت علوم و با توجه به سؤالات کنکور سال‌های قبل گردآوری شده است که هر فصل شامل خلاصه‌ای از درس به همراه سؤالات کنکور دکتری در قالب يک فصل جداگانه می باشد .

درس اصلاح نباتات از مهم ترین دروس رشته های زراعت و اصلاح نباتات،باغبانی و بیوتکنولوژی به شمار میرود. طبق یافته های این علم میتوان با ایجاد تغییراتی در ساختار ژنتیکی گیاهان و اصلاح ترکیباتشان،بهره وری اقتصادی آن را افزایش داد. از این علم با عناوین دیگری چون تکنولوژی بهبود گیاهان و علم بهبود گیاهان نیز یاد میشود.با وجود اینکه اصلاح نباتات از درس های اصلی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری رشته زراعت و اصلاح نباتات محسوب میشود و ورودی به مقاطع تحصیلی بالاتر بدون اشراف بر این درس امکان پذیر نخواهد بود. به نظر میرسد مولفان کتاب های آموزشی تحصیلات تکمیلی،آن طور که لازم است به آموزش این درس توجهی نشان نداده اند. با توجه به اینکه آمادگی در درس اصلاح نباتات برای موفقیت دانشجویان در آزمون دکتری ضرورت دارد،گروهی از متخصصان این حوزه،متشکل از خسرو مفاخری،سیوان احمدی،محمدجواد حبیب زاده و فواد فاتحی گرد هم آمده اند و اثر ارزشمندی را تحت عنوان کتاب مجموعه اصلاح نباتات تهیه کرده اند تا پاسخگوی نیاز روزافزون داوطلبان دکتری گرایش هایی باشند که اصلاح نباتات یکی از دروس اصلی ان ها به شمار می آید.

 

قطع وزیری
نوع جلد شومیز
وزن
نویسنده/نویسندگان
ناشر دیباگران
نوع چاپ
تاریخ چاپ 1403
دسته بندی موضوعی
مناسب برای بزرگسالان
شابک

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.