مبانی حقوق مدنی اعمال حقوقی و تعهدات مجتبی جرعه نوش

میانگین: 4 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۳۰٬۰۰۰

مبانی حقوق مدنی اعمال حقوقی و تعهدات مجتبی جرعه نوش

کتاب مبانی حقوق مدنی اعمال حقوقی و تعهدات مجتبی جرعه نوش

مبانی حقوق مدنی 3 اعمال حقوقی و تعهدات مجتبی جرعه نوش انتشارات داد آفرین

همیت و ظرافت حقوق مدنی ۳ بر هیچ حقوق پژوهی پوشیده نیست و گستردگی منابع و غنای ذاتی مطالب بسیاری از داوطلبان آزمون های حقوقی را در مواجهه با این درس دچار مشکل می کند.
نشر دادآفرین مفتخر است در راستای رسالت خود در تولید منابع غنی و کارامد، کتاب اعمال حقوقی و تعهدات را به عنوان دومین اثر از مجموعه مبانی حقوق مدنی به قلم جناب آقای مجتبی جرعه نوش به داوطلبان گرامی آزمون های حقوقی تقدیم کند.
در این کتاب کوشش شده همه مسایل متعارف حقوق مدنی ۳ به زبانی بسیار ساده ارائه شود و نظم منطقی حاکم بر مطالب، کمک شایانی به خوانندگان گرامی خواهد کرد.
یقین داریم که مطالعه این کتاب فرصت مغتنمی است تا داوطلبان آزمون وکالت در فرصت کوتاه باقی مانده، ندانسته های خود را یاد بگیرند و دانسته های خود را تعمیق کنند و در ذهن خود به ترسیم نظم منطقی بین مطالب نایل شوند.
دانستن نکات مطلبی است و دانستن استدلال حاکم بر مسایل حقوقی مطلب دیگری است و تسلط بر مطالب و ایجاد نظم ذهنی آخرین و والاترین گام یادگیری است که در این فرایند، هم اجتهاد حقوقی حاصل می شود و هم توان پاسخگویی به سوالات ارتقا می یابد. در این کتاب کوشش شده همه این فرایند به نحوی منسجم و یکجا طی شود تا خوانندگان برای مطالعه حقوق مدنی ۳ محتاج منبع دیگری نباشند.
در این راستا، در پایان هر مطلب، نمودارهای تفهیمی مفصلی ترسیم شده تا مطالب به نحو مقتضی در ذهن خواننده تثبیت شود و نهایتا در پایان کتاب برای تکمیل فرایند آموزش، سوالات برگزیده آزمون های حقوقی به عنوان تست های آموزشی گردآوری شده و پاسخ آن ها به متن اصلی کتاب ارجاع داده شده است.


نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML